Onko tämä mies komea?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan mitään peruskomeaa tyyppiä, mutta hyvännäköinen kuitenkin. Eniten tossa vetoaa kuitenkin se, että näyttää ystävälliseltä ja helposti lähestyttävältä, vaikka onki vähä tommonen karskimpi look.
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä täysin siitä, mitä sieltä suusta tulee. Mutta kai se komean puolelle menee, kun haluaisin kyllä kuulla, enkä ole torppaamassa ulkonäön takia.
N30
Haastattelujen perusteella vaikuttaa todella fiksulta tyypiltä. Kaunis ääni myös.
Ei ole. Kalju ei vaikuta asiaan. Varmasti silti hyviä puolia löytyy ja ihailijoita.
Toihan näyttää ihan Stanley Tuccilta. :D
Todella komea ja seksikäs, olen nähnyt monessa elokuvassa.
N50
En osaa sanoa onko muiden mielestä vai ei. Minuun ei vetoa.
Tällä palstalla minua on kuitenkin valistettu miesten toimesta, että leveät leukaperät on tärkeät, ja miehekkäät piirteet, eli arvelen, että oikea vastaus olisi ollut "kyllä".
:D N50+
Vierailija kirjoitti:
Hymyilevät silmät=Julkkis=Paljon rahaa!!1!
Ei naisten kannata täällä kehua yhdenkään miehen ulkonäköä. Ollaan hiljaa ja annetaan palstamiesten uskoa että kaikki miehet on rumia naisten silmissä.
(En tiedä kuka tuo t: se joka mainitsi silmät)
Vierailija kirjoitti:
Hymyilevät silmät=Julkkis=Paljon rahaa!!1!
Ei naisten kannata täällä kehua yhdenkään miehen ulkonäköä. Ollaan hiljaa ja annetaan palstamiesten uskoa että kaikki miehet on rumia naisten silmissä.
(En tiedä kuka tuo t: se joka mainitsi silmät)
Ihan sen yhen kuvan perusteella ei ole minun maku mutta voisin kuvitella että kyllä naiset tykkävät hänestä. Ystävällisen oloinen ja symppis on, mutta minu ei sytyttä kuten joku muuki sanoi.
On, objektiivisesti ottaen. Ei kuitenkaan minun tyyppiäni. Mulla on vain erilainen miesmaku.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kiinnostaa että miksi on? Vai onko tämä joku julkkis?
M35
En tiedä kuka on, mutta todella komea. Vaikea silti analysoida miksi.
Sopivasti siristää silmiä, ei ole ihan naama peruslukemilla. Ottaa katseella kontaktia. Ikään kuin hymyyn puhkeamaisillaan. Näyttää että on kiinnostunut ympäristöstään eikä vain itsestään. Miehekkäät piirteet, tarpeeksi leukaa, vankka kaula mutta ei liian paksu. Iso nenä väistämättä tuo mieleen ajatuksen, mitähän samanmallista vähän alempaa löytyisi... Ei ole ihan nuori koltiainen enää, näyttää rauhalliselta ja itsevarmalta. Karvat oikeissa paikoissa. Korvatkin kivat, ei päätä myöten mutta ei liiaksi höröllään.
Onks toi se Deep State -mies? Naama kulunut jo pelkistä mainoksista. Perus pallinaama, josta yritetään pakottaa jotain maskuliinista machoa. Ei säväytä yhtään.