Anna Abreun sivistyksen osoitus: videoi miehensä paskalla
Minä en enää tiedä mitä tuohon sanoisi. Pari vuotta vanha video mutta nykyään Anna on siirtynyt hotellihuoneiden "karkkikepposiin". Siinä teille kaikille idoli.
http://www.is.fi/viihde/art-2000000906072.html?nomobile=4
Kommentit (26)
"Emäntäni tykkää katsella kun minä pissaan". Näin sanoo Hannibal, Öbröön sakemannikoira joka liittyi Instagramiin ja raportoi säännöllisesti miten emäntänsä katselee kiimaisena kun iso uroskoira pissaa...
Onko tällä jotain tekemistä nyt Dubain instapyllistelijöiden johdosta Suomeen levinneesta hummus-fetissi-innostuksen kanssa? Tuntuu että vähän jokainen harrastaa nyt hummus-fetissejä.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä bimbo. Onneksi en ole koskaan dikannut.
Mä diggaan Annasta mutta en ole koskaan päässyt dikkaamaan, vaikka kerran pääsinkin backstagelle. :/
No nyt laski Annan pisteet... Olen aikaisemmin tykännyt, mutta näköjään pitää päästä otsikoihin kaikenlaisella paskalla (no pun intended).
Abreu oli jossain haastiksessa viime kesänä, jossa sanoi että perseelläkin voi tehdä musiikkia. Siltä todella vaikuttaa.
Ei tainnut Abreun suomenkielinen levymyydä edes kultaa? Se ura oli sitten siinä. Nosturin keikkakin peruttiin koska vuosihuolto piti tehdä juuri Annan keikkapäivänä...(lue) ei tullut tarpeeksi maksavia asiakkaita joten keikkapaikka peruutti.
Hiipuva tähti yrittää pysyä julkisuudessa, tosi laaduksta. Aikuinen mies pyytää pyyhkimään, miten ratkiriemukasta :) ja tosi hottista.
Hyvät tekniset taidot on kyllä kääpiöllä jos paskalla pystyy videoimaan.
Onko nämä hotellihuoneiden karkkikepposet samoja, mitä Heikki Paasonenkin on harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä hotellihuoneiden karkkikepposet samoja, mitä Heikki Paasonenkin on harrastanut.
En tiedä mitä Paasonen on harrastanut, mutta Abreu ja bändin pojat ottavat hotellihuoneen tyynyllä/pöydällä olevat karkit pois papereistaan, tunkevat ne persereikäänsä ja sitten laittavat takaisin papereihin uudelleen tarjolle. Ja hauskaa on.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tekniset taidot on kyllä kääpiöllä jos paskalla pystyy videoimaan.
Abreu on tietenkin suominaisten mittapuun mukaan kääpiö. Suomalaisten naisten keskipituus pyörii jossain 180cm hujakoilla. Paino on keskimäärin 95kg ja kämmenet kuin ruuvipuristimet. Näistä ominaisuuksista oli ennen vanhaan hyötyä miesten ollessa pitkiä aikoja sotimassa, jolloin naiset joutuivat itse kyntämään pellot hartiavoimin. Traktoreita ei vielä ollut. Kaikki naisellisuus oli täysin vierasta kuten valitettavasti vielä nykyäänkin. Siiderin juomista ja kännissä rähjäämistä ja nyrkkitappelua lähiö ostarilla ei lasketa naisellisiksi piirteiksi. Ja ei, Terhi Kiemunki ei ole naisellinen nainen, jos joku häneen yrittää vedota. Naisellista ei tosin ole kakka ja pyllynpyyhkimis videoiden kuvaaminenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä Paasonen on harrastanut, mutta Abreu ja bändin pojat ottavat hotellihuoneen tyynyllä/pöydällä olevat karkit pois papereistaan, tunkevat ne persereikäänsä ja sitten laittavat takaisin papereihin uudelleen tarjolle. Ja hauskaa on.
Nykyään ei ole karkkeja tyynyllä. Parempi niin.
Ketä Abreun bändissä soittaa? Jos jotain nimimuusikoita niin ihmettelen että haluavat maineen tuollaisista kepposista.
Onko tämä täysin välttämätön aloitus?