Miehet suivaantuivat IS:n parin vuoden takaisista peniskyselyn tuloksista
Kommenttiosiossa moni mies osoitti vihastuksensa ja kysyi miksei naisten värkistä tehdä koskaan vastaavaa.
Voisi nuo miehet miettiä miltä naisista tuntuu kun naisten rinnoista on kyllä ties kuinka paljon vastaavia kyselyitä ja juttuja tehty. Miehet kun todellakin toivovat rinnoilta kiinteyttä, täyteläisyyttä ja tiettyä muotoa + kokoa.
Miten miehet edes kehtaavat vaatia että naisten värkkejäkin pitäisi vielä alkaa ruotimaan?
Miehillä on vain yksi sukupuolta ilmentävä ominaisuus jonka kokoa arvioidaan. Naisilla on kaksi. Minusta on kohtuullista, että jos naisten rintoja ruoditaan, niin ei ruodita sen päälle vielä värkkejäkin.
Mutta eihän miehiltä ymmärrystä tällaisessa asiassa heru, kun miehisyytensä ei kestä peniksen ruotimista ollenkaan. Rinnat ovat aivan varmasti yhtä monille naisille arka paikka kuin penis miehille.
http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000965591.html?nomobile=4
Mistä johtuu miesten itsekeskeisyys?
Kommentit (8)
Sisemmät häpyhuulet ovat nimenomaan kauniit kun ne pilkistävät ulompien häpyhuulien välistä.
Tästä aiheesta voisi tehdä tutkimuksen ja jutun.
M40
Saa kysellä ihan vapaasti kullista. Ei haittaa tai ahdista "pätkääkään". 18cm pituutta ja 5cm paksuutta, sillä mennään.
M
Juu, ei mua haittaa peniskyselyt - ei liioin tissigallupitkaan.
Miksi niitä lukisin, kun ei toisten miesten kalut kiinnosta ja jostain syystä ei rinnatkaan.
Häppärit kiinnostavat. Paljon :)
Eikö ap:tä kiinnostakaan keskustelu?
Avaus päättyy lauseeseen "Mistä johtuu miesten itsekeskeisyys"
Olen itse jo tähän kommentoinut että vertailu muiden miesten varustuksiin ei kiinnosta, mutta vastakkaisen sukupuolen sukuelinten vertailu kylläkin.
Pitäisi varmaan saada ketjuun lisää miesten varuksustesta tuohtuneita miehiä ja tiedustella heiltä.
Meitä on nyt säikeessä nyt kaksi, joita muiden miesten peniksen koko ei kiinnosta.
Minä ja joku muu. Muille aihe tuntuu olevan samantekevä.
M40
Omalla tavallaan hienoa että Islamic State on nykyään niin vapaamielinen että he järjestävät jo peniskyselyjä..
#takki