Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kouluilla oikeus päättää ketkä oppilaat saavat seurustella keskenään?

Vierailija
03.04.2017 |

Kovasti yrittävät tehdä kaikkensa etteivät poikani ja yksi hänen luokallaan oleva tyttö saisi olla tekemisissä keskenään vaikka molemminpuolista halua heillä tuntuisi olevan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ovat?

Vierailija
2/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ovat?

9. luokkalaisia. Poika 15v tytöstä en tiedä, 15 tai 16.

Vierailija
4/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että molemminpuolista? Tytön vanhemmat sitä mieltä, että tyttö ei saa olla poikasi kanssa?

Vierailija
5/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ovat?

9. luokkalaisia. Poika 15v tytöstä en tiedä, 15 tai 16.

Miten koulun kanta ilmenee? Laitetaan istumaan eri puolille luokkaa ja erilliset välitunnit?

Vierailija
6/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua yhteishausta. Silloin yritetään vähän hillitä nuoria pareja että eivät hetken mielijohteesta hakeutuisi samaan kouluun kuin "seurustelukumppani".

Vierailija
7/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että molemminpuolista? Tytön vanhemmat sitä mieltä, että tyttö ei saa olla poikasi kanssa?

Ei silti kuulu koululle.

Vierailija
8/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silti kuulu koululle.

Ei tietenkään, mutta yritän pohtia syytä moiseen pelleilyyn.

Vierailija
9/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei koulu ainakaan koulupäivän ulkopuolella tapahtuvaan seurusteluun voi mitenkään vaikuttaa. En tiedä sitten koulupäivän aikana tapahtuvasta, kuitenkin jos siihen puututaan niin kai sen pitää koskea kaikkia eikä vain joitain tiettyjä henkilöitä.

Vierailija
10/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla käytännössä yrittävät estää? Onko koululta oltu sinuun yhteydessä vai perustuuko käsityksesi siihen, mitä poikasi on kertonut sinulle itse? Jos ovat esim. keskittyneet tunneilla enemmän pussailuun kuin opiskeluun, ja kiehnänneet jossain käytävällä turhan estottomasti tai muuta vastaavaa, niin ihan ymmärrettävää, jos opettajat yrittävät hieman hillitä ja esim. laittavat istumaan eri puolille luokkaa.

Vierailija
11/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerro jokin esimerkki, kuinka koulu yrittää erottaa heidät? Olisi helpompi kommentoida...

Vierailija
12/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silti kuulu koululle.

Ei tietenkään, mutta yritän pohtia syytä moiseen pelleilyyn.

Veikkaan et aloitus kuuluu näihin et tipoittain tulee lisää tietoa ja tapahtuma muuttuukin ihan toisenlaiseksi kuin on aluksi kuvailtu.

Vierailija
13/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse puuttunut kerran kahden oppilaan seurusteluun, koska heidän rakkaustarinansa ei miellyttänyt minua.

Eläkerehtori1949

Vierailija
14/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaa tietoa ei ole, vain heiltä kuultua. Mutta vierekkäin eivät saaneet istua eikä poikani myöskään saanut odottaa koulun aulassa kerran kun hänellä loppui aikaisemmin liikuntatunti. Kuulemma tuota aulassa odottelua ei ole koskaan ennen kielletty. Ja heidän mukaansa opettajat ovat melko suoraankin sanoneet että heidän pitäisi vältellä toisiaan.

Molemminpuilisuudesta, niin tytön olen pari kertaa tavannut ja ainakin siltä se tuntuu. Hänen vanhemmistaan en tiedä.

Ap

Vierailija
15/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululla on oikeus rajoittaa liian kiihkeiden teinien kanssa käymistä koulupäivän aikana. Jos eivät muuten usko, että koulussa ei pussialla ja kiehnätä, niin voidaan "erottaa" koulupäivän ajaksi. Ap, tästäkö pn kyse?

Vierailija
16/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaa tietoa ei ole, vain heiltä kuultua. Mutta vierekkäin eivät saaneet istua eikä poikani myöskään saanut odottaa koulun aulassa kerran kun hänellä loppui aikaisemmin liikuntatunti. Kuulemma tuota aulassa odottelua ei ole koskaan ennen kielletty. Ja heidän mukaansa opettajat ovat melko suoraankin sanoneet että heidän pitäisi vältellä toisiaan.

Molemminpuilisuudesta, niin tytön olen pari kertaa tavannut ja ainakin siltä se tuntuu. Hänen vanhemmistaan en tiedä.

Ap

Juu, varmaan just noin se on mennyt kuin poika on sinulle kertonut. Kannattaisi ehkä kuulla myös opettajien versio tapahtumista.

Vierailija
17/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse puuttunut kerran kahden oppilaan seurusteluun, koska heidän rakkaustarinansa ei miellyttänyt minua.

Eläkerehtori1949

Siis mitä vittua?

Vierailija
18/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koululla on oikeus rajoittaa liian kiihkeiden teinien kanssa käymistä koulupäivän aikana. Jos eivät muuten usko, että koulussa ei pussialla ja kiehnätä, niin voidaan "erottaa" koulupäivän ajaksi. Ap, tästäkö pn kyse?

No mitä tuo liika kiihkeys sitten olisi? Mitään ei ole ainakaan Wilman tai muun kautta ilmoitettu että sellaista tapahtuisi.

Ap

Vierailija
19/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttö sellainen vaalea Elovena-neito? Jotenkin veikkaisin että saattaa olla kyse hieman tummemmasta tytöstä.....

Vierailija
20/35 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tyttö sellainen vaalea Elovena-neito? Jotenkin veikkaisin että saattaa olla kyse hieman tummemmasta tytöstä.....

Tummat hiukset on. Mitä sitten?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan