Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä järjestyksessä mielstäsi menevät koti, uskonto ja isänmaa?

Vierailija
03.04.2017 |

Tärkeimmästä vähiten tärkeään.

Missä järjestyksessä mielstäsi menevät koti, uskonto ja isänmaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Koti 2. Isänmaa

Vierailija
2/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti.

Uskonnolla ei mitään merkitystä.

Asuinmaa ei isänmaa. Olen asunut monessa maassa, suomi ei mitenkään ykkösmesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että uskonto on viimeisenä.

Vierailija
4/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. koti 2. isänmaa. Uskonnolla ei mitään arvoa.

Vierailija
5/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti ja isänmaa. Tuo uskonto on  ihan ok, kunhan se ei ole vääräuskoisten muhamettilaisten fanaattinen väkivaltauskonto.

Vierailija
6/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti, eikä sekään ole kovin tärkeä. Olen kotonani siellä missä satun asumaan, ja se paikka vaihtuu usein. Isänmaa ja uskonto ei merkitse mulle mitään.

Vierailija
7/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh, vanhat tunkkaiset porvarisarvot. Tulee aina mieleen joku rikas miljonääri, joka hehkuttaa isänmaallisuutta, siirtää tuotannon halpamaihin, ketkuilee veroista niin paljon kuin kykenee, luistaa sotapalveluista ensimmäiseksi, yhtiöittää verovarat kv-yrityksille (mieluiten tietysti sellaiselle, jonka osakkeita omistaa itse nipun) jne. Tavallinen työtätekevä, veronsa kiltisti maksava työntekijä ei siis niinku yhtään on siis niinku niin isänmaallinen kuin tuo pääoma. Isänmaallisin puoluehan on aina Kokoomus, tuo pääomia ja suurrikkaita pussaileva 'työväen' puolue, Itsenäisyyspäivänä leikitään hetki isänmaallista, kun vuoden muina päivinä jatketaan Suomen omaisuuden hassaamista ja infrastruktuurin myymistä.

Itselläni: koti, kotini on linnani, eikä sinne ole muilla asiaa. Se on pyhitetty vain minulle (joudun työssäni olemaan niin paljon muiden ihmisten kanssa tekemisissä, etten halua vapaa-ajallani samaa). Uskonto ei merkitse mitään ja ei enää oikein isänmaakaan. Lakkasin pitämästä Suomesta vuosina 1993-1995.  Viimeistään tuo vuosi 1995 sai tajuamaan, että olen väistyvien sukupolvien tuotos, enkä pidä uusista, umpikonservatiiveista sukupolvista yhtään. Hrrrrr.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi