Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

töissä mokaaminen, miten päästä yli....

mielenvanki
02.04.2017 |

Olen saanut töissä vähän väärän ohjeistuksen tai sitten olen ymmärtänyt asian väärin ja tietty toiminut siten väärällä tavalla. Nyt soimaan itseäni että olisihan mun pitänyt tajuta ettei se asia niin mene, kun on jo muutama vuosi kokemusta näistä hommista. Toivottavasti muut eivät ole jatkanee virhettäni. Ihmettelen vain miksei ketään ole sanonut että tämä on väärin, vaikka seuraava tyyppi näkeekin mitä olen tehnyt. Olen toistanut tätä virhettä viimeiset 3kk. Nyt vain tuli viimeisessä palaverissä asia puheeksi ja miten se pitäisi tehdä. En siis pysty korjaamaan asiaa koska en pysty palaamaan jo tekemiini töhin. Ne tulevat sitten ilmi kun joku niistä jatkaa. Jatkossa vastaavan asian tosin teen nyt oikein.

Nyt vaan pyörittelen tätä mielessäni ja maalailen piruja seinille. En nyt pysty ketään tappamaan mutta mun päässä olen välillisesti jo aiheuttanut jotain vastaavaa, voi tätä ajatuksen juoksua. No nyt ketään ei ainakaan jatka virhettä koska se käytiin palaverissä läpi tai se asia missä olen mokannut. Harmi kun ei pysty virheitään oikeiasemaan. Oon tästä lähimmän työkaverin kanssa puhunut, mutta ei se mitenkään oloa helpottanut vaikka hän ymmärsikin. Nyt vain pelkään että koska alkaa tulee viestiä että mitä vattua oot tehny jne.
Oi miksi mun pitää olla tällainen murehtia... Miten saan tän ajatuskierteen poikki. Ärsyttävää. Pitäs varmaan alkaa tekee jotain yksinkertaisempaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukee

2/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanu lukee

en mäkään

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksanut lukea kokonaan, mutta jos olet nainen ja isotissinen, niin ei hätää, vähän vakoa näkyviin niin saat anteeksi. Muuten et.

Vierailija
4/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai auta muu kuin yrittää järkeistää. Kaikki tekee virheitä ja harvoin ne on niin vakavia kuin itsestä tuntuu. Itsensä soimaaminen ei tilanteessa auta, joten yritä päästä yli. Tsemppiä ap!

Vierailija
5/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan.

Vierailija
6/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeassa kunnossa nykysuomalaisten lukutaito, jos tuon pituinen teksti tuottaa vaikeuksia.

7/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeassa kunnossa nykysuomalaisten lukutaito, jos tuon pituinen teksti tuottaa vaikeuksia.

no en oo mikää kirjailia enkä äidin kielen opettaja niin ei tarvii lukkee

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
8/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt ihan helvetisti turhaa duunia vaillinaisten ohjeiden takia. Ilmeisesti esimies on olettanut, että olen ajatuksia lukeva ihmenainen. Siis luokkaa "teetkö asian X" ja kun sä olet sen tehnyt, niin tulee aina ilmi joku spesifimpi toive tai tavoite jota ei vaan voi ääneen sanoa.

Vierailija
9/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö voi esimiehelle kertoa, että nyt kävi näin, mitä tehdään?