Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömät eivät ole iloisia ja reippaile luonnossa?

Vierailija
01.04.2017 |

Moni työtön on kohtaloonsa alistunut mölli. Ei löydetä iloa luonnosta ja reippailusta. Ollaan vaan ja möllötellään. Ei. Ei niin. Liikkukaa HIKEEN asti. Nauttikaa elämästä täysin rinnoin! Se huomataan myös työnhaussa!

Birgit, 27
Hr-ihminen

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta työttömänä, kyllä olen iloinen ja reippailen luonnossa :) matkustelen, teen kivoja asioita lasten kanssa, nautin kiireettömyydestä, kuntoilen, nautin elämästä. Kaikki tarpeellinen löytyy ja enemmänkin :) ja kaiken tämän saan jakaa rakkaan mieheni kanssa. Kumpikin yhtä kiireettömiä :) onneksi asumme vielä maalla, tilavassa omakotitalossa, saa olla luonnon lähellä :)

Vierailija
42/49 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tälläistä 55 vuotiasta, työtöntä lähihoitajaa palkkaa mihinkään? Joka ei suostu hyväksymään vanhusten huonoa hoitoa? Joka vaatii hyvää hoitoa vanhuksille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä reippailen, varsinkin kun taas kesä tulee.

Toivottavasti työnantajat sitten osaavat arvostaa, kun tulen elokuussa työhaastatteluun sormet sinisinä marjanpoiminnasta.

Vierailija
44/49 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hr=hiton rasittava

Vierailija
45/49 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippailen tällä hetkelläkin vuoristossa ansiosidonnaisen turvin joka on teidän keskipalkan suuruinen. Vielä muutama kuukausi ja taas on Suomen kesä. Sinne tulen silloin. On ihanaa olla vapaa kuten ihmisen luontainen olotila on!

Vierailija
46/49 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa kirjoitti:

Reippailen tällä hetkelläkin vuoristossa ansiosidonnaisen turvin joka on teidän keskipalkan suuruinen. Vielä muutama kuukausi ja taas on Suomen kesä. Sinne tulen silloin. On ihanaa olla vapaa kuten ihmisen luontainen olotila on!

Ihana kuulla että sinäkin olet onnellisesti työttömänä ja vapaa ihminen. Itsellä rytminä 6kk lämpimänä aikana töissä Suomessa, 6kk anssilla maailman ihmeissä. Tätä menty jo vuosia ja elämä on ihanaa! Suosittelen!

Näin ihmisen kuuluu elää!

Vierailija
47/49 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän lähdet metsään reippailemaan hymyssä suin, kun DI:n paperit takataskussa työttömänä yli vuoden, asuntolainat painavat päälle ja kohta työmarkkinatuen varassa. Työnnän noi paperit kohta nahkaiseen takataskuun - se on sellainen takatasku, ettei sinne kevätaurinko pahemmin paistele ;).

Olisi itsekin pitänyt opiskella hr "asiantuntijaksi". Näitä henkilöitä nähnyt viime aikoina varsin kiitettävästi. Siellähän nuo pällistelevät ja esittävät tunnin aikana noin yhden kysymyksen, jos sitäkään. Vai tuleeko hr sanoista helppoa rahaa. Eipä tarvitse pahemmin kehitellä uutta, ei myydä mitään, ei tulosvastuuta käsittääkseni... no tyhmänä luulin, että teknisellä alalla riittää Suomessa töitä, jos vaan on motivoitunut ja hyvä työntekijä. Toisilla käyntikorteissa lukee HR. Mun kortissa lukee kohta puistokemisti ja sen jälkeen lähden metsään reippailemaan viinapullon kanssa iloinen hymy kasvoilla. Ja niinpä haastattelussa HR henkilö huomasi reippaan ilmeen kasvoillani ja minun nauttineen elämästä viimeaikoina täysin rinnoin ja siemauksin. Ja kohta olin taas työelämässä mukana. No loppu meni satuiluksi, mutta sadulla piti olla onnellinen loppu;). Ja luontoon vaan ulkoilemaan, keräämään marjoja yms. Muuhun ei kohta varaa enää, joten nautitaan siitäkin vähästä edes ;)

Vierailija
48/49 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Birgit, mulla on koiria ja ulkoilen niiden kanssa todella paljon t. työtön

Vierailija
49/49 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmällä... kirjoitti:

Mikä on 'hr' -ihminen ?