Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi viikon ruokani tulivat maksamaan 1,90€

Vierailija
02.04.2017 |

• Hernekeitto 0,59€
• Makaronipussi 0,12€
• Leipä -50% 0,40€
• Nakkipaketti 0,79€

On siis tulossa kituviikko, mutta hyvin pärjää näilläkin 😊

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun pakko pärjätä.

Vierailija
2/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kasviksia? Porkkanapussia? Hernekeitto tulee halvemmaksi, kun ostat itse herneitä. Saat ison kattilallisen sen pikkupurkin hinnalla. Itse en laita jauhelihaa joukkoon, mutta pari porkkanaa kuutioina kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tekis tiukkaa kun tuon ruokalistan mukaan ei saisi mitään tuoretta. Syön paljon marjoja ja kaikenlaisia kasviksia.

Vierailija
4/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoja on tosiaan pakasteessa ja kaurahiutaleista puuroa :)

Yksi viikko menee ilman kasviksiakin.

- ap -

Vierailija
5/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein oot töissä kun täytyy alle 2 eurolla ostaa viikon ruuat? Mihin ne rahat katoavat?

Ehkä kannattaisi tehdä jotain muutoksia elämässään, jos ei nykyiseen tyyliin ole varaa. Ilmeisesti sulta laskutetaan asioista, joihin sulla on juuri ja juuri varaa. Kaikki on sitten tärkeimmästä, eli ruuasta, pois!

Vierailija
6/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaaksää että syöt kerran päivässä?

Vierailija
7/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tekis tiukkaa kun tuon ruokalistan mukaan ei saisi mitään tuoretta. Syön paljon marjoja ja kaikenlaisia kasviksia.

Yhden viikon pärjää ilman tuorettakin, jos rahat on tiukalla. Energian saaminen on tärkeämpi juttu silloin.

Vierailija
8/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä noilla pärjäis, kun pari päivää. 

Ja hoikka nainen olen. Tietysti terve ihminen voi paastota sitten loput, mutta turvautuisin kyllä tuttuihin tai pikavippiin. 

Vierailija
9/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi! Pakko saada joku omena tai muu hedelmä joka päivä. Syön aamulla jo lautasellisen kaurapuuroa ja 1/4 prk raejuustoa ja kourallisen pakastemarjoja suunnilleen joka päivä. Sinä et ilmeisesti syö paljonkaan?

Vierailija
10/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei tuolla pärjää viikkoa mitenkään. Tossa on mun yhden päivän ruoat, muuten kuolen nälkään.

Vierailija
11/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä oikein oot töissä kun täytyy alle 2 eurolla ostaa viikon ruuat? Mihin ne rahat katoavat?

Ehkä kannattaisi tehdä jotain muutoksia elämässään, jos ei nykyiseen tyyliin ole varaa. Ilmeisesti sulta laskutetaan asioista, joihin sulla on juuri ja juuri varaa. Kaikki on sitten tärkeimmästä, eli ruuasta, pois!

Olen työtön ja siis vähävarainen mummo. Mihinkään turhaan ei mene rahaa paitsi nyt ehkä eilen tuli ostettua kyykkyviinipullo ja sen kanssa oli hauskaa 😊

Elämä on kuitenkin mukavaa pienilläkin tuloilla ja pihistämisestä voi tehdä taiteenlajin. Asumiskustannuksetkaan ei ole isoja, koska yhtiövastike on aika pieni.

- ap -

Vierailija
12/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja siis vähävarainen mummo. Mihinkään turhaan ei mene rahaa paitsi nyt ehkä eilen tuli ostettua kyykkyviinipullo ja sen kanssa oli hauskaa 😊

Elämä on kuitenkin mukavaa pienilläkin tuloilla ja pihistämisestä voi tehdä taiteenlajin. Asumiskustannuksetkaan ei ole isoja, koska yhtiövastike on aika pieni.

- ap -

Taitaa tulla vähän useamminkin ostettua viiniä.

Kiva kun mummut tulee viikon toimeen päivän ruoilla. Täytyy lähettää tää ketju jollekin sdp.n kusipäälle, ettei vanhukset/ eläkeläiset tarvi penniäkään enempää yhteiskunnan rahoja.

Vierailija
13/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti säästöjä ei ole?

Moni suomalainen sortuu esim. puhelinlaskuissaan sellaiseen 25-30€/kk, kun prepaidilla saisi liittymän 6 kk muutamalla eurolla ja 10 euron lataus kestääkin sitten jo 12 kk. Alle euron kk maksaa.

Suomalaiset sortuvat omatahtoisesti huijatuiksi kaikessa, ja sitten valitetaan köyhyyttä ja velkaa. Suomalaiset eivät monesti edes YRITÄ etsiä halvempia vaihtoehtoja. Ja palkkapäivänä on pakko elää kuin porvaristo, loppukuussa sitten itketään.

Vierailija
14/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hyvin? No sitten voikin kyllä toimeentulotuen määritellä uudelleen. Ruokaan 1,90 viikko köyhille ja me veronmaksajat ollaan iloisia. Kiitos sulle!!

Vierailija
15/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi! Pakko saada joku omena tai muu hedelmä joka päivä. Syön aamulla jo lautasellisen kaurapuuroa ja 1/4 prk raejuustoa ja kourallisen pakastemarjoja suunnilleen joka päivä. Sinä et ilmeisesti syö paljonkaan?

Näinhän se on, sokeriaddikti ei pysty olemaan päivääkään ilman sokeria :)

Vierailija
16/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Työttömät ja eläkeläiset tulee toimeen alle 2€ viikko. Hyvä hyvä.

Minä joka ruokin itseni ja lapseni 250€ kk voisin ottaa vähän enemmän. Maksan tuosta jo oman asumiseni ja kaikki tarvittavat menot.

Vierailija
17/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

Taitaa tulla vähän useamminkin ostettua viiniä.

Kiva kun mummut tulee viikon toimeen päivän ruoilla. Täytyy lähettää tää ketju jollekin sdp.n kusipäälle, ettei vanhukset/ eläkeläiset tarvi penniäkään enempää yhteiskunnan rahoja.

No ostan minä joskus n. kuuden euron viinipullon, enkä mene konkurssiin. Mitenkä paljon eikeen syötte? Minä olen aika pieniruokainen, enkä sen vuoksi että aina ei olisi rahaa ostaa ruokaa. Sitä paitsi kalastankin aika paljon ja siitä tulee hyvä lisä ruokiin. Jos siis sattuu saamaan kalaa. Montaa kertaa en ole tullut kotiin tyhjin käsin.

- ap -

Vierailija
18/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

Ootko yksi niistä eläkeläisistä, joilla on tuhansia euroja tilillään ja silti pihistellään? Olen nähnyt näitä tapauksia aika paljonkin. Melankonisia, masentuneita eläkeläisiä, ilman mitään järkevää syytä.

Ja pihistelet siis juuri kaikessa (oketan...?) ja silti täytyy alle 2 eurolla ostaa viikon ruuat?

Mihin säästät sitä rahaa? Toivottavasti et hautaan sentään?

Vierailija
19/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie pullot kauppaan ja kerää lisää

Vierailija
20/44 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oot mikään mummo :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä