Löysin naapurin lapsiperheen roskiksesta huumeneulan teenkö lasun.
Kommentit (27)
Hyvä, että kaltaisiasi huolehtivia naapureita vielä on! Nukun yöni turvallisemmin, kun tiedän, että kaltaisesi ovat vahtivuorossa.
Autolla ajelu öisin ja talkoisiin osallistumattomuus ovat kyllä selkeä merkki paheellisesta elämäntavasta. Minusta lasu pitäisi tehdä jo sen takia, että ajetaan yöllä autolla.
Vierailija kirjoitti:
:(
Minä käytän apteekista ostettuja ruiskuja ja neuloja muun muassa ovien saranoiden ja ompelukoneen rasvaamiseen. Pullosta tulee helposti liikaa öljyä ja se voi pilata lopullisesti koneen. Siinäpä tulevat lasuttelijat katsomaan rasvaustani jolleivat muuten usko. Vinkki on saatu ompelukonemekaanikolta.
Lasu pitää tehdä AINA kun jokin asia huolestuttaa! Se on sinun velvollisuutesi, kyllä ne naapurit aina jonkun lapsia ovat kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sinä sen satuit löytämään?
He käyttäytyivät oudosti esim. Ajoi autolla keskellä yötä eikä osallistunut talkoisiin joten tarkistin heidän roskiksen.
Ai ootkin meidän ex-naapurikyylä. Soitit isännöitsijälle ja kerroit semmoset paskat kun ei tultu talkoisiin. Alkkis olet ja sekaisin! Lopeta se muiden kiusaaminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:(
Minä käytän apteekista ostettuja ruiskuja ja neuloja muun muassa ovien saranoiden ja ompelukoneen rasvaamiseen. Pullosta tulee helposti liikaa öljyä ja se voi pilata lopullisesti koneen. Siinäpä tulevat lasuttelijat katsomaan rasvaustani jolleivat muuten usko. Vinkki on saatu ompelukonemekaanikolta.
Mun mies tekee myös tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sinä sen satuit löytämään?
He käyttäytyivät oudosti esim. Ajoi autolla keskellä yötä eikä osallistunut talkoisiin joten tarkistin heidän roskiksen.
Tuo on hyvä alku, mutta tarkista vielä, kuuntelevatko he 70-luvulla julkaistua Hortto Kaalon musiikkia. Jos kuuntelevat, vasta sen jälkeen on aihetta ilmoittaa ufologille.
Hei ei toisen provoa saa pilata :(
ap