Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

---JOULUTÄHDET torstaina!!!---

23.03.2006 |

Taas olen reippaana. Onki ollu kivan pitkiä pinoja viime päivinä. Jatketaan samaan malliin. =)

Kivaa päivää kaikille!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas aamutuimaan. Ihan virkeänä kyllä. Mentiin taas Miljan kanssa molemmat aikaisin nukkuun. Neiti vähän ennen ysiä, ite puoli kymmenen aikaan. Neiti söi sitten eka kerran jo puoliltaöin ja toisen kerran neljältä ja seiskalta herättiin. Nyt on menny viis yötä näillä normaalia lyhyemmillä syöttöväleillä. Tai lähinnä tuo eka syöttöväli on lyhentyny. Se on ollu tytön syntymänstä asti 5-7h ja nyt siis 3-4h. Se tuntuu kyllä kropassa, että tuo pitkä unipätkä jää iteltä pois. Toivon siis, että kyse ois tiheänimunkaudesta eikä muuttuneesta rytmistä. Mutta jos tämä on vaan kausi, ei sitä pitäis enää montaa yötä kestää... Kattellaan mitä tapahtuu...

Vauvaseni: Miljalla nousi calmette-jälki paukamalle pari viikkoa sitten ja heti perään siihen nousi märkä. Ei kuitenkaan mennyt kuin pari päivää, niin se märkä hävisi (oliko lienee irronnut vai kuivunut) ja sen jälkeen se on ollut siisti. Nyt siinä on ikään kuin pieni rupi. Mutta kaikilla kai rokotuskohta reagoi yksilöllisesti. Meidän neuvolantäti sanoi että joillakin vauvoilla märkii se vasta 7kk:n ikäisenä... Ei varmaan tarkoittanut, että se märkisi VIELÄ 7kk:n ikäisenä eli koko ajan sinne saakka. ;)

Me lähdetään tänään käymään Miljan kanssa yhden kaverin luona, joka sai tytön tasan kaks viikkoa minun jälkeen. Nyt ollaan näkemässä eka kertaa. Kiva kiva! Ne asuukin vielä aika lähellä... Kiva nähdä melkein samanikäinen vauveli. =)

Eilen illalla Miljalla oli taas tosi kivaa! Tyttö oli sitterissä ja iskä alkoi tanssittaan tyttöä (eli piti vaan käsistä kiinni ja heilutteli ja lauleskeli) ja sieltähän se naurunhekotus taas tuli. Ja tuli pitkään. Sain jopa otettua pitkän pätkän videota. Ikäänkuin todistusaineistoksi... ;) Lähetin heti pikkuveljelle tiedoston, että sekin näkee. Kehui oikein dramaattiseksi komediapätkäksi... Niinkuin tyypillinen 17-vee! Käskin näyttää videon vanhemmillekin, mutta aikoi näyttää " myöhemmin" , kun se pitäisi sitten kattoa ainakin sata kertaa uudestaan ja uudestaan. :D Sellaisiahan ne isovanhemmat on!!! :DD

Minkälaisia pätkiä teidän vauvelit valvoo kerrallaan? Milja valvoo tunnin verran aamulla herättyään, sitten alkaa kiukkuamaan ja laitan vielä pikku-unille sänkyyn. Siellä kiukuttuaan hetken nukkuu noin puoli tuntia. Sitten valvoskellaan toinen tunti ennen ulos menoa. Nyt niille aamun pikku-unille nukahtaminen sänkyyn on vaan menny tosi hankalaksi, jospa se olis taas vähän vähentämässä unta eli pidentämässä valvomisaikaa. Ja ongelma on se, että neiti nukkuu kahdet päikkärit ulkona, jos laitan kolmansille, siellä vaan itkeskellään viiden minuutin välein. Iltapäivällä Milja valvoo 1,5-2h ja illalla n.3h. Eli yhteensä neiti valvoo vuorokaudessa noin 7h. Tästä on ollut joku aika sitten juttua, mutta tämähän muuttuu vauvoilla koko ajan, niin siksi olen kiinnostunut että missä teillä mennään tällä hetkellä? =)

Pitäisköhän lähteä käymään kaupungilla ens viikolla? Siis Miljan kanssa. En ole käynyt vielä kertaakaan Miljan syntymän jälkeen (muuta kuin esittelyreissulla miehen työpaikalla miehen kanssa)!!! En yksin enkä tytön kanssa!!! Yksin en oikein vielä halua pitemmäksi aikaa lähteä. Jotenki tuntuu hankalalta ko pitäis lypsää maitoa varalta pulloon enkä oikein tiiä riittääkö maitoa lypsettäväksi asti. Yleensä neiti aika hyvin syö tissit tyhjiksi niin että milloin sitä mitään lypsää??? Ja itellä on ihan orpo olo ilman tyttöä. Eikä mulla ole mitään tarvetta päästä yksin " tuulettumaan" , ei päivällä eikä illalla varsinkaan. Oon siinä mielessä ehkä vähän erikoinen tapaus... Mutta tytön kans vois lähteä. Pitäis ostaa itelle tarpeeksi suuret housut (joissa pysyis vetoketju kiinni :D) ja tytölle parit potkarit. Miljalla on hirveästi bodyja, mutta suhteessa ei niin paljoa potkareita. Ja koska en siis ole ostanut Miljalle tähän mennessä vielä yhtään vaatekappaletta, niin ois varmaan jo aikakin?!?

Jaksuja kaikille! Sairaille pikaista paranemista ja masentuneille toivon piristystä päivään ja iloista mieltä! Päivä kerrallaan! =)

Äippä ja Milja 11vko5pvä

Vierailija
2/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi nukkui viime yönä 21.30 - 6.00 heräämättä, joten tämä mamma on taas virkeä ku peipponen. Tukka värjätty tälle aamua ja keittiö siistitty, pyykkiä pesty ja nyt suunnittelen Gigantin ja Jumbon reissua. Saa nähä tuleeko mentyä.

Toissa yö meillä meni vähän takkuisesti kun vähän väliä heräiltiin syömään. Johtui varmaan siitä kun käytiin päivän reissu Tampereella kaverin luona. Eli lähettiin aamulla seiskan jälkeen ajeleen ja illalla puoli yhdeksän aikaan oltiin kotona. hyvin meni reissu vaikka vähän pelkäsin kun tuo tytteli ei oikein tykkää autoilusta. Mutta nukkui mennentullen ja palatessa kun ei ollut liikaa vaatetta päällä.

Me ollaan kiinteitä maisteltu, Peruna-porkkanaa, peruna-maissia (herkkua) ja päärynää siitä vähän kipusi masua. Velleistä maissivelliä annan iltaisin ja välillä päivälläkin.

Ja meillä kans nauretaan ääneen kun pörryyttää niskaan tai hyppyttää. Ihanaa.. Ja vasen käsi on kokoajan pystyssä ja sitä ihmetellään oikein urakalla. On se Viivi niin syötävän suloinen niinkuin muutkin vauvat.

Nyt hermostuu sitteriin....

Me jatketaan kaksin oloa, isoveli siellä Espanjassa mummun ja vaarin kans ja iskä lähti käymään saksassa, NYYH. Mutta kivaahan tämä välillä on mutta en ihan hevin miestä enää reissuhommiin päästä, on se niin kiva kun se on kotona yöt ja auttaa näissä kotihommissa. Se on muuten kumma et silloin sen vasta aina huomaa kun se toinen on poissa. Niinhän sitä työelämässäkin siivojaa arvostetaan vasta sitten kun se on poissa ja huomataan minkä työn se tekee....vähän sekavaa juttua mutta nyt Viivi hermostuuuuuuuuuuu

Liili ja Viivi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten tajua miksi mua väsyttää koko ajan... :S Illalla olin jo 19 asti ihan puolitokkurassa, ja menin nukkuun 22 aikaan. Tyttö nukahti niinku normaalistikin 20.30 ja nukkui aamuun 7.30 asti. Ihtekin sain nukuttua 8h putkeen heräämättä, ja silti olen taas ihan tokkurassa. Mä en ymmärrä. Mistä ihmeestä johtuu ettei mikään uni tahdo piisata? Lieneekö syynä se että oon koko ajan täällä kotona ja viime päivinä oon ollut koko ajan pahalla tuulella. Pitäis saada vähän " vapaata" tästä kotona olosta, niin ehkä se siitä taas helpottais.Kun kuitenkin päivittäin käyn kävelyllä tytön kans ja muutenkin raittiissa ilmassa tulee käytyä. Vaan ei auta. *huokaus*

Tänään on parturi, mukavaa saada leikattua taas tätä tukkaa. Näyttää niin homssuiselta kun ei oo muodossaan ollenkaan.. se kun kasvaa ihan hirveetä vauhtia, ja kauheesti lähtee koko ajan irtohiuksia. Olkapäät täynnä irtohiuksia, tosi tosi kivaa. Ja tytön harsotkin suurinpiirtein kasvaa mun hiuksia. :D

Mutta eipäs mulla sen kummmepia täältä tänään. Ai niin juu, neiti tavallaan kääntyi eilen itse masulleen.. Kun pistin sen sängyllä vaipanvaihdon jälkeen mahaalleen ja se siinä kovasti tohisi kun talkkipurkki oli niiiiin kiintoisa. Koetti vönkiä siihen päin. :D Vahingossa kellahti sit selälleen, mut jäi ikäänkuin kyljelleen. (ilme oli tytöllä hämmästynyt että riivattu mun näin ollut taas tarkotus tehdä, ku eteenpäin mun piti mennä) Ja sit kauheella ähinällä vänkäsi ihtensä takasin mahalleen. :) Että tiedä häntä laskisko tuon nyt itekseen kääntymiseksi vai ei. :D Kun kumminkin sai vähän etumatkaa siitä et oli jo valmiiksi niin hyvin kyljellään. :P

No nyt surffaamaan taas hetkeksi ennen ku neiti herää syömään.

Quarra ja Kiia 3,5kk

Vierailija
4/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko tuolla vetelee aamupäiväunia vaunussa. Miljan äitikös sitä rytmiä ja unen ja valveen määrää kyseli... Meillä menee jokseenkin näin, jos Jaakko saa noudattaa omaa rytmiä ts. ei esim. kauppareissuja, jotka sotkee kuvion:

*Aamulla herää n. klo 7 (joskus jo kuuden jälkeen...)

*Hereilläoloa n. tunti 7-8

*Syö ja ottaa aamu-unet sängyllä n. 8-9 (tai toisinpäin)

*Hereillä n. 9-10 (tai jopa 10.30)

*Aamupäiväunet (ulkona vähän pidemmät tai sisällä vähän lyhyemmät) n. 1,5h eli klo 10-12

*Herätessään syö ja hereillä n. 1,5h keskellä päivää

*Riippuen aamu-unien pituudesta iltapäiväunille ulos joko klo 12.30 tai vasta 13 jälkeen + syö ennen unia. Iltapäiväunet kestää yleensä n. 3h

*Herää ja syö n. klo 16 ja on hereillä pari tuntia

*Syö n. klo 18 ja ottaa iltaunet 1-2h

*Herää n. klo 19.30 tai 20 (tai sit ei, jos iltapäiväunet lyhyet ja nukkuu nämäkin ulkona...) ja syö

*Saattaa olla hereillä n. tunnin

*Käy yöunille klo 21-22, syö ennen unia

*Yöunet siis n. klo 21-07, yöllä syö yleensä n. klo 01, 03-04 välillä ja 06.

Yhteenvetona siis Jaakko on hereillä n. 7 h vuorokaudessa, nukkuu 17h ja syö rintaa 9 kertaa :) Ja ikää nyt kahta päivää vaille 4kk :)

Muutenkin kuuluu hyvää, paitsi että vähän jänskättää, kun anoppi tulee kylään tänään... olen jo henkisesti varautunut kommenteihin, että " eikö Jaakko VIELÄKÄÄN syö perunaa ja VIELÄKÖ Jaakko nukkuu teidän vieressä..." :( Ihan niinkuin se muille kuuluisi.

Onko teidän muiden vauvoilta lähtenyt syntymätukkaa? Jaakolta on lähtenyt, mutta uutta tulee tilalle (Mun karvanlähdöstä on turha puhuakaan... lavuaari meilläkin varmaan kohta tukossa ;).

Ja tuosta omasta painotilanteesta, niin pari kiloa lähtöpainoon matkaa, tosin olen normaalipainoinen näinkin. Masu ei kyllä vielä ole bikinikuntoinen ja reisissä on ihan oikeeta SELLULIITTIA!!! Mutta en kyllä ole vaunulenkkeilyä ihmeempää urheillutkaan (no joo, esikoisen kanssa yksi hiihtolenkki, jolla hän pesi mut mennen tullen... ikää kohta 9v).

Ja nyt en muista kenen esikko oli Espanjassa isovanhempien kanssa, mutta tuttu tunne tuo ikävä... mun poika on ollut syyslomat isovanhempien matkassa Välimerellä ja nytkin hiihtoloman olivat Lapissa. Ikävä tulee, mutta kiva kun viihtyvät yhdessä :)

terkuin Vanu ja Jaakko (IHAN KOHTA 4KK!!!!)

Vierailija
5/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan..

Viime yönä herra nukkui kiitettävästi, meni illalla petiin klo 21, heräsi vasta puoli 3 ekan kerran syömään. Sitten oli herännyt miehen syötölle klo 5, ei tosin ollut syönyt paljon mitään, joten ehkä pelkkä petiin rauhoittelu olis riittänyt. Sitten kuudelta syötiin vähän enemmän. Kyllä mua vähän piristi tuo eka pätkä, että sai nukuttua vähän pidempään kun 2h pätkän.

Ei sitä välillä tule ajateltuakaan että täällä on niin eri-ikäisiä kuitenkin nuo vauvelit, meillä odotellaan vielä 3kk päivää ja joillakin on 4 tai jopa 5kk synttärit edessä.

Odottelen kyllä innolla milloin meidän herra nauraa ääneen. Ne mitä hän nyt on saanut aikaan on hauskoja kiljahduksia joita joku jopa sanoi nauruksi:)

Ei mutta nyt mentävä, terkut kaikille!

Vierailija
6/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana herätys. Julius ähisi ja puhisi ja minä siinä sit yritän leperrellä poitsulle et pötkötellään vielä, kun äitiä väsyttäs. Nostin sit jäpän peittoo paremmin ja voi vide... Hirveet paskat oli vääntäny! Siis ihan äänettömät sellaiset, kun yleensä kuuluu kauhee pärinä kun lasti saapuu. Kyl karisi unet silmistä siinä vaihees ;) Heti lakanat koneeseen et puhistuu. Mä pidän Juliuksella omaa lakanaa alla, ni on helpompi yölläkin syöttäessä vaan vetästä sil lakanal toiselle tissille, ei tarvi turhia nostella. Vaan olipa poju just siinä reunalla et meni meidänki lakana pesuun. Toinen kattoo silmät pyöreenä ja suu naurus et " ollos hyvä mami, nyt on ylösnousun aika" .

Nyt ukkeli on nukkunut vähän aikaa pihal ja joka välis pitää käydä laittaa tutia suuhun. Puettaessa puhelin et yritäppä nukkua nyt tonne kahteen saakka ja sit vois nousta ylös tissitteleen ja sit lähdetään kun isi tulee isoon kauppaan ja laitetaan isi ostaan Juliukselle kaikkee mahollista kivaa. Kyl alko juttua tulee ja hymyä :) Tainnu poika tulla äitiinsä, ostosreissu piristää ja pelastaa päivän.

