Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että oli hauska! Nauroin ääneen!

Vierailija
04.04.2017 |

http://www.vauva.fi/artikkeli/sina/vanhemmuus/onko_tyopaikalla_tylsaa_o…

Täytyy laittaa työmaan kahvihuoneen seinälle.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu! :D

Vierailija
2/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerryttävän infantiilia!

Näin erilaisia huumorintajuja on olemassa, en edes hymähtänyt kertaakaan. Lähinnä tunsin vaivautuneisuutta kirjoittajan puolesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden Fiidien tasoa. Itseäni vain ärsytti. Mielikuva aikuisesta ihmisestä leikkimässä lentokonetta ja päristelemässä alkoi lähinnä puistattaa.

Surkeaa "huumoria". Sopisi ehkä Pikku Kakkoseen. 5-vuotiasta voisi vielä vastaava naurattaa.

Vierailija
4/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerryttävän infantiilia!

Näin erilaisia huumorintajuja on olemassa, en edes hymähtänyt kertaakaan. Lähinnä tunsin vaivautuneisuutta kirjoittajan puolesta. 

Samoin. Typerryttävää! Kaikkea sitä päästetäänkin eetteriin.

Vierailija
5/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo otsikko kuulosti sarkastiselta jo ennen kuin avasin tuon linkin.

Vierailija
6/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tyypillistä huumoria. Onneksi naiskoomikoita on verrattain vähän.

Vierailija
7/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloitus sarkasmia? Sanamuoto: voi että oli hauska! viittaisi siihen?

Ehkä typerintä moneen viikkoon lukemaani...  ja niin kulunutta. 

Aikuisen asettaminen lasten käytöksen muottiin on käsitelty erinäisissä kolumneissa ym. tuhat ja kaksi kertaa. 

Lapsiakin aliarvioiva ja jopa halventava kliseineen. 

Vierailija
8/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa lapselliselta ja ärsyttävältä. Luulen että sun työkaverit pyörittelee silmiä ku lähdet kahvihuoneesta.

Vierailija
9/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hölmöä! Missä työpaikalla tuollainen muka onnistuisi? Ei ainakaan meillä!

Vierailija
10/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin kurssimatskut vuotaneet nettiin.

Vierailija
11/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian itsestäänselvää huumoria. Eli tylsää ja yksinkertaista. Ensimmäisen kappaleen jälkeen on jo arvattavissa, miten homma jatkuu.

Vierailija
12/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan hulvatonta. XD

Vierailija
13/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaanpas sitä nyt aikuisia. Mä saankin tehdä kuperkeikkoja töissä, eikä kukaan katso kieroon. Yleensä muutkin innostuu. Surullista, että teidän elämämme on noin kuivaa. Kyllä elämä on sitten rankkaa, kun pitää kaiket päivät metsästää tilaisuuksia haukkua muiden huumorintajua.

Mua voi nyt paheksua kilpaa niin lupaan tehdä kuperkeikkoja tai leikkiä lentokonetta jokaisesta alapeukusta 😂

N34

Vierailija
14/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ollaanpas sitä nyt aikuisia. Mä saankin tehdä kuperkeikkoja töissä, eikä kukaan katso kieroon. Yleensä muutkin innostuu. Surullista, että teidän elämämme on noin kuivaa. Kyllä elämä on sitten rankkaa, kun pitää kaiket päivät metsästää tilaisuuksia haukkua muiden huumorintajua.

Mua voi nyt paheksua kilpaa niin lupaan tehdä kuperkeikkoja tai leikkiä lentokonetta jokaisesta alapeukusta 😂

N34

Kiitän tuuriani, kun sinunkaltaisesi työkaveri järjesti taannoin hassunhauskan tyky/tyhy/whatever -päivän ja kuume nousi juuri edellisenä iltana.. N35

Vierailija
15/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ov varmaan näitä, jotka kertoo nauravansa ääneen joka kerta, kun näkee koirien tekohampaat mainoksen...

Vierailija
16/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N34

Ei elämä ole kuivaa, vaikka ei olekaan tekoriehakas. En leikkinyt lentokonetta lapsenakaan ja silti oli erittäin hyväntuulinen ja onnellinen lapsi.

Vierailija
17/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Ei elämä ole kuivaa, vaikka ei olekaan tekoriehakas. En leikkinyt lentokonetta lapsenakaan ja silti oli erittäin hyväntuulinen ja onnellinen lapsi.

olin*

Vierailija
18/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ov varmaan näitä, jotka kertoo nauravansa ääneen joka kerta, kun näkee koirien tekohampaat mainoksen...

Eihän huonosti koiriaan pitävissä ihmisissä todellakaan ole mitään hauskaa.

AP on varmasti niin typerä että keksii töissä aina jotain hassunhauskaa puuhaa ja koittaa naurattaa työkavereita. Kuvittelee varmasti että tuo onnistuisi vaikka sosiaalitoimistossa.

Vierailija
19/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Sama. Riehakkaista wt lapsista tulee siivoojia. Itse olin vakavamielinen ja rauhallinen ja olen nyt paikan johtaja. Jos tuollaista meillä touhuttaisiin, saisivat potkut.

Vierailija
20/27 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kyrpis töissä, kun joku alkais metelöidä ja riehua. Penskojen huutoa joutuu kuuntelemaan muutenkin riitämiin. En halua tehdä kuperkeikkoja ym. Vapaallakaan, niin miksi käyttäisin työssä muutekin liian lyhyet tauot tuollaiseen paskaan. Palkallisella ajalla teen tuottavaa työtä, koska haluan pitää työni ja kaiken lisäksi on hauskempaa, kuin leikkiminen ja kiukuttelu, että, että

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi