Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menette kauppaan kysymään jostain tuotteesta ja myyjä ilmiselvästi valehtelee

Vierailija
02.04.2017 |

Niin mikä on kynnys asioida siinä kaupassa enää jatkossa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se myyjä valehtelis? Sanooko se, ettei myynnissä ole maitoo, vaikka onkin?

Vierailija
2/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen kuin ykkönenkin, mistä myyjä valehtelisi ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät valehtelevat aina, jos epäilet tuotteen laatua aiempaan verrattuna. Väittävät materiaalin tai muotoilun olevan sama, koska asiakkaalla ei ole vanhaa tuotetta mukana. Kotona sitten toteat, että ei ole sama koostumus tai ihan eri näköinen. 

Vierailija
4/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkki. En nyt ihan ymmärrä sun pointtia. Ite oon myyjä ja jos meil on jokin tuote minkä asiakas haluaa nii miks ihmeessä sanoisin eioo?

Vierailija
5/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Sanoo, että tuotetta ei ole valikoimissa ja sitten kuitenkin löydän ko tuotteen. Jätän silloin tällöin valituslappusia laatikkoon eri aiheista ja pyydän soittamaan takaisin.Ovat soittaneet. Lähikauppani toiminta on muuten muuttunut aika heikoksi siis työntekijöiden toiminnan osalta. Mistähän johtuu? Huonoista palkoistako?

Vierailija
6/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo kännykän kotelon olevan vedenpitävä vaikka tietää itse ettei ole sitä.

Vierailija
7/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kalatiskin myyjä valehteli kerran, etten mitenkään ole voinut ostaa heiltä pilaantunutta kalaa. Kala oli kotona ihan syömäkelvotonta, lensi roskiin. Olisi varmaan pitänyt viedä haistettavaksi sille muijalle. En vienyt. Nyt ostan norjan lohta Lidlistä.

Vierailija
8/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita. Sanoo, että tuotetta ei ole valikoimissa ja sitten kuitenkin löydän ko tuotteen. Jätän silloin tällöin valituslappusia laatikkoon eri aiheista ja pyydän soittamaan takaisin.Ovat soittaneet. Lähikauppani toiminta on muuten muuttunut aika heikoksi siis työntekijöiden toiminnan osalta. Mistähän johtuu? Huonoista palkoistako?

Jos myyjä ei tunne tuotteita, se on tod.näk. osa-aikainen eikä vaan ehdi tutustua tuotevalikoimaan. Tai sitten kaupassa on kauhea epäjärjestys.

Vierailija
9/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy keinokuituisia vaatteita puuvillana.

Vierailija
10/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjät valehtelevat aina, jos epäilet tuotteen laatua aiempaan verrattuna. Väittävät materiaalin tai muotoilun olevan sama, koska asiakkaalla ei ole vanhaa tuotetta mukana. Kotona sitten toteat, että ei ole sama koostumus tai ihan eri näköinen. 

Kyllä mulle on monestikin todettu suoraan, että vanhan valmistus on lopetettu. Suosittelevat sitten jotain toista vastaavanlaista tuotetta.

Vierailija
11/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo kännykän kotelon olevan vedenpitävä vaikka tietää itse ettei ole sitä.

Kai sä nyt itsekkin osaat paketista lukea onko se vai ei.

Vierailija
12/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen saa itse tarkistettua vaateiden lapuista. Muutenkin kannattaa katsoa esim, pesuohjeet.

Vierailija
13/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupan myyjä väittää kirkkain silmin asiakkaalle, että viskoosi on luonnonkuitua. Kuulin sivusta, enkä voinut olla kommentoimatta. Tuloksena myyjällä hölmistynyt kiinni jäin -ilme. Myyjä oli takuulla kokenut keski-ikäinen naisihminen, eli ammattitaidottomuudesta ei voinut olla kyse.

Vierailija
14/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokaupassa ne valehtelee aina. Miten sattuikin, että myyjän vävyllä on samanlainen auto, jonka olen jättämässä vaihtoon ja myyjä otse ajaa sellaisella, jota olen ostamassa. Vihaan sitä tinkimistäkin, ruokakaupassa on niin kiva käydä kun hyllyn reunassa lukee kaks euroa, niin se oikeesti on kaks euroa. Mutta pakko niihin autokauppoihin on silti välillä mennä. Sama meno se on niissä kaikissa.

Vierailija
15/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen saa itse tarkistettua vaateiden lapuista. Muutenkin kannattaa katsoa esim, pesuohjeet.

Sen saa itse tsekattua tottakai, mutta myyjien työhön kuuluu auttaa ja vastata oleellisiin kysymyksiiin jos asiakas pyytää. Ihmiset toivovat palvelua eri syistä, yhdellä voi olla niin huono näkö ettei pysty lukemaan pesuohjelappuja toisella taas on niin kiire ettei ehdi tutustua tuotteeseen vaan toivoo jonkun esittelevän sen hänelle. Jos kaupasta ei saa sitä palvelua mitä sieltä odottaa saavansa, vaihtaa kauppaa. Jos valehdellaan, ei  todellakaan kannata palata.

Myyjien kannattaa muistaa että ne omatoiminen itsepalveluasiakas joka palvelee itse itseään ja/tai vaihtaa nettikauppaan voi olla se viimeinen niitti joka saa aikaan yt:t niiden myyjien työpaikan menoksi.

Vierailija
16/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa valehdellaan joskus nistin näköisille pommienrakentelija-epäillyille, ettei varastossa ole jotain tiettyä kemikaalia, vaikka olisikin.

Vierailija
17/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi osa-aikainen tai uusi tai heittotuuraaja muualta niin sillon pitää sanoa asiakkaalle anteeksi olen uusi, etsinkö teille jonkun joka tietää.

Ei todellakaan kuulu valehdella, mutta montahan niitä on aspan työssä joille asiakkaat on kuin rutto.

Vierailija
18/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle viimeksi sanoi Stockalla Marimekon myyjä suoraan uusimmasta virkatusta kassista ovh 119 ,että "tää ois ollu täydellinen pidemmällä hihnalla". Olin samaa mieltä ja jäi ostamatta kassi. Pointsit myyjälle hei! :)

Vierailija
19/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi osa-aikainen tai uusi tai heittotuuraaja muualta niin sillon pitää sanoa asiakkaalle anteeksi olen uusi, etsinkö teille jonkun joka tietää.

Ei todellakaan kuulu valehdella, mutta montahan niitä on aspan työssä joille asiakkaat on kuin rutto.

Jep, mutta tämä ei ole pätevä syy irtisanomiselle. Työhaastettalussa työntekijä sanoo että pitää asiakaspalvelusta mutta sitten todellisuudessa on tälläinen mutta minkäs teet kun ei voi antaa potkuja ja palkata kunnollista tilalle.

Vierailija
20/30 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen kuin ykkönenkin, mistä myyjä valehtelisi ja miksi?

Myyjä? Valehtelet taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi