Tein eilen lastensuojeluun ilmoituksen naapuristani
Nainen taas monta päivää kännissä..Lapset 3v ja 7v siinä sitten jaloissa pyörivät.
Yksi hänen lapsistaan jo asuu lastenkodissa. En ymmärrä miksi nämä pienimmät saavat kotona olla..
Häiriökäyttäytymistä jo näkyy lapsissa.
Nyt taidan sitten olla se kyttäävä naapuri..
Kommentit (18)
enintään kaksi viikkoa. Jos selvityksissä kotiolot kunnossa, lapset palaavat kotiin... valitettavasti tätä edestakaisin-leikkiä joutuu moni lapsi kärsimään ennen lopullista sijaishuoltoa.
Jos siis tuollainen sattui oikeasti eikä vain pääsi sisäisessä maailmassa... Meidän naapuri teki toisesta naapuristamme ilmoituksen, kun kuvitteli, että tämä oli ollut juovuksissa. Kunnianloukkaustuomio tuli, että paukahti.
toivottavasti lapset saavat apua..
tuollaselta perheeltä pitää loputkin lapset ottaa parempaan kotiin.
ihmettelen vaan tätäkin palstaa kun täällä nostetaan kauhee haloo jos satunnaisesti antaa luunapin tottelemattomalle lapselleen,tai ottaa muutaman saunasiiderin lasten nähden,muttei lainkaan ajatella että todellisiakin ongelmia on,kuten just alkoholismi perheessä,ja siihen jos mihin pitää ulkopuolisenkin puuttua,lasten tähden.
HYVÄ AP!
että katsotaan läpi sormien tällaisia tapauksia.
Ja nyt kun teit vastoin sen mitä on opetettu (vaikka teitkin oikein), niin olo on varmasti hiukan raukkamainen.
Paljon raukkamaisempi olo sinulla olisi varmaan vuosien päästä kun olisit nähnyt kuinka lapset vain kärsivät, kärsivät ja kärsivät...
" Mistä tiedät, että äiti on kännissä. Voihan vain lievästi liikuntavammainenkin."
Lievästi liikuntavammaiseltahan aina lapsia otetaan huostaan. Etkö itse erota känniä liikuntavammasta? oot hauska :D
Lähteekö sinne heti poliisi? Soittavatko ensin?
Tietääkö kukaan?
yksinhuoltaja äidiltä huostaanotettiin 2, 4 ja 6-vuotiaat lapset. 2 vanhinta lastenkotiin ja nuorin sijaisperheeseen. Äiti sai myöhemmin 2 lasta lisää ja he ovat nyt juurikin 3 ja 7- vuotiaita, heidän myöhemmästä kohtalostaan ei ole tietoa. Äiti lapsineen asuu Pirkanmaalla.
Jos kyse samasta perheestä, teit taatusti oikein. Olin niin surullinen kun kuulin tuon äidin kuopuksista. Lapsiparat.
oli ilmottanut minusta et mä olen juovuksissa kotona. Suuttui kun en edellis iltana suostunut juoppokuskiksi hänelle. No lastenvalvojat tuli kuten ilmoittivat ja totesivat et kaikki on ok ja siisti koti, sitä jaksoivat päivitellä. Kyllä katkes välit tuohon rouvaan ja meni viikko kun hän kärys autonratista lapset takapenkillä.
Taas raivoraittiin kerrostalokyttääjät iskevät asioihin, jotka eivät lainkaan heille kuulu. On törkeää liioitella toisten alkojholinkäyttöä.
t. 23 tai no sai sentäs rattijuopumussyytteen
ei ole sama tapaus. Tämä tapahtui helsingissä.
Minua ei kiinnosta äidin alkoholinkäyttö vaan lasten hyvinvointi. Kunhan lapset turvassa saa äiti puolestani juoda kuin sieni
Vierailija:
Taas raivoraittiin kerrostalokyttääjät iskevät asioihin, jotka eivät lainkaan heille kuulu. On törkeää liioitella toisten alkojholinkäyttöä.
Varmaan tajuat, ettei kenenkään lapsia oteta huostaan pelkän satunnaisen normaalikäytön takia. Eikä usean päivän känniputki ole mitään pienten lasten yksinhuoltajalle sopivaa.
Vierailija - 23.03. 09:34 vastaa tähän viestiin (5/15)
Kertokaapas, miksi sitten oloni on jollain lailla raukkamainen?
Hyvä kun veit tiedon viranomaisille. Itse työssäni olen kohdannut aivan liikaa vanhempien häiriökäyttäytymisen ja laiminlyöntien takia oirehtivia lapsia...Mitä pikemmin lapset saadaan pois haitallisesta kasvuympäristöstä, sen parempi.
Itse olen kasvanut alkoholistiperheessä ja olisin toivonut, että meistä olisi joku tehnyt ilmoituksen, mutt kukaan ei tehnyt, olisi ollut parempi jossain lastenkodissa kuin juopon äidin mielivallan alla.
Kerrankin joku toimii eikä vain puhu