Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistutko, jos ollessasi yötä ystävillä kuulet heidän harrastavan seksiä?

Vierailija
05.04.2017 |

Jouduin olosuhteiden pakosta yöpymään ystäväni luona kaksi yötä. Heidän vierashuoneeseensa oli aivan makuuhuoneen vieressä. Ilmeisesti aika ohuet seinät, koska molempina öinä heidän seksin harrastamisensa kuului selvästi huoneeseeni. Ensimmäisenä yönä selvästi yrittivät olla hiljempaa, mutta toisena yönä häveliäisyys unohtui kokonaan. En sanonut tästä mitään, mutta kyllä mietin menisinkö heidän luokseen uudestaan yöksi.

Ahdistaisiko teitä? Sanoisitteko tästä ystävälle?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista vaan jopa vähän kiihottaa.

Tosin nykyisin kun olen vastoin tahtoani sinkku, voisi myös tulla osaton olo. Mutta hyvä että joillakuilla on seksiä!

Vierailija
2/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei haittaisi, normaalia toimintaa. Saattaisin kuitenkin mainita asiasta ja kysyä, että haittaako heitä että minä kuulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisin vastaisuudessa jättää väliin.

Vierailija
4/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Harrastaisin omaa kivaa, jos ei kutsuta mukaan.

Vierailija
5/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa. Vanne puristaa päätä, happi loppuu, heikottaa. Kyllä minä siitä kauhiasti mieleni pahoittaisin. 

Vierailija
6/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt voi olla sen pari yötä paneskelematta kun on vieraita? Aika tökeröä käytöstä.

Vierailija
7/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistaisi, huvittaisi lähinnä.

Vierailija
8/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistaisi, mutta vähän kyllä huvittaisi :D Itse en viitsisi alkaa seksiä harrastamaan jos kaveri nukkuu ohuen seinän takana.

Saattaisin kyllä jotain seuraavana päivänä ihan hyväntahtoisesti mainita jos on hyvä ystävä kyseessä, tyyliin että olettehan tietoisia että nuo seinät on aika ohuet. Jollekkin ei-niin-läheiselle kaverille en sanoisi mitään.

Vierailija
9/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaisin lakanat koppuralle.

Vierailija
10/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaisi. Luultavasti hiipisin ihan oven taakse kuuntelemaan. Ehkä jopa tirkistelisin avaimenreiästä miehen pakaroita.

Vierailija
11/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ahdistaisi?

Vierailija
12/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi kiusaantunut olo. Olisin sanonut kaverille asiasta aamulla :D eivät olisi seuraavana yönä sitten puuhastelleet.

Vierailija
13/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistais, mut ärsyttäis, jos se haittais yöunia.

Vierailija
14/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puhelimessa nauhuri. Ottaisin ännet talteen, jotta voisin kuunnella niitä myöhemminkin. Kivaahan tuo on. Eikä varmaan kestä kohtuuttoman kauaa, että häiritsisi yöunien pituutta.

Vierailija
15/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän. Jotenkin tökeröä harrastaa seksiä jos on vieraita yökylässä. En menisi enää.

Vierailija
16/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän ovat kotonaan, joten ei mitään sanomisia. Ehkä halusivatkin, että kuulet, kuinka heillä menee hyvin.

Vierailija
17/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä nyt voi olla sen pari yötä paneskelematta kun on vieraita? Aika tökeröä käytöstä.

Voi mutta miksi pitäis?

Vierailija
18/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistaisi, mutta kokisin tilanteen tosi kiusallisena. Saattaisin vastaisuudessa vältellä yökyläilyjä.

Vierailija
19/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistaisi, mutta varmaan ajattelisin, että aika mautonta harrastaa seksiä vieraiden aikana, varsinkin kun jokainen varmasti tietää kotonaan seiniensä äänieristyksen laadun ja miten touhuaminen voi kuulua viereiseen huoneeseen. Kukaan nyt ei kuitenkaan kärsi siitä, vaikka joutuisi kaksi yötä pidättäytymään seksin harrastamisesta.

Vierailija
20/29 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ahdistuisi, mutta ajttelisin, että v*ttu miten tyhmää. En sen takia, että olisin itse ollut pitkään ilman vaan sen takia, että mielestäni noin ei saa tehdä kun on vieraita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi