Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaamovarauksista.. Mokasinko?

Vierailija
01.04.2017 |

Mulla on viimeksi tukka leikattu 7 kk sitten kampaamossa, ja joulun aikaan leikkasin itse latvoja n. 1-2 cm. Varasin nyt kampaamo-ajan netissä, otin "kampaamoleikkauksen" (45 min) enkä "mallinmuutosleikkausta" (1 h). Hintaero 15 e. Haluan lyhennystä n. 5 cm, tukka pitkä, pituudeksi jää vähän hartian yli. Eli tuleeko kampaajalta sapiskaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku? 

Vierailija
2/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kampaajasta. Tosin jos minä saisin kampaajalta "sapiskaa", en enää kyseiseen paikkaan menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta sellaiselta, mitä ei ammattitaitoinen kampaaja tekisi kolmessa vartissa hyvinkin. Mä kävin lähikampaamossa kysymässä, millainen aika pitäisi varata kun mulla on pitkät hiukset ja haluaisin jotain lyhyttä enkä tiedä tarkkaan, mitä. Kampaaja sanoi kuitenkin, että kyllä hän 45 minuutissakin ehtii, vaikka mallinmuutosaika on varaussysteemissä tunnin.

Vierailija
4/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko et pelkkä lyhennys on mallinmuutos. Ite varasin sen kalliimman mut kampaaja laskutti vain sen toisen mukaan vaikka leikkas yli 5cm! Olisin sinuna toiminu samoin.

Vierailija
5/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 45min ole muotoonleikkaus, hyvin ehtii 5cm latvoista leikata ja muotoilla sen latvan silleen hienosti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan