Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne minilomalle ensi kesänä? Suositelkaa jotain kivaa kohdetta!

Vierailija
03.04.2017 |

Kahden aikuisen kesken siis.

Ensin ajattelimme, että lähtisimme Norjaan. Mutta sitten tajusimmekin miten paljon upeaa nähtävää siellä olisikaan ja että pari-kolme päivää ei millään riittäisi. Menemme sinne siis paremmalla ajalla.

Missä maassa olisi kiva viettää tuollainen pikkuloma? Ja missä kaupungissa? Lennot saisivat mielellään olla kohtuullisen edulliset, olemme molemmat vielä opiskelijoita.
Meitä ei kiinnosta biletys ja baarit, mieluummin jokin rauhallisempi kohde.

Kaikki ehdotukset otetaan vastaan, kiitos jo etukäteen. :)

Pisteet sille joka ehdottaa ensimmäisenä Turkua!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna , Pärnu, Riika; ehtii hyvin noin neljässä päivässä autolla

Pietari junalla

Ahvenanmaa, vuokratkaa tai ottakaa mukaan pyörät!

Tukholma - Kolmården

sitten tietenkin melkein kaikki Euroopan kaupungit lentäen :)

Vierailija
22/25 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Bremen on hyvä miniloman kohde.

Mikä yhtiö lentää Bremeniin?

Miten te yleensä edes etsitte lentoja, jos ette tiedä, mistä Suomen kaupungista ne lähtevät? Menettekö jonkin buukkausfirman sivuille, ja kokeilette summanmutikassa, antaako se lentoja kyseiselle välille?

Minä en ikinä löydä yhtään lentoa haluamaani kohteisiin, saati toivomilleni päiville :). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te yleensä edes etsitte lentoja, jos ette tiedä, mistä Suomen kaupungista ne lähtevät? Menettekö jonkin buukkausfirman sivuille, ja kokeilette summanmutikassa, antaako se lentoja kyseiselle välille?

Minä en ikinä löydä yhtään lentoa haluamaani kohteisiin, saati toivomilleni päiville :). 

Mä katson lennot Momondosta (momondo.fi), se vertaa eri varaussivustojen ja lentoyhtiöiden hintoja. Lähtökaupunki on mulla aina Helsinki. Momondo kyllä se löysi lennot Bremeniin, mutta Münchenin kautta...

Vierailija
24/25 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saariselkä.

Vierailija
25/25 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryanair lentää Bremeniin Tampereelta.

Aiemmin mainittujen lisäksi Amsterdamiin saa halpoja lentoja, huhtikuussa KLM:n ja Finnairin lisäksi Norwegian ja Transavia aloittavat lennot sinne. Suosittelen Hollannissa menemään junalla lähikaupunkeihin, matkat on lyhyitä. Esim. Utrecht ja Rotterdam on mielenkiintoisia, ja majoitus voi löytyä halvemmalla kuin Amsterdamissa. Vaihtelun vuoksi voi myös harkita Riian sijasta Vilnaa ja Tallinna sijasta esim. Tarttoa. Gdansk on hyvä ja edullinen kohde, kuten täällä onkin jo todettu.