Siitä calmetesta vielä sen verta, et meillä se phkura nousi joskus 1kk iäs ja samanlainen ollut koko ajan. Sekin pitää lisätä etten mä sitä tietenkään kovasti ole puristellut ja koko aikaa ja niinku silleen et yrittäsin sitä posauttaa, ei vaan kattoen vaan miltä näyttää...

Entäs toi pulauttelu? Meillä herätään välil yöllä siihen kun Julius kakoo ja yskii, unissaan pulauttelee. Pitkän aikaa oli jo minimissä vaan nyt on palannut. Mä oon palstalta lueskellut muitten kokemuksia ja aattelin et jos Juliuskin kärsii tosta refluksista. Suurin osa mitä pulauttelee pihalle on sellasta kirkasta ja pahanhajuista nestettä. Luultavasti mahanesteitä. Aattelin kysäistä siitä sit viikon päästä siel lääkärineuvolas. (ei kyl passaa sanoo et oon lukenu vauva-lehden palstaa ja sieltä ottanu vinkkejä. Kattoo lekuri kieroon heti kympillä, et joo tää on sit näitä tällasii luulotautisia mammoja, joka jotain jostakin lukee ja heti löytyy samat vaivat.)(On meinaa kokemusta.)

Toi jäpikkä ei nyt oikein osaa nukkua tuolla, täytyy varmaankin lähtä pikkulenkille, tekee kyl hyvää itellekin. =)

Ihanan aurinkoista ja tuulista päivää!

K ja Julius 11vkoa 2pvä

Vierailija
7/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vihdoin kone toimii kunnolla,niin viitsii käydä kirjottelemassa ja lukemassa enemmän. Ihana aamu,vihdoin täällä käännyttiin vatsalleen.Ja kun kerran onnistui,niin siitä alkoikin mahoton kääntyily.Ja äippä tietysti sitten käänsi ähisevän vauvan aina takasin.Nyt uni maistuukin,oli varmaan sen verran väsyttävää puuhaa.

Meidän unirytmi on seuraava :

Herätys 6-7 aikaan

-tunnin unet yhdeksän maissa

-päiväunet 11-14

-iltapäiväunet 16-18

-yöunille viimeistään 21.00

Yöllä herätään 2 kertaa syömään.

Joten hereilläoloaika on n. 8tuntia.

Quarralle pitikin sanomani,että muakin väsyttää nyt ihan kamalasti,vaikka nukunkin ruhtinaalliset 8tuntia yössä. Mahtoiko raskauden loppuajan ja vauvan syntymän alkuaika olla niin rankkaa,että väsymys on tullut nyt jälkikäteen kun alkaa vauvan kanssa olemaan helpompaa.Meillä ainakin se alkuvaihe oli uuvuttavaa,kun vauva itki paljon öisin.

meidän typyllä oli aika vähän tukkaa syntyessään ja on kyllä enemmänkin alkanut kasvamaan,kuin lähtemään.Mitä nyt takaraivo on kaljuuntunut...Meidän Spede :)

Pulauttelu on aika hyvin loppunut,mutta kovasti tuntuu vielä nousevan maito kurkkuun ja se aiheuttaa yskimistä,irvistelyä ja itkua.Ja ilmavaivoja on vieläkin aika runsaasti.Puhuin vaivoista lääkärille ja sanoi ettei haittaa kun paino nousee hyvin.No ei kai sillä lailla,mutta ikävä on vauvan elämänalku kärsiä ainaisia mahavaivoja.No,sitä tietysti on enemmän ja vähemmän kaikilla ja odotettava vaan,että suolisto kehittyy.

Jopas innostuinkin kirjoittelemaan,kai se on alettava tekemään jo kotihommiakin.Sentään pyykkikone on pyörinyt,etten ihan hyödytön ole ollut .Keväistä päivänjatkoa :))

Vierailija
8/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mennään kerholaista hakeen mutta:Juho kääntyi tänään kyljelleen!!!nyt ootetaan sitten milloin masulleen.

esikoinen oli 4,5kk kun kyljelleen kääntyi.

no voi,nyt tää poika vääntää kakatkin mun sylissä,söi äsken 230 ml maitoa,jestas mitä määriä!!!

palaan kun ehdin,moikka!

äityliini ja Juho tiistaina 4kk

Vierailija
9/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, kuinka kehittyneitä ja älykkäitä lapsia teillä oikein on, vatsalta selälle meillä on kyllä käännytty mutta tuntuu ettei kyllä selältä vatsalle ole minkäänlaista hajuakaan....

Mun on nyt tuosta rytmistä vaikea sanoa, kun nyt joku ihmeen rytminmuutosvaihe menossa, tuntuu nyt pidentävän herra hereilläoloaikaansa kun oli äsken ennen unillemenoa yli 2 h(!!) hereillä, se on meillä paljon näin päivisin...sanoisin että meillä on tähän asti oltu hereillä 6-7 h mutta katsotaan nyt sitten venyykö se siitä..ikää siis sunnuntaina tulee 3 kk.

Nikolla oli syntyessä " kauhee" pehko päässä, ja siitä ikävä kyllä jonkun verran lähti, kaljuuntui pikkuherra otsalta ja sitten sellanen rinkula pään ympäri kun vaunuissa ollessa hieroo päätä puolelta toiselle. Omassa sängyssä meillä siis nukutaan kaikkien oppien vastaisesti vatsallaan...

Jaa pitänee mennä tekemään jotain kun tulee vieraita illalla =)

Tälläiset pikakuulumiset siis..

T:Riina ja Niko

Vierailija
10/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vilma nauroi tiistaina ensimmäisen kerran ääneen, kyllä äitillä tuli kyyneleet silmiin kun siinä kaksin hekoteltiin:)) Vilma nauroi matalasti hekotellen, voi että minkä kuuloista ja sen sai kuulla myös isi,mummu ja vaari!

Tytöt jaksavat olla valveilla aika tasan tarkkaan 2h, ja sit alkavat kitisemään tai nukahtavat ihan itellään. Kohta ois taas aika lähteä tuonne ihanaan auringon paisteeseen ja tytöt vaunuihin unille. Nukkuvat näin iltapäivällä vain tunnin verran,mut ovat nukkuneet jo aamulla 8.30-9 ja päivällä 11.15-14.45. Aamulla herätään yllensä klo 7, joskus ois kiva kun nukkuis vähän pidempään, mut eipä oo ainakaan vielä sitä tapahtunut! Yöllä heräilevät 1-2 kertaa, n.klo 1-2 ja 5-6.

Niin siitä en varmaan vielä kirjotellut, et meidän Aadalla on joku sumentuma silmässä, kun katsoo sillä punavalolla?!Lääkäri laitto lähetteen silmäpolille, voi kuulemma olla kaihia tms. Toivottavasti ois kaikki kumminkin hyvin. Mä jo pelkään et siitä tulee sokee:(( Ja sit Vilmalla oli kuulemma paino laskussa ja jouduin viemään verikokeisiin, kilpirauhas arvot katotaan, pitäs soitella niitäkin tuloksia! Toivottavasti vaan kaikki ois hyvin bd

No nyt mummu komentaa et täytyis tytöille laittaa jo vaipat, täytyy siis mennä...

r-p ja tytöt 3kk

Vierailija
11/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta väsymyksestä karsin minäkin täällä. Voisikohan olla keväästä tai sitten siitä kun ei ole pitkään aikaan saanut nukutuksi yhtäjaksoisia pitkiä yöunia. Viimeyö oli taas levoton. Ja aamu meni tytöllä tissillä raivotessa, siinä sitten molemmat itkettiin. Mulla oli puoliltapäivin hammaslääkäri ja vein tytön äidille hoitoon. Ite en ollu mitään ehtinyt syödä ja se hammaslääkäriki pelotti ja itkukurkussa ja... No ei yhtään reikää ja mieliki sitten piristy, tein leipää ja ruokin lapseni joka söi hyvällä halulla! Vauvan rytmi meni vaan ihan sekaisin ja nyt vetää vielä pikku päikkäreitä tossa isin sylkyssä.

Noista lastenvaatteista vielä, en tiedä enkö osaa hakea, mutta en tahdo löytää ihan tavallisia potkuhousuja. Nykyään olen jo kyllä tottunut puolikkaisiin. Sekin vähän harmittaa mua, että useissa kaksiosaisissa puvuissa on huppu.

Tyttö on kahdesti muksahtanu masultaan selälleen viimeviikolla. Tälläviikolla ei varmaan oo ollu edes yritystä...

Jotain muutakin piti sanoa ja viestin piti kaikkiaan olla ilosempi, " masennus" iski kesken kirjoituksen : ) Röllipeikolle kuitenkin jaksamisia tulosten odotukseen ja toivottavasti kaikki on kummallakin tytöllä hyvin! Väsyneille muuten voimia ja kipeille pikaista paranemista! Heihei!!

Vierailija
12/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljan äiti kyseli vauvan valvomisista. Meillä valvotaan kitisemättä maksimissaan pari tuntia. Tytsy valvoo kyllä pitempiäkin pätkiä, mut kauhee kitinä sit koko ajan tai pitää kanniskella sylissä eli nukkumaan.

Quarralle, että minäkin kävin tänään uudistamassa tukkaani, kylläpä piristi. Istuin kampaajan tuolilla 2 1/2 tuntia ja hyvin isi ja Jaada pärjäili täällä kotosalla.

Ja Vanuke kyseli vauvan hiuksista. Meidän neidillä oli syntyessään hento punainen tukka. Saa nähdä tuleeko äitiinsä ja jää punapääksi. Isi kovasti toivoi tummaa tukkaa. Tukka edelleen samanvärinen, takaraivolla sellainen kalju läiskä tullut kun tukka kulunut siitä pois. liinuksin vauvalla taisi olla sama vika.

Painosta, meillä ei ole vaakaa joten kiloista en tiedä. Omat farkut mahtuu jalkaan ja vetoketju menee kiinnikin, mutta ei niillä ihmisten ilmoille lähdetä. Kuntosalilla oon käynyt kuukauden ja vaunuilemassa käyn hyvällä säällä. Kaipa nämä kilot tästä vähitellen karisee.

Riinulle piti sanoa, että meillä ei neiti käänny itse vielä suuntaan eikä toiseen. Korjattua ikää 3 ja puoli kuukautta. Masullaan nostelee päätään ja eteenpäin pyrkii, mut kääntymistä ei vielä edes harjoittele.

Kiva kuulla välillä Röllipeikostakin, yhdessä pinossa jo pohdin, että mihin olette kadonneet. Toivottavasti teillä neideillä kaikki kunnossa.

Potkuhousuja mä oon löytänyt lähinnä prismasta. Meillä aika paljon " perintö" -potkuhousuja ja sit käytössä äitiyspakkauksen. Puolipotkaritkin on ihan kivoja. Oon ostanu Jaadalle muutamia vähän hienompia vaatteita, mut kyllä ne kotona jää käyttämättä, kun on niin epäkäytännöllisiä. Helpoimmat on body+potkarit tai puolipotkarit.

Nyt aion siirtyä telkkarin ääreen nauttimaan uudesta tukastani ja lasillisesta siideriä. Mies sano mulle kun tulin kampaajalta, että mulla on ihan rokki-tukka ja kysy että koskas lähden ulos. Yrittää kovasti saada mua bailaamaan, vielä ei innosta, mutta kaipa sitten jossain vaiheessa löytyy se oikea fiilis kunhan kevät vielä etenee.