Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö naisia miesten "esittäminen"? Kiinnostaako se todellinen mies roolin alla?

Vierailija
04.04.2017 |

Joutuuko naisetkin "esittämään" kelvatakseen miehille?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee kaikkien "esittäminen". Ihmisessä on jotain vikaa jos ei uskalla/halua olla tavallinen, oma itsensä. En ole kiinnostunut kaivelemaan kenenkään roolin läpi.

Vierailija
2/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksestani voin sanoa, ettei todellakaan kiinnosta

T. mies joka on aina oma itsensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ilman naista aina? Mikset vedä roolia?

Vierailija
4/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekee minkäänlaista esittämistä, niin mielenkiintoni tippuu nollaan. Teinit esittävät. Jos ei omana itsenä onnistu, niin eihän se toinen silloin sinun kanssasi halua olla vaan sen "roolihahmon" jota esität. Aika inhottavaa minusta.

Vierailija
5/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitä siellä alla on. En kiinnostu esittäjistä. Käyn teatterissa jos haluan katsoa näytelmiä.

Vierailija
6/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin olen ilman naista omana itsenäni kuin saan naisen, joka ihastuu roolihahmooni. Joudun työssäni olemaan tietyssä roolissa eikä sitä vapaalla enää jaksa. Siltä osin korjataan ensimmäistä tekstiä

Vierailija
7/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sillä ei saa naisia kun se on naurettavaa.

Vierailija
8/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee se vähän, tai siis kun jos ihastun mieheen, niin ihastun siihen just siks ku se on semmonen.

Usein mies sitten ihastuessaan alkaa yrittään olla jotenkin "coolimpi" ja esittään jotain Miesten Miestä, mikä on harmi, koska en nimenomaan halua mitään "äijää".

Toisaalta ymmärrän kyllä, se voi olla ihan ihmisluontoon kuuluvaakin, vähän överiksi menevät "soidinmenot".

Ja itse alan myös ihastuessani helposti panikoimaan, jolloin käytökseni muuttuu ja saatan olla ihan mitä vaan hysteerisen hullun, nolon ja koviksen väliltä........

Ihastuessa vaan menee pasmat helposti kovin sekaisin ja sitten sitä on, noh, sekaisin.

Pitäisi osata ja ymmärtää nähdä sen "läpi", itsenikin.

Vierailija
9/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet jotka esittävät jotain iskutarkoituksessa ovat rasittavaa seuraa. Ei pysty normaaliin keskusteluun. Poistun nopeasti tai pyydän poistumaan.

Vierailija
10/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa saa. Peruskoulun jälkeen lonkkaa vetänyt kaverini väittää aina baarissa olevansa hieroja-fysioterapeutti ja naiset lämpenevät tälle. Opetellut pari juttua ulkoa ja täydestä menee. Tuskin onnistuisi samalla tavalla, jos kertoisi miten on pelannut pleikkaria kotona yhteiskunnan rahoilla viimeiset 5 vuotta

Vierailija
11/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet jotka esittävät jotain iskutarkoituksessa ovat rasittavaa seuraa. Ei pysty normaaliin keskusteluun. Poistun nopeasti tai pyydän poistumaan.

Naisesta riippuen olen joko rastafari, liikemies, tai virolainen raksaduunari nimeltä Iivar.

Vierailija
12/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa saa. Peruskoulun jälkeen lonkkaa vetänyt kaverini väittää aina baarissa olevansa hieroja-fysioterapeutti ja naiset lämpenevät tälle. Opetellut pari juttua ulkoa ja täydestä menee. Tuskin onnistuisi samalla tavalla, jos kertoisi miten on pelannut pleikkaria kotona yhteiskunnan rahoilla viimeiset 5 vuotta

Tässä ei tainnut olla kyse identiteetin valehtelusta vaan pullistelusta.

Vierailija
13/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla endorfiinin vapautuminen kait toimii eri tavoin kuin miehillä? Näin biologisesta näkökulmasta.

Vierailija
14/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla endorfiinin vapautuminen kait toimii eri tavoin kuin miehillä? Näin biologisesta näkökulmasta.

Ja millä tavoin "eri tavalla", miehet ehkä tavallisesti syttyvät hitaammin? Ehkä muutaman "askeleen" hitaammin.

Vierailija
15/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittäjät eivät kiinnosta. En hae pelleä vaan ihmistä.

Vierailija
16/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesta riippuen olen joko rastafari, liikemies, tai virolainen raksaduunari nimeltä Iivar.

Joihinkin naisiin toimii, ja varmaan osaa ei oikeastaan kiinnosta, mikänolet, jos olet komea ja naiset ovat seksin puutteessa. Pidön itse ujoista miehistä, ovat aidoimpia. Ihania. 😍 enkä puhu mistään yhden kerran esittämisestä, ujojen kanssa menee pidempään että he lämpenevät kanssakäymiselle. Pidemmät suhteet ä, 2kpl, ovat alkaneet minun aloitteestani ujon miehen kanssa.

Vierailija
17/17 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näitä näyttelijöitä käyttänyt ihan vaan seksiin. Ovat helppoja kun antaa ymmärtää että saavat iskettyä minut ihan itse omilla hienoilla taidoilla. Vähän yksinkertaista sakkia.