Miten ihmeessä av-mammoilla menee kaikki niin tunteisiin?
Menee miehet, koirat, paskat, mitä milloinkin niin tunteisiin että on jo ihan parasta viihdettä täällä käydessä ja trollata teidän älyvapaita valituksianne.Oletteko niin kyllästyneitä ja katkeroituneita elämäänne kun muuta sisältöä elämäänne ette keksi kuin jatkuva valittaminen palstoilla millon mistäkin? Ja kun menet ja kerrot mielipiteesi, alapeukkuja ja haukkumisia sataa kuin esterin perseestä xD
Asiallisesta keskustelusta ei ole tietookaan xD
Ootte niin helvetin hauskaa porukkaa ettei sanat enää riitä sitä kuvailemaan
Kommentit (21)
Miksi sulla meni heidän tunteisiin meno noin tunteisiin?
Kyynel tuli poskelle ja tunteisiin meni. Anteeksi en ehkä pysty jatkamaan.
T:Keskiviivan Mies.
No tottakai sitä täytyy provosoitua kaikesta mahdollisimman paljon, jotta sulla ois hauskaa. Kiitä meitä, että iltasi ovat paljon mielenkiintoisempia. 👍🏼 Trolleja on kiva trollata ja katsella kuinka iloiseksi he tulevat. Hyväntekeväisyyttä se tämäkin kai on.
Provo. Ikinä et ole Esterin persettä nähnytkään, koska Esteri kuoli jo 90-luvulla.
Ei mennyt mun tunteisiin. Parasta viihdettä ikinä 😂
Jatkakaa samaan malliin ni mulla on hemmetin hauskaa teidän kustannuksella 😅
Menikö nyt tunteisiin?
Terv. AP
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt mun tunteisiin. Parasta viihdettä ikinä 😂
Jatkakaa samaan malliin ni mulla on hemmetin hauskaa teidän kustannuksella 😅
Menikö nyt tunteisiin?
Terv. AP
No eikös se ole kiva, että hauskaa on näin puolin ja toisin? ;)
TUNTEISIIN, SISIMPÄÄNI MATKUSTAN...
Eikä olisi kannattanut, paskaahan sieltä löytyi.
Trollaan vähän kaikkea 😂
Terv. AP (trollipeikko)
viihdettähän tämä meille kaikille on. Oma hupinsa on siinäkin, että antaa vapaaehtoisesti kaiken mennä tunteisiin. Tunteitakin täytyy käyttää, ettei ne ruostu. En oikein tajua ap:n pointtia. TÄmä on säännöllinen ilmiö. Aina tasaisin väliajoin joku ap:n kaltainen tulee irvailemaan samaa. Koskaan ei tule tarkalleen ilmi, mikä irvailijaa vaivaa. On voitonriemua siitä, että on onnistunut provoamaan, mutta samalla jonkinlaista kiukkua siitä, että on onnistunut saamaan ihmiset provoonsa mukaan. Niin kuin että .... ?
Ihminen joka väittää kaikilla menevän tunteisiin täällä tekee siitä viestin tänne. kertoen miten menee tunteisiin? Eikös silloin tämä palsta ole mennyt aloittajan tunteisiin? Herättänyt hänessä reaktion joka hänen on pakko ollut purkaa ketjun aloituksena tänne?
Sinulla on oikeus sinun omiin tunteisiin 😂😂
Älkää nyt romahtako mökkeihinne ja mökkienne mukana.
Minne on kadonnut huumori maailmasta kun kaiken pitää niin tosissaan ottaa?!?!?! 😒
Iloa elämään nyt hei ihmiset!!! Ei elämää kannata niin vakasti ottaa!!
"Ota löysin rantein, älä jännitä, ota vastaan mitä tarjoo elämä" 😊 🌞
"Ei itketä lauantaina, ei viitsitä murjottaa, ei lauantai hukkaan valua saa" 😃😃😃😃
Älkää vaipuko synkkyyteen 😊😊
Mahtanette pahoittaa mielenne aivan kaikesta. Siitäkin kun joku onkin erimieltä kanssanne ja kertoo sen. Ette kestä muilta kuultua suoraa palautetta kumminkaan kun kuselette typeriä itse. Testasin meneekö palkokasvit perseeseen tästä aloituksesta ja näköjään menee.
Miksi olette niin vihaista kansaa?
Terv. AP
Vierailija kirjoitti:
Mahtanette pahoittaa mielenne aivan kaikesta. Siitäkin kun joku onkin erimieltä kanssanne ja kertoo sen. Ette kestä muilta kuultua suoraa palautetta kumminkaan kun kuselette typeriä itse. Testasin meneekö palkokasvit perseeseen tästä aloituksesta ja näköjään menee.
Miksi olette niin vihaista kansaa?
Terv. AP
Et voi olettaa naisten toimivan älykkäästi tai rationaalisesti.
Ap on 14 v jolta äiti ottaa koneen pois jos näkee millä sivuilla sitä liikutaan.
Olen itse asiassa nainen ja päälle kolmenkymmenen. En vain käsitä miksi ihmiset ovat niin vihaisia aivan kaikesta ja kaikille?
Oli niin paska aloitus että piti laittaa alapeukku ihan kahdella laitteella :D
Eläkääs ny vähän naisten kanssa niin kyselette paljon vähemmän typeriä. Se on AINA tuollaista. Välillä nainen vihaa parasta naisystäväänsä pohjia myöden ja viikonpäästä ovat taas parhaimpia kavereita.
-
Toki säästäkin voi valittaa, mutta sään muuttaminen onkin helpompi juttu kuin.....
AV-papoilla vasta tunteisiin meneekin...