Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tää terkan opelta oikein tehty?

Vierailija
03.04.2017 |

Juteltiin sairauksista ja mainitsi että joka kolmas suomalainen sairastuu syöpään suunnilleen. Siihen lisäsi että "eli tästäkin luokasta useampi sairastuu jossain vaiheessa elämää, ei nyt välttämättä silleen että siihen kuolis."

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se puhu😃

Vierailija
2/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli.

Toivottavasti mahdollisimman moni muistaa tuon oppilaista kun aloittavat röökaamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse oisin vielä luokan tupakoitsijoita ja sanonut heidän olevan ne.

Vierailija
4/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en ymmärrä. Miksei olis saanut sanoa noin?

Vierailija
5/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ole terveystiedon opettaja. Mielestäni opettajan jutun pointti oli hyvä, mutta ilmaisutapa oli vähän erikoinen. Jos kyseistä tuntia pidettiin nuorille, mielestäni on turhaa huolestuttaa nuoria syövällä, joka saattaa iskeä heille vasta 30 vuoden päästä. 

Itse olisin ehkä sanonut "noin joka kolmas suomalainen sairastuu syöpään. Syöpään sairaustuneista määrä x kuolee siihen, mutta on tärkeää muistaa, että syöpään on tänä päivänä vaikuttavia hoitomuotoja, jonka vuoksi syöpä ei välttämättä johda kuolemaan."

Vierailija
6/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tt-ope kirjoitti:

Itsekin ole terveystiedon opettaja. Mielestäni opettajan jutun pointti oli hyvä, mutta ilmaisutapa oli vähän erikoinen. Jos kyseistä tuntia pidettiin nuorille, mielestäni on turhaa huolestuttaa nuoria syövällä, joka saattaa iskeä heille vasta 30 vuoden päästä. 

Itse olisin ehkä sanonut "noin joka kolmas suomalainen sairastuu syöpään. Syöpään sairaustuneista määrä x kuolee siihen, mutta on tärkeää muistaa, että syöpään on tänä päivänä vaikuttavia hoitomuotoja, jonka vuoksi syöpä ei välttämättä johda kuolemaan."

Joo nämä nuoret todennäköisesti traumatisoituvat tuosta ilmaisusta /s

Vierailija
7/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuu niitä nuoria ja lapsia, jopa vauvoja syöpään. Tämä kannattaa muistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän