Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoikaa miehen käytös

Vierailija
01.04.2017 |

Työpaikalla mies tuli puhumaan työkaverilleni joka oli vieressäni. Mies puhui flirttailevalla äänellä ja jotain vitsaili työkaverilleni.
Meillä on tämän miehen kanssa ollut sähköä. Olenko kuvitellut kaiken? Miksi mies puhui niin pehmeällä äänellä työkaverilleni? Flirttaileeko kaikille naisille vai tekikö tämän koska minä olin siinä vieressä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saattoi jännittää. muuttunut puheääni saatto iolla merkki siitä

Vierailija
2/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kuvittelet. Jätä se mies rauhaa, pervo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuvitellut koko jutun välisestänne sähköstä.

Vierailija
4/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse käyttäytyisit jos mies johon olisit ihastunut olisi jonkun toisen seurassa?

Vierailija
5/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet ja naiset nyt ihan luonnostaan flirttailevat toisilleen jos pitävät toisiaan kiinnostavina. Ei se ole mikään sinun ja kyseisen miehen yksinoikeus. Ei flirttailu tarkoita, että haluaisi tehdä kanssasi jotain. Toisekseen voi olla mahdollista, että olet kuvitellut flirttailun. Olet itse kiinnostunut, joten ylitulkitset hänen reaktioitaan. 

Vierailija
6/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani veljeily henkilökunnan,etenkin naisten kanssa, on kielletty. Tehtävä mikä tehdä pitää ja pysyttävä omasssa kopissa lasin takana

Vierailija
7/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole vittumaisempaa kuin naiset, jotka ihastuvat työpaikalla. Noiden kanssa ei ole mitään järkevää toimintatapaa siten, että suhteet säilyisivät normaalina. Näissä tilanteissa ärsyttää olla komeahko ja hyväkäytöksinen sinkkumies. Pitää varmaan alkaa valehtelemaan, että seurustelen jos se vähän rajoittaisi. 

Vierailija
8/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä paskatti. Puhui varoen ettei olisi naurahtanut ja turahtanut housuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän