Naapurin mies lorottaa vessassa eikä PESE KÄSIÄ
Kommentit (36)
Mun yläkerrassa asuu parikymppinen kantapääkävelijä, järkyttävä lorottaja eikä myöskään pese käsiään :D Tuo on tosin nainen.
Tiedän, koska hän asuu yksin, eikä vieraita käy. Ap
Se käsien pesemättömyys on sun ongelma koska...?
Av-mammojen elämä on hieman tyhjää, kun pitää naapurin kusella käymisiä ja käsien pesua kyylätä. :'D
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei kuse käsille?
Tai jos se kusee käsille? Virtsahan on steriiliä.
mistä tiedätte ettei pese käsiään? mistä tietää avataanko hana vai ei.. meille ei kuulu kuin joskus lorinat ja vessan vedot
Vierailija kirjoitti:
Av-mammojen elämä on hieman tyhjää, kun pitää naapurin kusella käymisiä ja käsien pesua kyylätä. :'D
No eipä tarvi kauheesti kyyläillä ku kuuluu selkeästi mun makkariin.
Jospa se käyttää käsidesiä. Tai mietitäänpä vielä. Hän tarttuu kumihanskaan verhotulla kädellään peenikseen, lorottaa, ravistaa, sujauttaa peenikseen takaisin pöksyihin ja riisuu kumihanskan kääntäen sen nurinpäin ja laittaa roskikseen.
Meillä yläkerran mies lorottaa niin, että ruokahalu menee itsellä keittiön pöydän ääressä. Kuuluu niin selvästi. Pahimmat on runkkausvoihkimiset vessassa aamulla kun itse meikkaan omassani. Ihanaa kerrostaloelämää.
No mun naapurista kuuluu paskan pauke ku iso äijä istahtaa pöntölle. Ennemmin se kusen lorina.
Niin niin. Mullekin tuli heippalappu, että pese kusella kätesi. Pesen aina käteni! Joten et vaan kuule.
Minun alakerrassani asuu mies joka lorottaa myös. Minä sen tuskin kuulen ja minua se ei häiritse, mutta voin hyvin kuvitella kuinka hyvin se kuuluu alemman kerroksen asuntoon.
Miks pitää oikeen tähdätä siihen keskelle, ku vois laskea kauniisti pöntön reunaa pitkin.
HITTOAKO SE SULLE KUULUU??? Vai tuleeko sen kusemisen jälkeen teille kouriin sua? Onko pimppasi tuhruinen jälkikäteen?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, koska hän asuu yksin, eikä vieraita käy. Ap
Hahhahha. Ap, lopeta tuo naapureiden kyttääminen. :)
Kai te muiden käsien pesemättömyydestä valittajat sitten pesette itse kätenne oikeaoppisesti eli aina saippualla jota hierotaan käsiin 20-30 sekuntia? Monet tuntuu pesevän kätensä vaan huuhtaisemalla ne pelkän veden alla joka on epähygieenisempää kuin pesemättä jättäminen koska pelkkä vesi ei poista bakteereja ja märkä iho vain lisää bakteerien määrää.
So? Miksi omassa kodissa, omassa wc:ssä pitäisi pestä kädet? En minä ainakaan pese.
Oletko varma, että se lorottaja on naapurin mies? Jospa se onkin naapurin nainen.
Kaverin vaimo kun menee veskiin, se kaikuu koko kämpässä rappua myöten, ja varmaan siis kuuluu myös naapureille. Kiusallista meille kuulijoilla. Rouvaa se ei häiritse, ehkäpä hän ei ole lorinan kuuluvuudesta tietoinen. Mutta ei hän naapurisi ole, sillä kädet hän kyllä pesee.
En tiedä yhdenkään miehen lorottavan yhtä kovalla volyymilla. Kun miehensä, siis kaverini, menee veskiin, ei kuulu mitään muuta kuin veskin vetokohina ja se, että kädet pestään. Voin lyödä vetoa, että koko naapuristo haukkuu kaveriani lorottajaterroristiksi, vaikka todellisuudessa syyllinen on rouva. Melkein käy kaveri sääliksi.