Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko Sinin tiskiharjat kestäviä?

Vierailija
03.04.2017 |

Tarkoitan niitä, joihin saa vaihdettua harjaspään. Ovatko ne kuinka kestäviä, ts. kuinka äkkiä alkavat harottaa ja harjakset kuluvat? Olen tähän asti käyttänyt tiskatessa eri merkkien tiskiharjoja, mm. Ikea ja K-menu ja Lidl, mutta ne alkavat todella nopeasti hapsottamaan vaikka en mielestäni erityisen raskaalla kädellä harjaa.

Ekologisempaakin olisi vaihtaa vain vaihtopää koko harjan sijaan. Mietin vain, kun tulisi kalliimmaksi kuitenkin nuo Sini-tuotteet jos joutuisi yhtä usein vaihtamaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta älä vaan ikinä osta Sinin tiskaushanskoja. Ne puhkeavat samantien jos veitsi hieman hipaisee.

Vierailija
2/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa oo käynyt Sinillä niin en tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
4/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varsi on kestänyt vuositolkulla (toki pesen sen säännöllisesti!) ja vaihtopäät kestävät ainakin 2-3 kk.

Vierailija
5/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla varsi on kestänyt vuositolkulla (toki pesen sen säännöllisesti!) ja vaihtopäät kestävät ainakin 2-3 kk.

Okei, hyvä kuulla - meillä kun menee melkein kuukauden välein vaihtoon. Hyvällä tuurilla harja kestää 2 kk. Ap

Vierailija
6/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veen väliä? Jos harja maksaa 1-2 e, niin ei siinä pitäisi ihmisen mennä vararikkoon jos joutuu ostamaan vaikka joka viikko uuden harjan. Mietipä sitä tupakkaan laittamaasi rahaa mielummin.

Vierailija
7/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä te saatte tiskiharjan hajalle???? =oO

Vierailija
8/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kestäviä, meillä käytetään pelkästään vaihtovarrellisia. Välillä pestään varsi tiskikoneessa.

Vierailija
9/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
10/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vileda Fresh on paljon tehokkaampi ja mukavampi, harjaosa on suurempi ja on helpompi käyttää. Ei löydy juuri mistään Suomesta mutta esimerkiksi Tallinnassa on kaupoissa myynnissä. Myös netistä saa tilattua.

Vierailija
11/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna on ollut paras ja kestävin, mutta sitä ei saa enää mistään. Sinistä en tiedä, kun en ole kokeillut.

Vierailija
12/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kestäviä ja hyviä ovat Sinin tiskiharjat, joihin voi vaihtaa sen harjaspään. Varret kestäneet monta vuotta, välillä pesty pesukoneessa. Samoten harjaspäät ovat todella kestäviä, kestäneet paljon kauemmin kuin halpisversioiden, vaikka pesty pesukoneessa nekin välillä.

Vierailija
13/13 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä suosittelisin niitä. Välillä pesen harjoja tiskikoneessa, vaihdan  harvoin, sillä ne pysyy pitkään hyvänä. Tosin meillä enemmäkseen käytetään tiskikonetta ja esim pannuja pesen joskus myös pesusienellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi