Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te naiset kestätte vauvan maitopaskan lemun?

Vierailija
02.04.2017 |

Itsellä miehenä meinaa purjo tulla joka kerta vaippaa vaihtaessa, kun haju muistuttaa jotakuinkin pilaantuneen piimän löyhkää potenssiin 10.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, sen siittä saa kun siittää sinappikoneen maailmaan. :D

Vierailija
2/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se ei haise pahalta. Ei nyt erityisen hyvältäkään, aika neutraali aromi. Odotan kauhulla sellaisen miltei parivuotiaan kakkavaippojen lemua, eihän maitokakka edes haise varsinaisesti ulosteelta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ryhdistäydyt ja olet mies edes sen vaipanvaihdon ajan.

Vierailija
4/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei haise kovinkaan pahalta. Paljon vähemmän se haisee kuin aikuisen paska, tai edes tavallisella kiinteällä ruokavaliolla olevan lapsen paska.

Vierailija
5/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni miehet kestävät naisia paremmin epämiellyttäviä hajuja, rassaavat yleensä viemärit kotona jne. Mutta pakkohan se on naisenkin tuossa tapauksessa kestää, ellei mies ole kotona vauvan kanssa.

Onhan se kamalaa, mutta kun muistaa, että siihen ei kuole, eikä se haju vaurioita tai vammauta sinua, se auttaa kestämään. Yksi vaipanvaihto kerrallaan, yksi päivä kerrallaan.

Vierailija
6/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyötä tehneenä, se vauvankakka ei kyllä edes haise. Vaihdappa aikuisen Reijon päivän vaipassa muhinut pa*ka, siinä voidaan jo puhua hajusta.

Vierailija
7/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lapseton, mutta ihmetellyt vauvaperheisiin ilmestyvää tunkkaista, perseistä, imelää tuoksua. Olen aina miettinyt, mistä se tulee - tuskin itse vauva siltä haisee, jos se pestään säännöllisesti, vai haiseeko? Onko se sittenkin vauvankakan haju, joka jää leijailemaan asuntoon ja tarttuu muunkin perheen vaatteisiin (huomaa, kun vauvaperhe tulee kylään)? Tottuuko tuohon hajuun kotona itse, ettei sitä enää hetken päästä huomaa, vai onko kotona koko ajan vieras haju, kun vauva syntyy?

Vierailija
8/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko imetetty vai korvikeruokittu vauva? En tarkoita tästä mitään imetyssotaa, mutta oman lapsen vauva-aikana en pitänyt pulautuksen tai maitokakan hajua yhtään minään, mutta kaverin korvikeruokitun vauvan pulautukset haisi oikealta oksennukselta, ihan hirveältä. Kai siinä on joku biokemiallinen ero miten maha niitä proteiineja hajottaa ja mitä hajua ne tuottaa.

Vierailija
9/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko imetetty vai korvikeruokittu vauva? En tarkoita tästä mitään imetyssotaa, mutta oman lapsen vauva-aikana en pitänyt pulautuksen tai maitokakan hajua yhtään minään, mutta kaverin korvikeruokitun vauvan pulautukset haisi oikealta oksennukselta, ihan hirveältä. Kai siinä on joku biokemiallinen ero miten maha niitä proteiineja hajottaa ja mitä hajua ne tuottaa.

Voi olla tuo. Tai sitten vieraan vauvan hajut tuntuu aina yleisestikin pahemmilta kuin oman ihunan tissitakiaisen tuotokset, joiden hajussa on tottunut elämään.

Vierailija
10/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lapseton, mutta ihmetellyt vauvaperheisiin ilmestyvää tunkkaista, perseistä, imelää tuoksua. Olen aina miettinyt, mistä se tulee - tuskin itse vauva siltä haisee, jos se pestään säännöllisesti, vai haiseeko? Onko se sittenkin vauvankakan haju, joka jää leijailemaan asuntoon ja tarttuu muunkin perheen vaatteisiin (huomaa, kun vauvaperhe tulee kylään)? Tottuuko tuohon hajuun kotona itse, ettei sitä enää hetken päästä huomaa, vai onko kotona koko ajan vieras haju, kun vauva syntyy?

Olen huomannut tuon imelän hajun meillä omassa kodissa. Luulen, että se johtuu pissavaipoista. Nimenomaan pissavaipoista, ei kakkavaipoista. Meillä on vaipparoskis, ja nyt se haju on pinttynyt siihen itse roskikseen vaikka siis aina siinä roskiksessa on roskapussi. Ei koskaan laiteta suoraan vaippoja siihen astiaan. Jos roskapussi pääsee täyttymään eikä viedä roskista joka päivä, niin alkaa haista. Joo, ollaan laiskoja. Välillä se haju on ihan kamala. Jotenkin se pissa alkaa ns. "käymään". :D

Vierailija
11/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vauva korvikkeella, ja onhan ne tuotokset aika kamalan hajuisia. Ei se kuitenkaan mua häiritse. Kakkaa se vaan on.

Vierailija
12/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestän pienen tyttöni kakka vaipan lemun. Eihän se hyvältä haise mutta kun se on meikäläisen typykän pakollinen tuotos niin kyllä sen kestän. Jos joku isä on niin prinsessa että ei voi sitä hajua millään kestää, niin en voi kun oikeasti ihmetellä?  Pahempaakin on koettu.