Miten peittää naapuripartsilta tuleva röökinkatku?
Kesäkausi näköjään naapurilla alkanut. Polttaa ketjussa tupaa parvekkeella. Ja tätä kestää syys-lokakuuhun.
Kommentit (22)
onks sulla lasit auki vai kiinni? Entä sillä?
Toivotaan että muuttaa tai kuolee. Tupakoitsijoiden itsekeskeisyys on silkkaa pahuutta.
Peittämiseen ei ole vinkkiä, mutta meillä on partsilla avonainen säkki kanankakkaa sauhuttelijanaapureiden ilona.
Kyllä todellakin saa polttaa. Jotkut taloyhtiöt on kieltäneet sen, mutta reippaasti valtaosassa kyllä vedellään.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan että muuttaa tai kuolee. Tupakoitsijoiden itsekeskeisyys on silkkaa pahuutta.
Miten on lupa terrorisoida koko taloa!? Ei ymmärrä :/
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin saa polttaa. Jotkut taloyhtiöt on kieltäneet sen, mutta reippaasti valtaosassa kyllä vedellään.
Ei taloyhtiöt voi kieltää.
Mulle neuvoi joku täällä polttamaan tuoksukynttilää. Se auttoi ainakin vähän siihen hajuun, kun naapurit polttivat sisällä.
Joku sellainen täytyy keksiä. Ymmärrän satunnaisen tupakoinnin ja hetkelliset hajuhaitat, mutta tää tyyppi ASUU siellä partsilla ja polttaa koko ajan.
Itse olen onnellinen kun parveketupakointikausi alkaa. Nimittäin sitä ennen alakerran naapuri polttaa sisällä, ja meilläkin haisee röökinkatku lähes koko ajan.
Sen verran kyyninen ajatusmaailma meillä on, että ei ole alettu vuokralaisina heippalappuja kirjoittelemaan. Uutta asuntoa kehiin vaan, onnea seuraavalle joka pääsee tänne savustumaan. Ja tosi harmi, on nimittäin muuten kiva kämppä.
Meidän talossakaan ei käytetä heippalappuja. Rauhallinen talo, ei puututa mihinkään. Se suo tietty mullekin mahdolisuuden joskus aiheuttaa häiriötä esim. bileet tai instrumentin soittaminen.
Ihan tuhkakupin haju omalla parvekkeella, enkä itse edes polta :(
Kysele muiden naapurien mielipidettä. Enemmistöllä voi saada taloyhtiön savuttomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on lupa terrorisoida koko taloa!? Ei ymmärrä :/
Toisaalta sun maksalaatikon haju saa oksennuksen suuhun. Miten sulla on lupa terrorisoida koko taloa!? Ei ymmärrä.
Aah, onneksi kohta pääsee muuttamaan pois kerrostalosta.
Vierailija kirjoitti:
Kysele muiden naapurien mielipidettä. Enemmistöllä voi saada taloyhtiön savuttomaksi.
Ei muuten saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten saa.
Osakasenemmistön halutessa voi taloyhtiö hakea kunnalta tupakointikieltoa. Luepa uusi tupakkalaki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten saa.
Osakasenemmistön halutessa voi taloyhtiö hakea kunnalta tupakointikieltoa. Luepa uusi tupakkalaki.
Joo, tietty näin. Mutta tie on pitkä ja kivinen :)
Ei parvekkeilla saa enää polttaa.