Suurimmat turn-onit miehessä?
Nyt kun turn-offit on lueteltu niin mitkä ovat suurimmat turn-onit miehessä?
Kommentit (27)
Kyllä se on se tietty katse. Ja se että sängyssä mennään eikä meinata. Nainen otetaan. En voi sietää hivelyä. Tämä on kuitenkin veteen piirretty viiva, koko ajan täytyy mulla olla turvallinen olo.
Äly, ainakin isolta osin samanlainen huumorintaju ja kiltteys, vaikka olisi minkälainen namu ulkoisesti niin kiinnostus lopahtaa heti jos on tyhmä ja ilkeä.
Jos taas puhutaan vaan ulkonäöstä, niin ei saa olla liian sliipattu mallinukke. Jotain epätäydellistä särmikkyyttä pitää olla, se on paljon kiinnostavampaa.
Paksu lompakko ja iso paksu peenis
Varakkuus, statusammatti, iso kalu, pitkä, ulkomaalaisuus, väkivaltaisuus, rikollinen elämäntapa tai menneisyys, narsistinen luonne, julkisuuden henkilö.
Status, varakkuus, cuck-luonne joka mahdollistaa minun kaikki itsekkäät haluni ja haaveeni.
Cockolding-harrastus, rikosrekisteri, tribaali tatskat, kiiltävä kalju...paras olis naamatatska
Narsismi, naisen alistaminen pieremällä nenään, laiskuus ja hummus-fetissi
Siniset silmät, erityisesti suuret ja pitkät silmäripset.
Kiltteys, herkkyys, rehellisyys, aitous ja avoimuus. Huumorintaju, vähän tuhmiakin saa puhua kun mua sellainen naurattaa.
Leveät hartiat, timmi kroppa, tiukka perse.
Viinan (ei vanhan), tupakan ja Hugo Bossin tuoksun sekoitus. Ahh.
t. homo
Dubaikko kirjoitti:
Cockolding-harrastus, rikosrekisteri, tribaali tatskat, kiiltävä kalju...paras olis naamatatska
"paras olis naamatatska" :D Huahhahhahhaa haa.
Äly, vilpitön innostus harrastuksesta tai työstä, oman tiensä kulkeminen, lempeä suhtautuminen itseensä ja muihin, luovuus, halu vaalia iloa.
Pehmeä ääni. Taitava kielenkäyttö.
Yleinen siisteys ja huoliteltu ulkonäkö on aina turn on. Siihen vielä upea kroppa nii ahh.
Älykkyys, huumorintaju, sopiva katse ja voimakkat käsivarret. Ah.
Pitää olla tilanteen herra. Naisia kiihottaa, kun mies on keskittynyt johonkin mitä osaa. Eli kaikki kiteytyy itsevarmuuteen. Eli kun mies ottaa tilan haltuun ja tilanteen haltuun, eikä vain leikisti vaan oikeasti, niin se on turn-on.
lihaksikas, tatuoinni, tumma, huumorintajuinen, hymy ah
Semmoisia ei ole olemassakaan.