Myyn facen sivuilla Lapsen pieneksi jääneitä vaatteita
Niin miehen sisko on kirjoittanut osaan näin
"Ei saa myydä, on vanhemmiltani saatuja"
Siis mitä helvettiä tohon nyt vastaan! Noloa!!
Kommentit (18)
No vastaat, että ovat kyllä sinun ja ihan laillisesti myyt eteenpäin pieneksi jääneitä vaatteita ja käly voi nillittää ihan itsekseen tai ostaa ne sinulta.
Poistin hänen kommenttinsa, kohta tulee varmaan soittoa.
Ap
Oliko ne vaateet teillä vain lainassa vai annettu omaksi?
Aloituksen perusteella ei voi päätellä mitään muuta kuin sen, että ette osaa kommunikoida keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla lupa myydä?
Pitääkö siis isovanhemmilta kysyä lupa, jos myy heiltä saatuja lastenvaatteita? No, jatkossa voivat olla tuomatta.
Vierailija kirjoitti:
Panet miehesi soittamaan siskollesi, että on syytä poistaa kommentit heti, jos haluaa pysyä missään väleissä.
Mitä vit..a sillä on väliä, kuka on antanut esim. joululahjaksi, ei niitä museoida tarvitse käytön jälkeen.
No jos ne vaatteet olivat esim. vaan lainassa tai luvattu antaa eteenpäin jollekin toiselle. Oli asia miten tahansa, niin tietysti järkevin ratkaisu on tulla valittamaan asiasta heti vauvapalstalle, eikä soittaa kyseiselle henkilölle.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla lupa myydä?
Pitääkö siis isovanhemmilta kysyä lupa, jos myy heiltä saatuja lastenvaatteita? No, jatkossa voivat olla tuomatta.
Ehkä miehen sisko oli luvannut vaatteet jollekin toiselle. Emme tiedä koko kuviota, siksi kysyin ap:lta asiaa.
Heh, nyt ymmärrän mitä tarkoittaa wt-porukka.:D Ap perheineen taitaa edustaa sellaista. Opetelkaa kommunikoimaan hyvät ihmiset.
Kannattaa kuulua ryhmiin eri nimillä ja pitää kaverit toisella fb-tilillä. Tässä yksi hyvä syy siihen. :-D
Siis mitä mä luen:)
Ei olla keneltäkään otettu mitään vaatteita lainaan, toki ollaan jotain saatu lahjaksi.
En ajatellut että mun tarvii kysyä lupa miehen siskolta jos myyn oman lapseni vaatteita:D
Ja mitä kommunikointiin tulee, niin vastaan kyllä jos minulle soitetaan, itse en jaksa lähteä tuollaisesta soittelemaan.
Ap
Siis ovatko vaatteet jotain miehesi ja hänen siskonsa lapsena pitämiä vaatteita? Vai onko miehesin vanhemmat ostaneet nämä vaatteet jostain ja antaneet teille lahjaksi?
Jos ne vaatteet ovat sellaisia, joita miehesi ja hänen siskonsa ovat itse vauvoina/lapsina pitäneet päällään, niin silloin niillä voi olla tunnearvoa. Muuten en kyllä ymmärrä tuota, ettei saisi myydä.
No onhan tuo nyt vähän noloa. Yrität hyötyä rahallisesti läheisten antamasta lahjasta. Lahjoittaisit vaikka jollekin kirpparille.
Vierailija kirjoitti:
Siis ovatko vaatteet jotain miehesi ja hänen siskonsa lapsena pitämiä vaatteita? Vai onko miehesin vanhemmat ostaneet nämä vaatteet jostain ja antaneet teille lahjaksi?
Jos ne vaatteet ovat sellaisia, joita miehesi ja hänen siskonsa ovat itse vauvoina/lapsina pitäneet päällään, niin silloin niillä voi olla tunnearvoa. Muuten en kyllä ymmärrä tuota, ettei saisi myydä.
Kyllä ne on suurimmaksi osaksi mun lapsen vaatteita, toki oon voinut jotain saada lahjaksi mutta en muista mitä niistä ja laitoin nyt kaikki myyntiin kun on muutenkin tuota tavaraa nurkissa.
Ainoa minkä itse keksin et olis appivanhemmilta ni on sähköinen rintapumppu minkä anoppi osti mulle kun oltiin kaupassa ja ei huolinut rahoja kun mulla oli jäänyt lompakko kotiin.
Ap
Lahjathan yleensä annetaan ikiomiksi eikä lainaan, joten sulla on täys oikeus myydä vaatteet!
Lahjathan yleensä annetaan ikiomiksi eikä lainaan, joten sulla on täys oikeus myydä vaatteet!
Panet miehesi soittamaan siskollesi, että on syytä poistaa kommentit heti, jos haluaa pysyä missään väleissä.
Mitä vit..a sillä on väliä, kuka on antanut esim. joululahjaksi, ei niitä museoida tarvitse käytön jälkeen.