Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei ikinä kommentoi mihinkään mun kivaan uutiseen

Vierailija
05.04.2017 |

Hänen asioitaan kyllä käymme läpi usein ja jos hänellä on jotain kivaa tiedossa ja kertoo siitä minulle, kommentoin aina jotain että ihanaa, pidä hauskaa ja voi että, sulle on tulossa kiva reissu tms.
Kun itse kerron jotain, hänen reaktionsa ovat joko että hän sanoo, että joo mulla ei olisi nyt rahaa tuollaiseen tai jotain muuta_itseensä_liittyvää tai toinen vaihtoehto on, ettei hän kommentoi mitenkään. Tämä siis koskee viestittelyä. Yleensä se vaikeneminen, jos kerron jostain kivasta, minne olen menossa. Eikä se edes ole kovin usein, että jotain tuollaista kerron, eli ei ole edes kyse siitä, että koko ajan olisin viestittelemässä jostain menoistani hänelle. Hän enemmän minulle kertoo omistaan.
Tulee jotenkin valju olo, kun toinen vaikenee aina. Sellainen välinpitämättömyys huokuu moisesta :(
Kiitos kun sain avautua.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko on just tuollainen. Kerrot jotain niin hää on vaa hiljaa tai alkaa kertoa jotain omaa juttuaan heti kun tilaisuus koittaa. Ei mitään kommenttia kerromaasi asiaan. Mutta kuulee kyllä. Jos vaikka puhutaan jostain mitä ostanut lapsille niin seuraavalla kerralla kun nähdään on täysin sama juttu heidän lapsillaan. Tämä pätee myös joululahjoihin. Kyselee mitä tei lapset saa ja ostaa sitten samat omilleen. Hää myös tekee sitä ala-aste ikäisten juttua et alkaa puhua miehelle tyyliin " sitte pitää muistaa ottaa se laatikko sinne paikkaan mukaan..." ja vilkuilee kuulijaa et kysy nyt minne ollaan menossa. Enkä enää nykyisin kiusallaankaan kysy, koska ei hääkää ota kantaa.

Vierailija
22/22 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt nyt toimintatapaani ja tullut siihen tulokseen, että lopetan hänellekin kommentoimisen, koska hänen tyylinsä vaivaa minua ja koen jääneeni huomiotta ja että minut sivuutetaan jotenkin merkityksettömänä. Hänen asioistaan on tullut meillä niitä pääasioita, joita käsitellään, ja aion nyt muuttaa omaa toimintaani samanlaiseen passiiviseen suuntaan. Ehkä hän huomaa jotain ja ystävyytemme on pelastettavissa. Suoraan puhuminen johtaa usein kiivaaseen puolustautumiseen ja loukkaantumiseen, mutta jos ryhdyn samanlaiseksi kuin hän, hän saattaa oivaltaa jotain. Sitä toivon!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi