Perkele kun olen PASKA. Laitoin lettutaikinaan voin puoliks sulaneena..
Ja nyt se voi on ollut siellä ihan köntteinä ja koko taikina on ihan klimppinen!!! Ärsyttää. Miksi en sulattanut sitä shittiä kokonaan !!!!!
Enkä ole varma meninkö laskuissa sekaisin, että laitoinko liikaa maitoa sinne.. nyt ärsyttää!!
Pilalle meni koko sonta.
Kommentit (18)
Kiroilet kuin laukkuryssä :(
Mene pesemään suusi.
No miten teen pannaria kun tein lettutaikinan lettutaikina ohjeen mukaan, ja pannariin tarvitaan enemmän munia yms yms ja enkai ala niitä siihen enää lisäämään, kun taikina on seissyt jo yli puol tuntia. - ap
Ruoka onnistuu, kun teet sen rakkaudella.
Vierailija kirjoitti:
No miten teen pannaria kun tein lettutaikinan lettutaikina ohjeen mukaan, ja pannariin tarvitaan enemmän munia yms yms ja enkai ala niitä siihen enää lisäämään, kun taikina on seissyt jo yli puol tuntia. - ap
Ihan hyvin voit lisätä.
NO ANTEEKS että kiroilen täällä? Saitko traumat, lähetä mulle lasku terapeutiltasi. En kiroile ääneen juuri ikinä, oisko ollut sit kiva että alan täällä karjumaan?? Tässä asunnossa on muitakin ihmisiä. -ap
Ja ehkä mä oonki laukkuryssä. Ootko rasisti?-ap
Mä en muutes laita lettutaikinaan voita kun paistan voissa. Pannaritaikinaan kyllä.
En ikinä laita lättytaikinaan rasvaa, mutta paistan ne rasvassa valurautapannulla.
No lämmitä sitä hemmetin taikinaa. Voi sulaa huoneenlämmössä. Hiton uusavutomat.
No minä laitoin jo! Eikä sitä sieltä pois saa! - ap
Jos ne kokkareet on vain rasvasta niin kyllä ne siinä pastaessa sulaa. Eli eikun vaan paistamaan.
Jos taas haluat pannarin tehdä niin sitten lisäät ne munat ja eikun uuniin.
Jos taas maitoa on mennyt liikaa niin jauhojakin voit lisätä. Ei haittaa vaikka on seissyt se taikina.
No minäpä lämmitän!!! Ja en ole kieltänyt olevani uusavuton. Jos en olisi niin en kirjottas tänne
No mitä sitte? Kun paistaa niin voi sulaa, joku saa vaan vähän lihottavamman letun. Jos menee lätyt pieleen niin selität että teit ekaa kertaa sillä Jamie Oliverin reseptillä ja jos oisit tiennyt että on näin paska resepti niin et olisi edes kokeillut. "Olisi pitänyt vaan tehdä sillä omalla.."
Lätty ei ole huonoa, jos siihen laittaa tarpeeksi kermavaahtoa ja hilloa.
Tuota kutsutaan oppimiseksi. Jatka harjoittelua.
No ei mun kaverit yms usko että mulla ois joku oma resepti. - ap
Mutta teen nyt kuitenki, katotaan mitä tulee.
VOi luoja, tee siitä uunissa pannukakkua.