kukaan muuttunut saamattomasta aikaansaavaksi?
Kommentit (4)
Vitamiinit ja monipuolinen ruokavalio kuntoon. Salilla käyminen ja oman ajan ottaminen. Itsellä väsymys oli syynä saamattomuuteen, nyt lapsi jo 3v niin alkaa taas tuntea olonsa jaksavaksi.
Tulin raskaaksi. :D Ei mitään hajua mikä siinä muutti asiat, mutta minusta tuli oikeasti aikaansaava ja touhukas. Ennen olin älyttömän laiska, asunto oli aina kuin pommin jäljiltä ja jos siivosin se oli hyvin pintapuolista. Kun sitten sain tämän toimeliaisuus jytkyn, niin huomasin miten kiva on kun saa asioita tehtyä ja kunnolla, enkä enää halua lipsua entiseen.
Olin vähän luuseri mutta innostuin työstäni eräänä päivänä ja sitten nousin ihan huipuksi yhdessä vuodessa. Se huomattiin ja sain reilun bonarin. Hassua, en ole tarmokas mutta motivoiduin.
Minä kävin vitamiini ja hivenaine tutkimuksissa. Maksoi maltaita mutta kannatti. Mulla oli suomalaisille yleinen B12-vitamiinin pitoisuus vaarallisen alhaalla. Johtuu imeytymishäiriöstä ja ruokien väärin yhdistelystä. Lisäksi oli paljon muitakin hiven- ja kivennäisvajeita.
Olenkin aina ollut kova nukkumaan. Parhaimmillaan nukuin kahdet parin tunnin päikkärit ja silti yölläkin uni maistui 8-10 tuntia.... Lisäksi kynsinauhat aina repaleina, kynnet tai hiukset ei kasvanu. Haavat ei parantunu millään. Mustelmaherkkyys, Herpes vähän väliä, lyhyt pinna, palelu, unohtelu ja se yleinen saamattomuus! Se oli kaikista rassaavinta, sillä olen aina ollut tiptop ihminen ja aikaansaava. Olen aikaisemmin autellut muita ihmisiä arjen pulmissa, nyt minusta tuli sellainen, että en jaksanut edes omia asioitani hoitaa, kuin vasta viimetingassa!
Kuvittelin, että vauva toi mukanaan tämän elämäntilanteen muuttumisen. MUTTA EI! Olen taas aikaansaava oma itseni! Virtaa on vaikka muille jakaa. Kun vauva nukkuu, järjestelen tavaroitamme. Juuri vein kirpparille taas lisää myytävää.... Olen myynyt äitini jäämistöstä kaikkea ylimääräistä sälää. Ja mukavasti on tullut rahaa!
Että suosittelen lämpimästi luotettava labran tekemiä vitskumittauksia. Sieltä saattaa tulla vastaus saamattomuuteen.