Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puudutus = pyörtyminen

Vierailija
03.04.2017 |

Miksi aina pyörryn puudutteista?
Silmälääkärissä laitettiin puuduttavat silmätipat ja pyörryin.
Hammaslääkärissä puudutettiin ja pyörryin.
Poistettiin luomi pyörryin heti puudutuksen jälkeen.
En kärsi mistään piikki pelosta tms. En ikinä pyörry esim verikokeessa.

Miten käy jos pyörryn kesken munasolu punktion? Käsittääkseni siinä käytetään paikallispuudutetta suoneen annettavan kipulääkkeen lisäks. Kyllä nyt epäilyttää kannattaako mun edes siihen ryhtyä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa maan päällä joka kärsii tästä?

Vierailija
2/6 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pyörtynyt lentokoneessa, kaupassa, hautausmaalla, saunan pukuhuoneessa ja raskausaikana 2 kertaa kotona ja Israelissa Betlehemin kirkossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Puudutteessa on adrenaliinia tehosteena. Aiheuttaa joillekin tuota. Myös minulle.

Vierailija
4/6 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä seuraavalla kerralla adrenaliiniton puudute. Näin toimin itse. Vaiva on ilmeisesti perinnöllinen ja meillä ainakin 4 sukupolvella. Itselläni tieto on kirjattu potilasrekisteriin ja hoitohenkilökunta ottaa sen vakavasti.

Vierailija
5/6 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen samassa huoneessa oli nuori nainen, joka kertoi pyörtyneensä aina puudutusten jälkeen. Hän sanoi, että syyksi löytyi allergia. Minua kauhistutti, kun hän oli joutunut kaikki synnytyksetkin hoitamaan luomuna, mutta hän oli vain, että minkäs sille voi.

Vierailija
6/6 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä oo ikinä otettu vakavasti tän asian kanssa.... Pistävät aina jännityksen syyksi vaikken jännitä.. Ei kovin huvittaisi pyörtyillä kesken munasolu punktion muutenki pelottaa ja jännittää ihan vietävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi