Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut työpaikan kiukkuisimmista naisista..

Vierailija
03.04.2017 |

Mietin työuraani koulun jälkeen ja kolmessa peräkkäisessä työpaikassa työpaikan kiukkuisin ja hankalin ihminen on ollut 30-40v. nainen joka sinkku ja jolla yksi tai enemmän koiria? Tällä on nyt vielä huono lähteä yleistämään, mutta joku tietää varmaan tyypin. Nämä tyypit tuntuvat inhoavan kaikkia paitsi koiriaan ja se koira onkin ainoa joka sitä ihmistä kestää. Toisaalta surullista. Johtuuko se muille kiukuttelu miehen puutteesta??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitustyöpaikkoja ei lasketa.

Vierailija
2/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo lähes 60-vuotias muuten tuntomerkit täsmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sua ap. Sama havainto.

Vierailija
4/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama,komppaan.

Vierailija
5/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin työuraani koulun jälkeen ja kolmessa peräkkäisessä työpaikassa työpaikan kiukkuisin ja hankalin ihminen on ollut 30-40v. nainen joka sinkku ja jolla yksi tai enemmän koiria? Tällä on nyt vielä huono lähteä yleistämään, mutta joku tietää varmaan tyypin. Nämä tyypit tuntuvat inhoavan kaikkia paitsi koiriaan ja se koira onkin ainoa joka sitä ihmistä kestää. Toisaalta surullista. Johtuuko se muille kiukuttelu miehen puutteesta??

Kyllä siitä se pääosin johtuu. Pätee kokemukseni mukaan myös omaan vaimoon. Nalkuttava akka on miehen oma vika.

Vierailija
6/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on töissä juuri tuollainen. Välillä kyseinen nainen osaa olla ihan mukava, mutta on tosi tuulella käypä, kiukkuaa, tiuskii ja näpäyttelee milloin mistäkin. Sain osani tästä, kun syksyllä aloitin naisen työparina ja hän joutui paljon mua neuvomaan ja opastamaan. Nuoremmille miestyökavereille hän kyllä kihertelee, sitä on sivusta välillä aika huvittavaa seurata ☺

Vierailija
7/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein lapseton.

Vierailija
8/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotias lihava katkera sinkku, joka omistaa kaksi koiraa. Ihan hirvittävä ihminen. Aina menee iloinen päivä pilalle, kun tämä negailija tulee paikalle. Jatkuvaa valitusta ja piilovittuilua sekä toki selkään puukottelua ja perättömiä väitteitä. Näin täällä.

Vierailija
9/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena sen verran, että yleensä ne työpaikan onnettomimmat tyypit on just niitä ikisinkkuja. Yleensä +40v. Niitä tyyppejä, jotka ovat menettäneet toivon miehen löytämisestä ja perheen perustamisesta.  Vaikka lapsia hankkivia haukutaankin tällä palstalla, niin monesti ne perhe-elämää viettävät vaikuttavat olevan kaikista onnellisimpia.

Vierailija
10/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas nihkeimmät ja kireimmät tyypit ovat nelikymppiset naimisissa olevat äiti-ihmiset. Koska niillä ei oo ikinä vapaa-aikaa eivätkä ehdi ikinä rentoutumaan. Hoitavat lapset, miehen, koiran ja talon, sekä käyvät töissä

Vierailija
11/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen, mutta koiraa ei ole eikä tule. Silloin, jos tapailen jotain tai seurustelen, olen kuin eri ihminen.

Vierailija
12/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama havainto. Ikään kuin epätasapainossa, jonka muna rauhoittaa.

Vanha totuus.

Vierailija
13/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40 -vuotiaat naiset alkavat jäädä nuorempien naisten jalkoihin parisuhdemarkkinoilla ja ehkä juuri siksi alkavat olla kiukkuisia. Tajuavat että alkavat olla ylikypsiä pariutumiseen ja lastensaamiseen. Arvailen vain. Olen huomannut saman, perheelliset naiset ovat onnellisia ja ystävällisiä, sinkut ja lapsettomat erittäin epämiellyttävää seuraa. Ovat katkeroituneen ja vttuuntuneen oloisia.

Vierailija
14/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän ketjun kaikki kommentit kirjoittanut sama henkilö?

Vierailija
15/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen yli 30v kokemuksella huomannut että kaikkein nyrpeimpiä ovat tällaiset 35-50 naisten äityliryhmät, jotka tietävät kaikesta kaiken, määräävät kaiken jos pystyvät sekä kyttäävät ja arvostelevat muita.

Vierailija
16/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas inan yli 40 se kirein. Sitä veetuttaa hoitaa koti mies koira ruoka piha jne kun meikä sinkkuneiti matkustelen lomat/viikonloput sekä lirkuttelen nuoremmille harkkaripojille minkä kehtaan. "Hyvä sun on reissata kun ei tarvi huolehtia lapsista ja kaikesta muusta"!!! NIINPÄ

Vierailija
17/17 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "kaikki", taas kerran😖Niin tai näin, aina väärin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi