Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tottuuko omaan tatuointiin?

Vierailija
05.04.2017 |

Kysymys pidemmän aikaa tatuoinnin omistaneille? Tottuuko kuvaan ja sen pysyvyyteen? Mietittekö edes koko asiaa? Oletteko esim. 90-luvun kuviinne edelleen tyytyväisiä? Nm. Muutama vuosi leiman kanssa ollut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se tyhmyyksissä tehty merkki harmittaa ihan koko elämän loppuun asti.

Vierailija
2/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuu ja tietää tehneensä oikean valinnan, kun se kuva on sun näköinen ja osa sinun persoonaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso tatuointi alapäässä. Ollut jotain 5 vuotta. Ja olen täysin tottunut siihen. Tuntuisi varmaan tosi alastomalta jos sitä ei yhtäkkiä olisikaan. Se on tavallaan vähän kuin häpykarvoitus mulle.. :D

Vierailija
4/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottuu ja tietää tehneensä oikean valinnan, kun se kuva on sun näköinen ja osa sinun persoonaasi.

osa sinun persoonaasi. LOL

Vierailija
5/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 tatuointia ja aina välillä unohdan niisen olemassaolon ja sit tuleekin vaan mieleen "ai mulla on tommonenkin"

Vierailija
6/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottui tai ei,siinä se vaan  on ja pysyy sitten kun se on kerran otettu.

Ainoastaan jostain ihonsiirrosta voi sitten  enää  olla apua, jos mieli yllättäen muuttuukin.

Kannattaa siis TODELLA harkita,ennenkuin mitään sellaista omalle iholleen ottaa.

Vierailija
7/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut reilu kaksi vuotta pohkeessa kuva. En edes aina muista sitä. Viimeksi eilen ihastelin kuvaani, kun satuin istumaan sohvalla shortsit jalassa. Eli uutuudenviehätys ei ainakaan ole kadonnut, mutta ei sitä aina muistakkaan.

Vierailija
8/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL vaan itsellesi. Kirjoitustapani nyt vaan on tuo. LOLOLOL. ehkä voisit kuvitella ymmärtäväsi pointin kuitenkin??

Vierailija
9/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina ees muista tatuointini olemassaoloo. Sellasessa paikassa etten ite nää ilman peiliä.

Vierailija
10/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tottuu. Se on osa elämää jo tosi monelle. Ja mitäpä miettimään se syvällisemmin kun kuvansa hankkinut.

Vierailija
11/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL vaan itsellesi. Kirjoitustapani nyt vaan on tuo. LOLOLOL. ehkä voisit kuvitella ymmärtäväsi pointin kuitenkin??

Ennenvanhaan 1950-luvulla oli sellainen aikansa povipommi,italialainen  elokuvanäyttelijätär , nimeltään  Gina Lollobrigida.

Hänen nimestään täällä Suomessa lanseerautui käsite 'lollot'.

Vierailija
12/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata katua, vaan olla ylpeä!

Vierailija
13/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata katua, vaan olla ylpeä!

Siitä tunnistaa oikean WT:n!

Vierailija
14/14 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta tuntuisi jos omia kuvia ei olisi. Niihin vaan tottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän