Uuden miehen ällöttävät ruokatottumukset
Jotain kuvottavia lämmin kuppi-pussimössöjä, nuudeleita ja ranskanperunoita! Jos suhteemme etenee, tulenko minä olemaan aina se pääasiallinen kokki?
Mies on 32, ei lapsia.
Kommentit (13)
Jaa'a paha mennä sanomaan. Ota se kanssasi keittiöön ruokaa tekemään.
Meillä mies innostui ruuanlaitosta, kun hankittiin kunnon vehkeet. Pannut, terävät veitset, leikkuulaudat uusittiin, uusi liesi hankittiin... Ruuanlaitto on välineurheilua. Surkeilla välineillä ja raaka-aineilla hyväkin kokki ahdistuu.
Olis kai sitä pahempaakin tarjolla: huumeita, alkoholia esim. Onhan nuo kuitenkin normaaliruokaa.
Paskavammainen tekosyysi sille, miksi et opettaisi miehelle kotiruoan laittoa?
Mies tulee huomenna tänne ja meinasin pistää salaatin tekoon .D Siis ihan simppeliä, leikkaamaan tomaatit ym. Itse hoidan pääruuan.
A.P
Öh, mun mies on ammattikokki ja silti mä aina teen kotona ruoan. Ei niillä miehen kokkaustaidoilla ole välttämättä merkitystä, kun kyse on kotona ruoanlaitosta.
Vierailija kirjoitti:
Olis kai sitä pahempaakin tarjolla: huumeita, alkoholia esim. Onhan nuo kuitenkin normaaliruokaa.
Itse asiassa tuntemani narkomaanit syövät juuri noin, kun muuhun ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee huomenna tänne ja meinasin pistää salaatin tekoon .D Siis ihan simppeliä, leikkaamaan tomaatit ym. Itse hoidan pääruuan.
A.P
Älä anna sille terävää veistä, se ei ehkä ymmärrä, että se on terävä.
Vierailija kirjoitti:
A.P
Hienoa! Siitä se alkaa miehen kotikokkiura.
Niin alkoi minunkin miehelläni. Pistin ensin pilkkomaan vihanneksia ja kohta halusi tehdä muutakin ruokaa. Vielä kun kaverimiehetkin innostuivat kokkaamaan, siitä tuli miltei kisa, kuka osaa tehdä vaativimmat ja maukkaimmat ateriat.
Olen mies ja laitan varmasti parempaa ruokaa kuin suurin osa naisista. Näin kerran unta jossa kokkasin ihastukseni kanssa yhdessä laulaen, ja puukotin sitä vahingossa mahaan :( katsottiin kauhuissaan toisiamme silmiin ja heräsin.
Hyvin todennäköisesti tulet. Minäkään en tykkää ruuanlaitosta, mutta voisin kuvitella, että saattaisi hieman inokkaammin tehdä "oikeaa ruokaa" jos olis joku toinenkin sitä nauttimassa. Mutta ihmeitä tuskin kannattaa odottaa kuitenkaan.
Piti laittaa heti uuni päälle ja ranut tulemaan :)
Kyllä, tulet olemaan kokki. Ellet onnistu houkuttelemaan häntä keittiöön sun kanssa yhdessä.