Naiset! Paras silmien väri miehillä?
Kommentit (63)
Vaaleansininen tai -harmaa. Näyttää oikeastaan aika järkyttävältä, mutta todella usein ihastun.
Minulle on kyllä aina ollut yksi ja sama minkä väriset silmät jollakulla on. Miehelläni on ruskeat silmät ja kivathan ne on, mutta ihan yhtä kivat ne olisivat sinisinä tai vihreinäkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa ruskeiden silmien vihaajat vittu!
Terv. ruskea silmäinen ritari. ;)
Ritarit eivät käytä noin rahvaanomaista kieltä.
Ritarit osaavat myös yhdyssanat oikein, hyvä ruskeasilmäinen ritari, eskarissa varmaankin olet vielä.
Vierailija kirjoitti:
Sininen.
Kaikki sinisilmäiset ovat tutkitusti sukua keskenään. Yök ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Täysin mustat. Niin mustat ettei pupillia erota. Niihin uppoaa.
Minusta taas pelottavat. Iiriksistä voi lukea alitajuisesti tunnetiloja, tummissa silmissä joissa iiriksiä ei erotu ei pysty.
Vihreäsilmäinen mies oli petollinen, valitsen siniset, itselläni siniset myös. Riippuu miehen persoonasta ja luonteestakin. Ruskeasilmäisistä suomalaisista miehistä ei ole hyviä kokemuksia myös.
Ruskeat/vihreät. Siniset ja harmaat ei oikein nappaa.
Ruskeat tietenkin. Lämmin, älykäs katse vielä niissä.
Syvänmeren siniset, sellaset paleltuneet mustikat.
Tajusin juuri etten tiedä minkä väriset silmät ihastuksellani on... :/
Sanon pehmeät. Väristä välimättä on järkyttävää kun miestä alkaa himottaa ja katse muuttuu pirun riivaamaksi. Pidän pehmeistä silmistä, jotka pysyvät pehmeinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sininen.
Kaikki sinisilmäiset ovat tutkitusti sukua keskenään. Yök ajatus.
Kaikki ihmiset ovat tutkitusti sukua keskenään. Yök ajatus.
Ilme ja muu tärkeämpää kuin silmien väri.
Siniset tai ruskeat. Mutta kaikki käy.
Ite tykkään enemmän sini ja vihree silmäsistä. Ja jos lapsia en ikinä Hanki sellasen kaa kellä on tumman Ruskee tukka ja ruskeet silmät koska en halua että maailmasta katoaa vaalea hiusten väri ja Vaaleet silmien värit.
Olen lähes aina kiinnostunut ruskeasilmäisistä
Itellä on sammalvihreet. Ikinä ei oo kukaan kommentoinut silmien väriä mitenkään.
Ruskeat. Siitäkin huolimatta, että ne kerrat kun olen ruskeasilmäiseen mieheen haksahtanut, niin kusessa oon ollut. Kummastakin paljastui alkoholismia, elämänhallintaongelmia yms. Silti ruskeat silmät miehellä saa mut hulluksi halusta (olettaen siis, että mies on muutenkin kiinnostava).