Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taattu möksäkauden alun merkki

Vierailija
02.04.2017 |

Tuttu mietti ääneen, että uskaltaakohan he pitää vuoden vanhaa koiraansa vapaana meidän möksällä vai pitääkö pitää sisällä.
Mielenkiintoista, kun ei olla kutsuttu heitä edes käymään siellä. Näköjään ollaan kuitenkin lähtökuopissa, kersoja ja kultakalaa myöten koko poppoo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todellakin kun sukulaiset alkaa kysellä koska meillä on kesäloma että voidaan tulla talkoisiin.

Ei todellakaan oll menossa..

Vierailija
2/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mikä vittu siinä on että mökkien omistajat ei tajua että harva sinne metsän keskelle haluaa tulla itikoiden syötäväksi.

Viime kesänä meitä pyydettiin vieraiksi ja yllätys mies joutui heti puuhommiin ja minä ruuanlaittajaksi.

Syötiin ja lähdettiin, tänä kesänä ei todellakaan mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaa että teidät kutsutaan älkääkä työntäytykö itse vierailulle, olkaa hyvät! 

Jotkut pitää vieraista, toiset haluaa viettää aikaa mökillä rauhassa.

Vierailija
4/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi upeaa jos suomalaiset oppisivat keskustelemaan. Hirveesti oletuksia ja mielensä pahoittamisia puolin ja toisin.

Vierailija
5/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mikä vittu siinä on että mökkien omistajat ei tajua että harva sinne metsän keskelle haluaa tulla itikoiden syötäväksi.

Viime kesänä meitä pyydettiin vieraiksi ja yllätys mies joutui heti puuhommiin ja minä ruuanlaittajaksi.

Ettekö sitten osanneet odottaa sitä, että mökillä olis tollasta? Olisit miehesi kans sanoneet, että makaatte vaan aurinkopedillä ja isäntäpariskunta voi sitten kutsua teidät valmiisen pöytään?

Mä antaisin mitä vaan, jos kutsuttais mökille. Meillä oli sellainen, mutta ei ole enää kun exäni vie sinne nyt uutta naista ja mä ja lapsi ollaan vaan täällä kerrostalossa koko kesä.

Vierailija
6/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheellä on aina juhlat kun joku tulee sinne kylään. Silloin ostetaan hienompia herkkuja, leivotaan/ostetaan jotain kahvileipää, illaksi juomia, hyvää iltapalaa, saunaa lämmitetään yms. Poltetaan kokkoa/isoa notskia, ajelutetaan moottoriveneellä, tarjotaan sup-lautailua, vesihiihtoa yms. :D

Meillä ei oikein kyläilijöitä käy, niin otetaan harvoin saatavasta herkusta kaikki irti.

Vierailija
7/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kanssa juotetaan vieraat känniin ja viedään uintiretkelle. Tai sitten vaan käytetään seksuaalisesti hyväksi. Ei ole paljon käynyt vieraita mutta kovasti odotetaan taas.

Vierailija
8/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö sitten osanneet odottaa sitä, että mökillä olis tollasta? Olisit miehesi kans sanoneet, että makaatte vaan aurinkopedillä ja isäntäpariskunta voi sitten kutsua teidät valmiisen pöytään?

Mä antaisin mitä vaan, jos kutsuttais mökille. Meillä oli sellainen, mutta ei ole enää kun exäni vie sinne nyt uutta naista ja mä ja lapsi ollaan vaan täällä kerrostalossa koko kesä.

No en todellakaan osannut olettaa tuollaista, jos olisin tiennyt ei oltais menty!

Vierailija
9/9 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÖKSÄ.

Otsikon perusteella luulin aloittajan miehen aloittaneen mökötyskauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi