Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset vaatteet baariin 30+ ikäiselle?

Kotihiiri
03.04.2017 |

Varmaan aika tyhmä "ongelma" mutta olen ollut kotiäitinä enkä ole käynyt vuosiin yöelämässä. Tarvitsen siis kipeästi apua. Mikä olisi asiallinen asukokonaisuus 30+ ikäiselle yöelämään? Kynnys lähteä baareilemaan on muutoinkin aika iso enkä halua näyttää reppanalta juntilta, jonka pukeutuminen ja tyyli on 10v takaa.

Aiemminkin olin vähän tylsä bilepukeutuja, toppi + farkut. Laukku- ja kenkämuotia seurasin silloin, kun korkkarisaappaat ja Guessin bling-pikkulaukut oli pinnalla :D. Olen yrittänyt googletella mutta olen vähän vanha kopioimaan parikymppisten muotibloggareiden asukokonaisuuksia, ja onhan tuo kroppakin ottanut osumaa ja imetys vienyt tissit :/.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene alastin!

Vierailija
2/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaset nahkaset stringit ja kumisaappaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppiselle toppi ja farkut ovat edelleen ihan ok, kunhan ovat malliltaan ajankohtaiset ja istuvat. Toivottavasti farkkusi eivät ole leveälahkeiset ja matalavyötäröiset xD Muodikkaampi korkea vyötärö sopiikin paremmin aikuisemmalle vartalolle. Lahkeet ovat klassiset suorat tai jos haluat flirttailla pintamuodin kanssa, jopa kapeat ja lyhyehköt. Tosin suosittelen jälkimmäistä vain pitkäjalkaiselle. Mielestäni aikuinen nainen panostaa mieluummin siihen, että mallit imartelevat juuri hänen vartaloaan kuin ovat juuri uusimman muodin mukaisia. Meillä on lupa olla vähän klassisempia, mikä tosin ei tarkoita omissa teinivuosissa roikkumista, kuten moni luulee.

Vierailija
4/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet liian vanha kopioimaan parikymppisten muotibloggareiden asuja? Sen, mitä itse olen niitä katsellut, niin heidän tyylihän on yleensä tosi tätimäistä ja ajatonta. Sellaista wanna be rikkaan näköistä.

Mä kyllä katson ihan häpeilemättä netistä (ja etenkin julkkiksilta) pukeutumisvinkkejä oli ne sitten 20 tai 40v. Itse olen 36v.

Viimeksi mulla oli baarissa nahkahousut, korkkarit ja pitsitoppi. Sitä ennen oli pitsinen kynähame ja ihan yksinkertainen toppi ja korkkarit.

Vierailija
5/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perän pyöristävä hame, lyhyempi kuin uskallat, kengissä tarpeeksi korkoa, tissit tyrkylle, ja se paras on iloinen mieli ja hymy.

Vierailija
6/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim silkkinen kauluspaita (kääri hieman hihansuita ja jätä ylimmät napit auki), mustat pillifarkut (siniset korostaa niitä iskuja) ja jalkoihin maltillisella korolla varustetut nilkkurit. Paidan alle kauniit pitsiset rintaliivit.

Vierailija
7/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 36v.

Viimeksi mulla oli baarissa nahkahousut, korkkarit ja pitsitoppi.  

Just! =D =D

Vierailija
8/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monenlaista hiihtäjää siitä baarissa on, eli sikäli ei paineita :) Riippuu myös hyvin paljon siitä, millaiseen paikkaan olet menossa.

Aika paljon näkee edelleen farkut + toppi -yhdistelmiä, eli ei siinä ole mitään viikaa. Eli ei mitään kaikkein kulahtaneimpia farkkuja, mutta jos olet hoikka niin korkokengät/nilkkurit, pillifarkut ja joku kiva paita, pääkaupunkiseudulla oon nähnyt viime aikoina paljon tämän tyylisiä asukokonaisuuksia: 

http://bit.ly/2nRxxj3

http://bit.ly/2nvSLPY

Tuohon kivat korvikset ja yksinkertainen olkalaukku.

Mekkoja näkyy myös, talvella oli ainakin paljon paljettimekkoja ja nyt  sitten aika tavallisia trikoo- tai kotelomekkoja. 

Vierailija
9/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monenlaista hiihtäjää siitä baarissa on, eli sikäli ei paineita :) Riippuu myös hyvin paljon siitä, millaiseen paikkaan olet menossa.

Aika paljon näkee edelleen farkut + toppi -yhdistelmiä, eli ei siinä ole mitään viikaa. Eli ei mitään kaikkein kulahtaneimpia farkkuja, mutta jos olet hoikka niin korkokengät/nilkkurit, pillifarkut ja joku kiva paita, pääkaupunkiseudulla oon nähnyt viime aikoina paljon tämän tyylisiä asukokonaisuuksia: 

Mekkoja näkyy myös, talvella oli ainakin paljon paljettimekkoja ja nyt  sitten aika tavallisia trikoo- tai kotelomekkoja. 

Ovatko nuo linkittämiesi kuvien naiset mielestäsi yli 30 vuotiaita?

Vierailija
10/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pvc-kissapuku, reisisaappaat, koppalakki ja ruoska.

M

Vierailija
11/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 36v.

Just! =D =D

Niin? Tarkenna toki.

Vierailija
12/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut mitään baariin pukeutumista. Mä pukeudun sinne just samalla tavalla kuin muuallekin. Enkä koskaan kaveriporukassanikaan ole nähnyt, että jollain olisi jotain erityisiä baarivaatteita, ihan samat farkut ja tennarit vaan.

Vierailija
13/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut mitään baariin pukeutumista. Mä pukeudun sinne just samalla tavalla kuin muuallekin. Enkä koskaan kaveriporukassanikaan ole nähnyt, että jollain olisi jotain erityisiä baarivaatteita, ihan samat farkut ja tennarit vaan.

Asutko Otanmäessä?

Vierailija
14/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet liian vanha kopioimaan parikymppisten muotibloggareiden asuja? Sen, mitä itse olen niitä katsellut, niin heidän tyylihän on yleensä tosi tätimäistä ja ajatonta. Sellaista wanna be rikkaan näköistä.

Mä kyllä katson ihan häpeilemättä netistä (ja etenkin julkkiksilta) pukeutumisvinkkejä oli ne sitten 20 tai 40v. Itse olen 36v.

Viimeksi mulla oli baarissa nahkahousut, korkkarit ja pitsitoppi. Sitä ennen oli pitsinen kynähame ja ihan yksinkertainen toppi ja korkkarit.

No jos ne ei ole sitä tyyliä, miten ap muuten pukeutuisi, niin huono neuvo kopioida muotibloggareita.

Jos taas miellyttää silmää ja sieltä löytyy joku vaate, joka sopii ap:llekin kuin nyrkki silmään niin sitten siitä vain!

Mutta mikään ei ole niin hölmön näköistä kuin se, kun joku on yrittänyt laittaa päälleen jotain, joka ei ole ihan hänen tyyliään eikä osaa kantaa sitä. Ap:n tyylistähän emme tiedä.

Mun mielestä baariin voi tarvittaessa pukeutua aika rennostikin tyyliin farkut ja t-paita, jos itse kokee niin ja ei sitten turhaan jännitä. Tietty jos on juhlat niin onhan sitten taas kiva, että on joku nätti toppi tai mekko tyyliin.

Vierailija
15/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppiselle toppi ja farkut ovat edelleen ihan ok, kunhan ovat malliltaan ajankohtaiset ja istuvat. Toivottavasti farkkusi eivät ole leveälahkeiset ja matalavyötäröiset xD Muodikkaampi korkea vyötärö sopiikin paremmin aikuisemmalle vartalolle. Lahkeet ovat klassiset suorat tai jos haluat flirttailla pintamuodin kanssa, jopa kapeat ja lyhyehköt. Tosin suosittelen jälkimmäistä vain pitkäjalkaiselle. Mielestäni aikuinen nainen panostaa mieluummin siihen, että mallit imartelevat juuri hänen vartaloaan kuin ovat juuri uusimman muodin mukaisia. Meillä on lupa olla vähän klassisempia, mikä tosin ei tarkoita omissa teinivuosissa roikkumista, kuten moni luulee.

Onpa sinulla eiliset käsitykset. Matalat vyötäröt ovat taas muodikkaita jos omalle kropalle sopii. Samoin leveät lahkeet ovat aivan ok sopivassa kokonaisuudessa. Nuo sun sääntösi ovat niiiiin 2012.

Vierailija
16/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 36v.

Just! =D =D

Niin? Tarkenna toki.

No jos noin pihalla oot niin enpä taida alkeista lähteä, on tässä muutakin tekemistä kuin opettaa pukeutumista. Mut ei siinä, vedä sinä lederhosenit ja pitsitopit niskaan ja eiku baanalle!

Vierailija
17/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa sinulla eiliset käsitykset. Matalat vyötäröt ovat taas muodikkaita jos omalle kropalle sopii. Samoin leveät lahkeet ovat aivan ok sopivassa kokonaisuudessa. Nuo sun sääntösi ovat niiiiin 2012.

Näin mäkin olen ymmärtänyt kun olen muotijuttuja lukenut. Ihan helpotus meille päärynöille eikä maksa mitään jos on tajunnut säilyttää vanhat farkkunsa. Pienenä vinkkinä kaikille että kirppareilta ja UFFiltahan näitä löytyy kanssa varmaan vielä. Ja kohta kaikki vie sinne pillinsä ja hakee ne sitten parin vuode päästä takaisin ja ympyrä on sulkeutunut.

Tosi hyvä ketju, itsekin tätä mietin kun olen 38v enkä ole vuosiin käynyt missään. Lisää mielipiteitä olisi kiva kuulla, miehiltäkin.

Vierailija
18/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihiiri kirjoitti:

Varmaan aika tyhmä "ongelma" mutta olen ollut kotiäitinä enkä ole käynyt vuosiin yöelämässä. Tarvitsen siis kipeästi apua. Mikä olisi asiallinen asukokonaisuus 30+ ikäiselle yöelämään? Kynnys lähteä baareilemaan on muutoinkin aika iso enkä halua näyttää reppanalta juntilta, jonka pukeutuminen ja tyyli on 10v takaa.

Aiemminkin olin vähän tylsä bilepukeutuja, toppi + farkut. Laukku- ja kenkämuotia seurasin silloin, kun korkkarisaappaat ja Guessin bling-pikkulaukut oli pinnalla :D. Olen yrittänyt googletella mutta olen vähän vanha kopioimaan parikymppisten muotibloggareiden asukokonaisuuksia, ja onhan tuo kroppakin ottanut osumaa ja imetys vienyt tissit :/.

'

Riippuu täysin vartalostasi. Jos olet timmissä ja lihaisassa kunnossa, niin sitten voit pistää vaikka teinipissis muotia. Tiukkaa revittyä farkkua tms. Ja parrrua tulee. Jos sen sijaat olet järkyttävän ylipainoinen (+100 kg), niin jotain mustaa säkkipaitaa ja mustaa suoraa housua / hametta + pikkaisen lilaa. Joihin miehiin voi jopa vedota sellainen perus-masennuspotilaan pukeutumismuoti. Näiden miesten laadusta sitten ei ole luonnollisesti takeita. 

Vierailija
19/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuo linkittämiesi kuvien naiset mielestäsi yli 30 vuotiaita?

Kolmekymppiset ei näytä vanhoilta.

Vierailija
20/26 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 36v.

Just! =D =D

Niin? Tarkenna toki.

No jos noin pihalla oot niin enpä taida alkeista lähteä, on tässä muutakin tekemistä kuin opettaa pukeutumista. Mut ei siinä, vedä sinä lederhosenit ja pitsitopit niskaan ja eiku baanalle!

En mä pyytänytkään sua opettaa pukeutumista vaan tarkennusta reaktioosi. Tuskin sulta kovin kummoisia pukeutumisneuvoja edes irtoaisi, kun käytöstavatkin on vielä tuolla asteella.

Ja kyllä, lederhosenit menee jalkaan vielä monta kertaa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi