Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko tänne palstalle kaikki masentuneet ja syrjäytyneet ihmiset vai...

Vierailija
04.04.2017 |

...kertooko palstan sisältö koko Suomen kansan tilasta? Mua ainakin alkaa masentaa enemmän kun tulen tänne, mutta todellisessa elämässä kaikki vaikuttaa paremmalta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä pitää esittää kunnollista ja pärjäävää. Täällä saa olla oma itsensä

Vierailija
2/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todellinen elämä" on illuusio, koska siellä et pääse käsiksi muiden ihmisten sivistyksen alle jääviin ajatuksiin. Tällaista av-mammamaisuutta meissä ihmisissä nyt vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti täällä on yliedustus mielenterveysongelmissa ja sitä myöten syrjäytyneisyydessä. 

Tavallisilla perheellisillä, työssä käyvillä ihmisillä ei yksinkertaisesti ole aikaa ja tuskin mielenkiintoakaan juuri täällä olla. Toki heitäkin on, mutta toistan ensimmäisen lauseen. 

Kyllä monet ketjut ovat niin outoja, että ei voi vastata reaalimaailman otosta ns. normaalien keskuudesta. 

Vierailija
4/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä näyttäis. Onneksi oikeessa elämässä on paremmin. Kukaan normaali mies ei itke mitään atm ytm mamu -juttuja.

Vierailija
5/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä psykopaattiaines raapustaa sen, joka ei "hänen majesteetistaan sovi julkikuvaan". Siispä jos psykopaatti haluaa muiden käsittää hen olevan "vieraanvarainen piirissä", "suuri oikeudenmukaisuus" ja "lasten ja heikoimpien ystävä", hänen on säästettävä non-grata piirteet sivuun, anonyymiin tilaan.

Vierailija
6/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä näyttäis. Onneksi oikeessa elämässä on paremmin. Kukaan normaali mies ei itke mitään atm ytm mamu -juttuja.

Eikä kukaan lue seiskaa. Telkkaristakin katsotaan vain kulttuuri- ja ajankohtaisohjelmia

Vierailija
7/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Todellinen elämä" on illuusio, koska siellä et pääse käsiksi muiden ihmisten sivistyksen alle jääviin ajatuksiin. Tällaista av-mammamaisuutta meissä ihmisissä nyt vain on.

Onhan se totta, että täällä on helpompi purkaa niitä negatiivisia asioita kuin puhua niistä ääneen muiden kuullen. Ei se silti koko totuus ole, että kaikki olisi aina vain huonosti. Se valoisampi puoli tulee enemmän esille juuri todellisessa elämässä, koska sitä on helpompi näyttää. Kyllä kaikilla ihmisillä on enempi tai vähempi, ainakin ajoittain niitä vaikeampiakin asioita ja tunteita, ja niitä sitten enempi piilotellaan tosielämässä ja puretaan täällä. Sen takia tämä palsta kuvaa vain osatotuutta, ja voi aiheuttaa tai lisätä masennusta jos erehtyy luulemaan että tämä on koko totuus elämästä. Voi jäädä helposti negatiivisien ajatusten kierteeseen.

Vierailija
8/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, tuo ap:n esittämä...

Vierailija
9/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia lienee, että täällä pyörii aines joka ei ole sitä penaalin terävintä ainesta. Yleensä kaikki fiksut ja koulutetut ihmiset naurahtaa tämän olevan idioottipalsta. Eikä monilla oikeasti ole aikaa pyöriä täällä. Luulen että aktiivisissa palstalaisissa on muutama aktiivi.-trolli joka kylvää negaa joka ketjuun ja saa siitä sisältöä elämäänsä. Itse käyn täällä välillä kun en jaksa tehdä mitään järkevää. En ole uraohjus tai älykkö , mutta vihan normaali koulutettu ihminen. Työkavereistani kukaan ei ainakaan avoimesti käy täällä....kahvipöydässä joku kommentoi tätä negatiiviseen sävyyn. Samaa sarjaa kuin seiskan lukeminen, persujen äänestäminen jne...

Vierailija
10/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/9 ja 9/9 mitä te täällä sitten nyt teette?

Vierailija
11/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on harvoja anonyymeja palstoja suomeksi. Samanlainen väki kirjoittaa tänne kuin lehtien kommenttiosuuksiin.

Vierailija
12/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen keskivaikeasti masentunut (diagnoosin saanut) sekä syrjäytynyt ja täällä siis ollaan!

Vierailija
13/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan mä sanoin etten ole mikään älykkö itsekään ja siksi kai täällä käyn. Esim. Kollegoistani kukaan ei käy täällä. Mulle tulee myös seiska. Srn juntimpaahan ei ole. T. Num 9

Vierailija
14/14 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Virallisessa somessa" esitetään hienoa kulissia. Täällä kurjaa. Totuus on jossain välissä varmaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän