MISTÄ ns. ketjukaupasta saa isompia rintsikoita??
Ihan oikeesti. Kokoni on 70DD, ja oon käynyt läpi ainakin Cubus, New Yorker, H&M, Lindex jne.
"Rinnakkaiskoot" voi työntää syvälle, nyt päällä 80D ja v*tuttaaaa kun selkeesti tuntuu kuinka tissit tursuaa yli kupeista, ja selkäosa taas on ihan liian iso. Mukava ympärys toki sinällään ettei purista :D
Mutta ihan oikeesti, tiedän että on olemassa naisia jopa jollain 75G-koolla, MISTÄ niitä liivejä saa? Tilaan yleensä vaatteeni netistä (en pidä shoppailusta), mutta rintsikat ja kengät on sellaiset jotka haluan sovittaa ennen ostamista.
Onko todella niin, ettei peruskaupoista löydy? Ns. Merkkiliikkeisiin minulla ei ole varaa, en halua maksaa jostain pikkuhousuista viittä kymppiä. Ja tykkään, että pikkarit matsaavat liivien kanssa
Johan nyt avauduin. Perkele. Jos joku osaa neuvoa, kiitän jo etukäteen :)
Niin ja se vielä, että topattuja en halua, koska nämä kaksoset tunkee muutenkin esiin mun kropassani, PAITSI jos toppaukset saa pois. Kerran askartelin niistä Minni Hiiri-korvat pantaan kiinni. Tuli aika mageet :D
Kommentit (34)
Minulla on 75G/H ja vaikeaa on. Jostain kalliimmista kaupoista löytää, ei mistään halpaliikkeistä
Vierailija kirjoitti:
No tota nyt löytyy vaikka mistä. Ihan kuule cittarista, prismasta, lindexiltä, changesta jne..
Lindexiltä löytyi ennen paremmin, mutta ei enää.
Niin ja tosiaan välttämättä et löydä 70DD kokoa, mutta 70E:n
Tokmanni on vastaus kysymykseesi. (Ei kannata etsiä mummoliivejä teinivaatekaupoista.)
Change on sitten ainoa "ketju", josta löytyy. Toki hinnat eivät ole sielläkään mitään Lindex-hintoja. Isorintaisilla on vähän sellainen tilanne, että niistä liiveistä nyt vaan joutuu maksamaan.
Stockman myy myös. Tosi monet liikkeet myy, kun toi on niin yleinen koko.
80D:ssä on isompi kuppi kuin 70DD:ssä, joten jos tursuat jo siitä 80D:stä yli, on se 70DD sinulle pieni.
No cubukselta löysin itse mutta ihan kokeilemalla 70e on kokoni ja yksi malli oli mikä istui hyvin muut samat ei niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
No tota nyt löytyy vaikka mistä. Ihan kuule cittarista, prismasta, lindexiltä, changesta jne..
Kun ei löydy, en kai muuten kysyisi. Mainitsemasi kaupat on käyty läpi. Vai onko ne vaan myyty loppuun ennen kuin ehdin paikalle?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Change on sitten ainoa "ketju", josta löytyy. Toki hinnat eivät ole sielläkään mitään Lindex-hintoja. Isorintaisilla on vähän sellainen tilanne, että niistä liiveistä nyt vaan joutuu maksamaan.
Ainoo vaan, et apn rinnat ei oo edes isot, vaan aivan keskikokoset.
Vierailija kirjoitti:
80D:ssä on isompi kuppi kuin 70DD:ssä, joten jos tursuat jo siitä 80D:stä yli, on se 70DD sinulle pieni.
No hyvin ne on tähän asti istuneet, 70DD siis. Voi toki johtua mallistakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei löydy, en kai muuten kysyisi. Mainitsemasi kaupat on käyty läpi. Vai onko ne vaan myyty loppuun ennen kuin ehdin paikalle?
Ap
Ilmeisesti tai sitten et katso kaikkia malleja, koska kaikki noista kaupoista myy ainakin 70F kokoon asti.
Viimeksi sain 75G-liivit Citymarketin aletangolta. Siellä oli nähtävästi joku erä Triumphin liivejä, joissa oli todella isoja kuppikokoja, jopa K. Ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on ylläni täydellisesti sopivat liivit. Joskus olen saanut myös Changen liivit kierrätyskeskuksesta, ne eivät istuneet ihan yhtä hyvin mutta tyydyttävästi kuitenkin. Niissä oli vielä laput kiinni, joten olivat varmaan virheostos.
Jos 70 on sinulle sopiva ympärys ja 80D:stä tursuaa tissit kupeista ulos niin kokosi on vähintään 70G, mutta sitäkin myy suomessa vielä monet liikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onhan se kaarituki koko matkaltaan rintalastaa vasten, eikä esim rintojen välissä leiju ilmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
70DD:n rinnakkaiskoko 80 ympäryksellä on 80B/C