Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kouluilla oikeus päättää ketkä oppilaat saavat seurustella keskenään?

Vierailija
03.04.2017 |

Kovasti yrittävät tehdä kaikkensa etteivät poikani ja yksi hänen luokallaan oleva tyttö saisi olla tekemisissä keskenään vaikka molemminpuolista halua heillä tuntuisi olevan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tyttö sellainen vaalea Elovena-neito? Jotenkin veikkaisin että saattaa olla kyse hieman tummemmasta tytöstä.....

Mikä merkitys tuolla asialla on?

Vierailija
22/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse puuttunut kerran kahden oppilaan seurusteluun, koska heidän rakkaustarinansa ei miellyttänyt minua.

Eläkerehtori1949

Siis mitä vittua?

Älä kiroile. Halusin vain estää teinejä tekemästä mitään esiaviollista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että molemminpuolista? Tytön vanhemmat sitä mieltä, että tyttö ei saa olla poikasi kanssa?

Ei silti kuulu koululle.

Bingo!

Vierailija
24/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tyttö sellainen vaalea Elovena-neito? Jotenkin veikkaisin että saattaa olla kyse hieman tummemmasta tytöstä.....

Mikä merkitys tuolla asialla on?

On sillä siinä tapauksessa merkitystä jos koulun (väitetty) toiminta johtuu tuon tytön uskonnollisesta tai etnisestä tausta. Koululle se ei kyllä siinäkään tapauksessa kuulu, se on noiden nuorten keskinäinen asia.

Vierailija
25/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse puuttunut kerran kahden oppilaan seurusteluun, koska heidän rakkaustarinansa ei miellyttänyt minua.

Eläkerehtori1949

Siis mitä vittua?

Ja mitähän se sulle kuuluu?

Vierailija
26/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat kutea vapaalla ei oppitunneilla

Vierailija
27/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkerehtori1949

Siis mitä vittua?

Ja mitähän se sulle kuuluu?

Moraali ei sallinut sitä, että olisin ollut puuttumatta! Ajattelin nuorten parasta!

Vierailija
28/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulupäivän aikana keskitytään koulunkäyntiin. Koulun jälkeen voi sitten seukata ihan vapaasti.

Vierailija
29/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan annettiin kutea välitutisin.

Vierailija
30/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja asioita. Oppitunnilla hyvät kaverit usein erotetaan toisistaan, jotta keskittyisivät opiskeluun. Tämä kertoo lähinnä, että tuntikäytöksessä on ollut ongelmaa. Aulassa odottelua yritetään rajata monessakin koulussa turvallisuuden ja opiskelurauhan takia. Ei liity seurusteluun.

Opettaja

Vierailija
31/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaleja asioita. Oppitunnilla hyvät kaverit usein erotetaan toisistaan, jotta keskittyisivät opiskeluun. Tämä kertoo lähinnä, että tuntikäytöksessä on ollut ongelmaa. Aulassa odottelua yritetään rajata monessakin koulussa turvallisuuden ja opiskelurauhan takia. Ei liity seurusteluun.

Opettaja

Minut ja ystäväni valittiin muiden oppilaiden toimesta eri joukkueisiin liikuntatunneilla. Muka kikateltiin samalla puolella vaikka halusivat vain sitä että pelattaisiin toisiamme vastaan.

Vierailija
32/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu ei kuulu kouluun.

Vierailija
33/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu ei kuulu kouluun.

Minusta on normaalia, että nuoria kiinnostaa seurustelu tuossa iässä.

Vierailija
34/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppitunnit ovat opiskelua varten, ei suhdeasioita varten. Jos peli ei tunneilla lopu, sitten laitetaan eri puolille istumaan. Välitunnilla saa kyllä olla yhdessä, mutta liian intiimiksi ei saa homma sielläkään mennä muiden takia (kohteliaisuutta kanssaihmisiä kohtaan). Siis ei imutella kielareita mahalaukussa asti ja kaivella intiimialueita paidan ja housujen alta.

Meilläkään ei saa jäädä aulaan roikkumaan koulupäivän päätteeksi, välitunnillakin on aina pakko mennä ulos. Aulassa saa olla vain, jos odottaa koulutaksia ja sataa tms.

Jos poikkis/tyttis on koulun ulkopuolinen henkilö, hänellä ei ole mitään asiaa koulualueelle koulupäivän aikana sen enempää kuin millä tahansa ukolla tai muijalla, joka ei ole oppilaan huoltaja tai muusta asiallisesta syystä koulun alueella. Välillä on ollut työ ja tuska, kun on yrittänyt vääntää rautalangasta jollekin autolla pihan viereen kaahaavalle 18-vuotiaalle, että tänne nyt ei vaan saa tulla imuttamaan sitä kasiluokan tyttöä välitunnilla, ihan sama vaikka olisitte kihloissa. Jos ei mene kerrasta jakeluun, ilmoitetaan poliisille asiattomasta henkilöstä koulualueella.

Vierailija
35/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua yhteishausta. Silloin yritetään vähän hillitä nuoria pareja että eivät hetken mielijohteesta hakeutuisi samaan kouluun kuin "seurustelukumppani".

Sairasta. Kai se sitten pitäisi salata näiltä ja seurustella vapaa-aikana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi