Alan luovuttamaan verta!
Kyllä. Aion aloittaa veren luovutuksen, koska minulla on asiat hyvin, niin haluan antaa jotain myös niille, joilla ei ole ja jotka oikeasti sitä tarvitsee. Se saattaa pelastaa ihmisten henkiä ja koska haluan muuttaa maailmaa, niin tästä on hyvä lähteä liikkeelle.
Jätän tämän vain tähän!
Kommentit (8)
Minä en punaiselle ristille anna mitään. Ottavat veren ilmaiseksi, mutta sairaalalta pyytävät maksua. Jos eivät maksa mitä pyydetään kippaavat mielummin kaatopaikalle kun antavat ilmaiseksi. Eli sellainen hyväntekeväisyys järjestö.
Vierailija kirjoitti:
Minä en punaiselle ristille anna mitään. Ottavat veren ilmaiseksi, mutta sairaalalta pyytävät maksua. Jos eivät maksa mitä pyydetään kippaavat mielummin kaatopaikalle kun antavat ilmaiseksi. Eli sellainen hyväntekeväisyys järjestö.
Verestä pyydetään omakustannushinta. Toivottavasti itse et ota työstäsi vastaan palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verestä pyydetään omakustannushinta. Toivottavasti itse et ota työstäsi vastaan palkkaa.
SPR tekee aikamoista tiliä hyväntekeväisyyden varjolla, hyväksikäyttäen ihmisten auttamisen halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPR tekee aikamoista tiliä hyväntekeväisyyden varjolla, hyväksikäyttäen ihmisten auttamisen halua.
...ja hyväksikäyttäen toisten ihmisten hätää.
Mä olen verenluovuttaja, mutta en todellakaan olisi jos sitä verta ilmatteeks sairaaloille yms. jaettaisiin. Sehän ois vain varmistus siitä, että jossain kohtaa systeemiä homma kusee koska mitään laadukasta palvelua ei todellakaan voida tuottaa ilmaiseksi. Vai mistä meinaatte että spr repisi rahat koko hommaan ellei myymällä verta rahasta? Ihmisillä on kummallisia käsityksiä maailman toiminnasta.
Suomessa verenluovutus itse luovutushetkestä verensiirtoon asti on turvallista ja tasalaatuista. Sitä ei saada aikaan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No kuka maksaisi tilavuokrat, työntekijöiden palkat, kalliit verentarkistus- ja analysointilaitteistot, veren kuljetukset Suomen joka kolkasta Vantaalle? Ilmaiseksiko se pyörii?
Hyvä päätös!