Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies ihastunut vai vihastunut?

Vierailija
03.04.2017 |

Tämä mies käyttäytyi ennen ihan normaalisti, mutta nyt hänen käytös on muuttunut omituiseksi. Hän ei puhu minulle juurikaan ja välttelee seuraani. Tässä taannoin meitä oli muutama henkilö samassa porukassa. Kaikki muut juttelivat normaalisti, mutta tämä mies oli ihan hiljaa ja sivusilmällä huomasin hänen katselevan minua pitkään. Jossakin vaiheessa tunsin tuijotuksen jo häiritseväksi ja vilkaisin häntä. Hän käänsi salamana katseensa maahan ja punastui korviaan myöden. Hävettää, kun tirskahdin tuota näkyä ääneen. Olen myös huomannut, että samassa paikassa ollessamme hän katselee minua todella usein. Hän on hyvin komea, itsevarma ja sanavalmis, mutta minun seurassa hän on hiljainen, punasteleva, omiin jalkoihin kompastuva ja ujo. Hän ei usein katso minua hymyillen, vaan aika vakavana.
Mitä tämän miehen päässä mahtaa liikkua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen on paha tapa.

Vierailija
2/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottaminen on paha tapa.

Todella häiritsevä ainakin

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan suunnittelee murhaa

Vierailija
5/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt onnistu sun kalastelemisesi.  :D

Vierailija
6/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vanhan aloitukseni. Mies oli ja on korviaan myöten ihastunut minuun! 😍

7/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joka oli minuun ihastunut käyttäytyi noin... mutta yhtä nopeasti se laantui :D joskus taakseppäin .... mies joka asui naapurissa myös kyyläili meikäläistä.. mutta ei ikinä mitään vakavampaa halunnut.... että voipi olla että vain viehättyy ulkonäöstä muttei halua sen vakavampaa .... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän