Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

on se kumma kun miehet alkavat jo heti ekoilla treffeillä suunnitella yhteistä tulevaisuutta

Vierailija
01.04.2017 |

yhteenmuutto, yhteistä rahastoa, kihloja, lomamatkoja ja lapsia. :O Mikä kiire miehillä on? Tänään treffasin jo viidennen tällaisen miehen, joka kovasti kyseli suunnitelmista ja esitti toiveita yhteisestä tulevaisuudesta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, naisilla on vaan helpompi olla kun tietää että heti on halukkaita niin siitä se johtuu....

Parempihanseon että luetaan ees samaa kirjaa? Samalla sivulla ei tarvii olla viellä, eihän sitä kannata täysin sulkeutuneen kanssa jatkaa treffailua paitsi jos molemmat haluaa vaan bängbängbäng ja sitte eletään omaa elämää erikseen.....

Vierailija
2/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx tää ny semmonen humble bräääggi? "Oon niin vidun ihana että kaikki miehet rakastuu heti muhun päläpäläpälä..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ymmärrä miksi miehet suunnittelevat tulevaisuutta naisen kanssa. Nuoret menevät naiset käyvät 2-7 treffeillä viikossa, vaikka ihan vaan sen takia että saa ilmaisen ruuan. 

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
4/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillipäivän juttuja.

Vierailija
5/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole suunnittelua vaan arvojen ja tulevaisuuden suunnitelmien kyselyä. 

Vierailija
6/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin edellinen mies,jonka tapasin netissä:)eikä ollut ihan nuori enään!onneksi älysin perääntyä...mikä miehiä nykyään vaivaa?

Vierailija
7/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin edellinen mies,jonka tapasin netissä:)eikä ollut ihan nuori enään!onneksi älysin perääntyä...mikä miehiä nykyään vaivaa?

Itse en ala suunnitella tulevaisuutta ekoilla treffeillä mutta ymmärrän kyllä miehiä jotka näin tekee.

Miehille treffit on niin harvinaisia tilaisuuksia että yli-innokkuus on aina vaarana.

Mies ei saa treffejä silloin kun haluaa toisin kuin nainen.

En minäkään varmaan olisi innokas jos mulla olisi satoja mätsejä tinderissä ja jokainen heistä haluaa treffeille.

Todellisuudessa mulla on viikon jälkeen jotain 10 mätsiä ja kukaan heistä ei lopulta halua treffeille.

Vierailija
8/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Marjaana kirjoitti:

En itsekään ymmärrä miksi miehet suunnittelevat tulevaisuutta naisen kanssa. Nuoret menevät naiset käyvät 2-7 treffeillä viikossa, vaikka ihan vaan sen takia että saa ilmaisen ruuan. 

Minua miehet eivät ole koskaan pyytäneet treffeille, olen ihan tavallinen 23-vuotias nainen. En tiedä mikä minussa on oikein vikana, muut naiset tuntuvat saavat miesseuraa niin helposti :( En odota saavani treffikutsuja miltään komistuksilta vaan ihan tavallisilta miehiltä.

Vierailija
9/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kerroin palstalla, että olen sinkkumies ja käyn joka päivä äidin luona kahville. tästä sain paljon kritiikkiä ja ainakin 40 naista väitti sen perusteella, että olisin toivoton isä ja hylkäisin perheeni jos äiti käskisi.  eiköhän naiset spekuloi tulevaisuutta enemmän kuin miehet.

Vierailija
10/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna-Marjaana kirjoitti:

Minua miehet eivät ole koskaan pyytäneet treffeille, olen ihan tavallinen 23-vuotias nainen. En tiedä mikä minussa on oikein vikana, muut naiset tuntuvat saavat miesseuraa niin helposti :( En odota saavani treffikutsuja miltään komistuksilta vaan ihan tavallisilta miehiltä.

Mä voin lähteä sun kanssa treffeille jos kelpaa 31v ja asut pk seudulla :D

Vierailija
11/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun ensin valitetaan sitoutumishaluttomista miehistä ja sitten tuosta :D

Vierailija
12/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun ensin valitetaan sitoutumishaluttomista miehistä ja sitten tuosta :D

Jep. Kaikki on kiinni miehen tasosta. Naisia harmittaa kun ne kaikista tasokkaimmat miehet ei halua sitoutua vaan harrastaa vain panosuhteita ja naisia harmittaa kun ne ei niin tasokkaat miehet olisi sitoutumishaluisia.

Vierailija
13/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kaikki on kiinni miehen tasosta. Naisia harmittaa kun ne kaikista tasokkaimmat miehet ei halua sitoutua vaan harrastaa vain panosuhteita ja naisia harmittaa kun ne ei niin tasokkaat miehet olisi sitoutumishaluisia.

Jep,Jep oon huomannut saman..ja en halua olla pelkkä panosuhde.

Vierailija
14/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna-Marjaana kirjoitti:

Muuten kyllä mutta asun todella kaukana Helsingistä :D

8/13

Vierailija
15/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä sänkyyn treffien päätteeksi ensi kerralla ja katso, että vastaako viesteihisi edes enää. Suuret on puheet.

Vierailija
16/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on vaan hyvä. Olen siis itsekin kohdannut tuollaisia miehiä useamman. Saanpahan siinä helposti tietää mitä ne miehet tulevaisuudeltaan haluavat. Jos haaveet on samat ja muutenkin kiva mies, niin treffailu voi mieluusti jatkua. Jos taas haaveet on eri niin uusia deittejä ei tule vaikka olisikin kiva mies. Koen itse, että miehet tekee minulle tuolla tavalla jopa palveluksen.

Vierailija
17/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna-Marjaana kirjoitti:

Muuten kyllä mutta asun todella kaukana Helsingistä :D

8/13

Harmi, sitten ei voi mitään..

Vierailija
18/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö yhtään tutustu näihin miehiin ennen treffejä? Kyllä me käytiin nuo lapsi- ja arvokeskustelut ja muut jo ennen ekoja treffejä. Treffit oli sitten enemmänkin sitä varten, että onko kemiaa ja aletaanko seurustella. 

Miksi edes vaivautua treffaamaan joku, jolla on ihan erilaiset arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat?

Vierailija
19/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö yhtään tutustu näihin miehiin ennen treffejä? Kyllä me käytiin nuo lapsi- ja arvokeskustelut ja muut jo ennen ekoja treffejä. Treffit oli sitten enemmänkin sitä varten, että onko kemiaa ja aletaanko seurustella. 

Miksi edes vaivautua treffaamaan joku, jolla on ihan erilaiset arvot ja tulevaisuuden suunnitelmat?

Ei nykyään aleta seurustelemaan, vaikka oltaisiin nähty ja pantu säännöllisesti puoli vuotta.

Vierailija
20/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi selittää yksityisasioitaan utemattomalle ihmiselle, jota ei välttämättä halua nähdä enää koskaan, jos kemiaa ei ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän