Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkilökohtainen avustaja ja intiimihygienia, kokemuksia?

Vierailija
02.04.2017 |

Olen saamassa uuden avustettavan, joka on haastavampi kuin nykyinen avustettavani. Nykyisen kanssa on ollut todella helppoa eikä työ ole ollut niin vaativaa. Uuden avustettavan intiimihygieniaa pitäisi hoitaa, ja hän on kanssani myös eri sukupuolta. Hieman pelottaa, että miten tuo tulee sujumaan, koska olen hyvin hajuherkkä. Esim. pienenä rupesin kakomaan jos oli vähänkin paha haju. Onko muilla avustajilla kokemuksia tästä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

2/5 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus settiä.  Sun pitää niinsanotusti lypsää paskat ukkelista. Apuna on kumi hanskat.  Eli työnnät käden kaverin hanuriin ja toisella kädellä painat vatsaa niin että ulosteet ryöpsähtää ulos, Sen jälkeen pyyhit märällä rätillä perseen, pallit ja slerban.  Haju on tietenkin sanoinkuvaamaton..   Arvostan kyllä teikäläisiä, jonkunhan noikin hommat täytyy tehdä, harva kykenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3781 kirjoitti:

Perus settiä.  Sun pitää niinsanotusti lypsää paskat ukkelista. Apuna on kumi hanskat.  Eli työnnät käden kaverin hanuriin ja toisella kädellä painat vatsaa niin että ulosteet ryöpsähtää ulos, Sen jälkeen pyyhit märällä rätillä perseen, pallit ja slerban.  Haju on tietenkin sanoinkuvaamaton..   Arvostan kyllä teikäläisiä, jonkunhan noikin hommat täytyy tehdä, harva kykenee.

Onneksi palkka on tämän arvoista, eihän tuota muuten tekisi kukaan

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
4/5 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sun on ryhtyä just tuolle henkilölle avustajaksi? Etsi avustettava, jonka kanssa menette teatteriin, balettiin ja shoppailemaan tms. Ihmisten eritteet on täysin normaaleita, eikä avustajan kuulu niille yökkäillä. Olen nykyään eri hommissa, mutta nuorena olin hoitajan sijaisena vanhainkodissa. Sillä vuosikymmenellä oli vuodeosaston potilailla vatsantoimituspäivät ti ja pe. Yökkö laittoi supot ja peräruiskeet ja kääri kroonikkovaippoihin. Aaamuvuoro sitten aloitti ne pesutouhut, ja haju oli osastolla mahtava. Siihen aikaan käveleviä potilaita myös tuseerattiin eli kaiveltiin kova kakka peräsuolesta. Mua ei koskaan yökkäyttänyt, juttelin ihan tavallisia asioita siinä sivussa.

Vierailija
5/5 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sun on ryhtyä just tuolle henkilölle avustajaksi? Etsi avustettava, jonka kanssa menette teatteriin, balettiin ja shoppailemaan tms. Ihmisten eritteet on täysin normaaleita, eikä avustajan kuulu niille yökkäillä. Olen nykyään eri hommissa, mutta nuorena olin hoitajan sijaisena vanhainkodissa. Sillä vuosikymmenellä oli vuodeosaston potilailla vatsantoimituspäivät ti ja pe. Yökkö laittoi supot ja peräruiskeet ja kääri kroonikkovaippoihin. Aaamuvuoro sitten aloitti ne pesutouhut, ja haju oli osastolla mahtava. Siihen aikaan käveleviä potilaita myös tuseerattiin eli kaiveltiin kova kakka peräsuolesta. Mua ei koskaan yökkäyttänyt, juttelin ihan tavallisia asioita siinä sivussa.

Jatkan vielä tätä tekstiäni ja sanon, että ÄLÄ MENE avustajaksi henkilölle jonka avustaminen saa sinut yökkäämään. Sinä kärsit, mutta enemmän kärsii se avustettava kun tuntee itsensä saastaiseksi, likaiseksi erittäjäksi. Menee itsetunto, vaikka kyse on normaaleista asioista (sinäkin kakkaat). Etsi toisenlainen työ. Ihaillen luin aamulla jutun neliraajahalvaantuneesta entisestä paloesimiehestä, voimistelijasta joka tuli voltista niskoilleen. Hänen aivonsa eivät ole millään tavoin vaurioituneet, ja hän hän käyttää nyt lahjojaan valmentamiseen. Valmentaa nyt myös avustajiaan käsillä seisontaan ja kaikkeen näyttävään voimisteluun. Tää nyt ei sulle sopisi, tietty, koska siinäkin joutuu hoitamaan sitä intiimihygieniaa. Etsi siis sellainen seuraneitityyppinen avustettava, jolle laitat ruokaa ja kuljetat erilaisiin virkistystapahtumiin.