Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku päässyt eroon herkkänahkaisuudesta

Vierailija
01.04.2017 |

Itse helposti tunnen itseni ulkopuoliseksi jos en ole mukana jossain missä muut ovat. Tai jos joku sanoo jotain negatiivista ja jään märehtimään sitä pitkäksi aikaa, tunnen itseni taas huonommaksi ja uskon että minusta ei pidetä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kans huonolta itsetunnolta, ehkä enemmänkin. Tai jos pidät sitä herkkänahkaisuutena, niin mä ainakin sain omaa herkkänahkaisuuttani todella paljon pois usko tai älä kilpirauhashoidolla. Se todellakin vaikutti asiaan. Eli hormonit. Kun niitä ei ollut riittävästi pahastuin ihan kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta siihen meni monta vuotta. Käsittelin lapsuus ja nuoruustraumani, opin hyväksymään itseni sellaisena kuin olen ja lakkasin toivomasta toisilta huomiota ja hyväksyntää. Aika rankkaa oli ja MT-ongelmiakin tuli mutta nyt menee paremmin kuin koskaan.

Kannattaa lähteä liikkeelle siitä että alkaa tutkailla omaa käytöstään ja ajatuksiaan ikään kuin ulkopuolisena. Siitä huomaa pikkuhiljaa miten naurettavia me ihmiset ollaan. Yleensä jos jostain loukkaantuu, se on omassa päässä se loukkaus ja se toinen ei ole oikeasti tarkoittanut mitään sillä.