Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

700e sijoitukseni on noussut parissa päivässä 4700 euroon

Vierailija
02.04.2017 |

Tänään nousua 1700e ja vauhti vaan kiihtyy.

Kyseessä on Ripple-yhtiön XRP-valuutta. Se on pankeille tarkoitettu virtuaalivaluutta.

Nousu alkoi kun japanin suurin pankki Mitsubishi liittyi niiden ohjausryhmään. Myös Bitcoinin ongelmat auttaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onecoin hieman eri juttu, siihen en sijoittaisi. Ripplet pystyy vaihtaa euroihin saman tien. Minä lähdin mukaan kaverin neuvosta kun arvo oli $0,65 ja nyt melkein $3. Otin itse selvää myös aiheesta ja vaikutti järkevältä riskiltä. 1000€ sijoitin. Nyt ajattelin ottaa alkusijoituksen pois ja jättää loput kasvamaan. Ennuste vuoden loppuun mennessä $12. Saas nähdä!

Miksi nää virtuaalivaluuttasijoittajat aina kertoo mitä he aikovat tehdä? Tule sitten kertomaan miten kävi, äläkä spekuloi.

Vierailija
42/44 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onecoin hieman eri juttu, siihen en sijoittaisi. Ripplet pystyy vaihtaa euroihin saman tien. Minä lähdin mukaan kaverin neuvosta kun arvo oli $0,65 ja nyt melkein $3. Otin itse selvää myös aiheesta ja vaikutti järkevältä riskiltä. 1000€ sijoitin. Nyt ajattelin ottaa alkusijoituksen pois ja jättää loput kasvamaan. Ennuste vuoden loppuun mennessä $12. Saas nähdä!

Miksi nää virtuaalivaluuttasijoittajat aina kertoo mitä he aikovat tehdä? Tule sitten kertomaan miten kävi, äläkä spekuloi.

Tänää sit 2000€ pois ja reilu pari tonnia jäi kasvamaan korkoa. Tosi isot vaan kulut noilla välityssivustoilla. Kiva bonus kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän olisi ihan normaalli ihmksille sijoitusvinkkejä, max pari sataa e kuukaudessa

Vierailija
44/44 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän olisi ihan normaalli ihmksille sijoitusvinkkejä, max pari sataa e kuukaudessa

Inderes.fi

Ilmainen tili auki ja sieltä katsot osakevertailu tai mallisalkku. Hyvää yksinkertaista tietoa ja vertailua osakkeista. Sivulla on kerrottu esim. osakkeilla analyytikkojen asettama tavoitehinta.

Sitten itse päätät mihin firmaan uskot. Joka kuukausi se max pari sataa kiinni yhteen osakkeeseen. Vuotuiset osingot+arvonnousu. Jos hajautettu useampaan osakkeeseen niin aikakin historiaan peilaten loistava mahdollisuus jopa vähän tienata. Ja kiva harrastus. Itse olen saanut noin 20% tuottoa vuodessa viimeiset kolme vuotta. Mutta toki huomioitava, että ollut aikamoinen nousukausi.