Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mykkäkoulu miehen kanssa

Vierailija
02.04.2017 |

Tämä on siis mieheni harrastus riitojen jälkeen. Mykkäkoulut loppuu kun otan itse ensiaskeleen. Tämän kertainen alkoi eilen. Päätin, että olkoot puhumatta ja olkoot kotona.

Minä hyppäsin bussiin ja menin tervehtimään äitiäni 100km päähän. Nyt istun taas bussissa ja olen matkalla kotiin. Eipä ole puhelin pirissyt. Tällä kertaa pysyn minäkin mykkänä. on se sinkkuelämä onnistunut ennen miestä, niin miksi se ei onnistuisi myös parisuhteessa? Tulen ja menen niinkuin haluan. Puhutaan sitten kun mies on valmis. Huomenna lähden kiertelemään kirpputoreja.

Harmi vain, kun vihaan mykkäkouluja yli kaiken. Meillä lapsuudenkodissa on aina päästetty asiat ilmoille, vaikkakin huutamalla. Mutta tilanteet meni ohi nopeasti ja elämä jatkui. Ton miehen kanssa mistään ei voi keskustella. Ja kotona painostava tunne jatkuu ja jatkuu ja jatkuu, kunnes katkaisen sen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa joku järkevämpi riitelytapa?

Vierailija
2/2 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopikaa joku järkevämpi riitelytapa?

Onhan näistä puhuttu. Ja pääasiassa ei ole tarvetta riitelyihin. Silti nää lipsuu joskus näihin tilanteisiin. Nyt vain päätin leikkiä miehen mukana, en jaksa olla aina se sovittelija. Kun olen poissa kotoota niin paljon kuin mahdollista, niin eipä tarvitse taistella itseään vastaan, että luovuttaisin. En aio myöskään ostaa kuin vain itselleni ruokaa ja pyykätä vain omat pyykkini.

Jos ei tajua tilannetta, niin kai se avioeropaperit laittaa vetämään. Tällä hetkellä ihan sama minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla