Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko törmännyt anoppiin, joka alkaa heti pitää sinua syöttöporsaana?

Vierailija
01.04.2017 |

Eli lihottamaan. Aivan kuin peläten, että poika kohta jätetään, jos tyttö ei ole läski. Vai onko kateutta, koska nämä anopit on kokemukseni mukaan aina ikuisia epäonnistuvia laihduttajia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap ongelmia syömisen kanssa? Vai millä tavoin sinua syötetään väkisin?

Vierailija
2/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön ajatuskin. Miten ihmeessä kukaan voisi lihottaa minua vastoin tahtoani? Jos tarjotaan ja tuputetaan sitä sun tätä, niin eihän se tarkoita, että kaikki tyrkytetty ruoka pitäisi syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ruoan tyrkyttäminen on aina siitä ikävä ilmiö, että se ei tunnu loppuvan, vaikka siitä sanoisi kuinka monta kertaa.

Vierailija
4/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ruoan tyrkyttäminen on aina siitä ikävä ilmiö, että se ei tunnu loppuvan, vaikka siitä sanoisi kuinka monta kertaa.

Niin? Kuinka vaikea on sanoa esim. "ei kiitos, olen täynnä, en jaksa syödä nyt mitään"? Millainen tahdoton lapanen vain syö ja syö, jos eteen kannetaan ruokaa, ja sitten valittaa, että muut lihottaa.

Vierailija
5/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Kuinka vaikea on sanoa esim. "ei kiitos, olen täynnä, en jaksa syödä nyt mitään"? Millainen tahdoton lapanen vain syö ja syö, jos eteen kannetaan ruokaa, ja sitten valittaa, että muut lihottaa.

Et nyt ymmärtänyt. Se tyrkyttäminen ei lopu vaikka ei olisi koskaan syönyt mitään. Tyrkytätkö itse ruokaa vai miksi aloit heti haukkua?

Vierailija
6/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tyrkytä, päinvastoin. En vain pysty ymmärtämään, miten on niin vaikea vain kieltäytyä syömästä, kun sen voi sanoa ihan kohteliaastikin. Oma mummoni oli tyrkyttäjä pahimmasta päästä, eli olen kyllä nähnyt ruoan tuputusta ja kasvanut lapsesta asti siihen, että kaikkea tarjottua ruokaa ei ole pakko syödä ja voi myös sanoa nätisti ei kiitos. Tuleeko sinulle huono omatunto siitä, että kieltäydyt, vai miksi koet tämän ongelmana?

Vierailija
7/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kantaa pusseittain munkkeja, sipseja ja kakkuja kotiimme. Jopa 2 krt viikossa on ilmestynyt 2-3 muovipussia tupaten täynnä pelkkiä makeita ja rasvaisia herkkuja. Eli kyllä tämä määrätietoiselta ja sairaalloiselta lihottamiselta tuntuu. Jatkunut jo 5 vuotta. Menee roskiin paljon tavaraa viikossa. Jos oltais syöty kaikki, niin ei sovittais ovesta ulos. Ja ei lopeta, vaikkka miten sanoo.

Ap.

Vierailija
8/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen mä ole aikaisemmin keksinyt syyttää anoppiani lihavuudestani!!?

Anoppi prkl ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän