Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beatsin kuullokkeet aivan luokatonta skeidaa

Vierailija
01.04.2017 |

Mulla on ollu kolmisen vuotta AKG.n (50 jotakin) tonnikalapurkkeja muistuttavat kuulokkeet jotka oikeesti olleet kestävimmät ja parhaimmat mitä on ikinä ollut mulla. Sillä nyt kun ne on kestänyt yllättävän kauan, niin ei ole uusia tullut testailtua. Meninkin sitten testaamaan luureja ja nappasin ekana 99€ maksavat beatsit ja kun pistin biisin soimaan mitä olin juuri omilla kuunnellut, niin ääni oli aivan järkyttävän huonoa omiini jotka näyttivät maksavan 20€ vähemmän kuin ne beatsit. Rassasin siinä sit kuulokepiuhaa, et onko vika siinä, mut ei ääni oli edelleen kun ois kaapissa kuunnellut. Vaihoin sitten johonkin 180€ beatseihin, niin ääni kyllä parani, mutta edelleen pölystä. Lopuksi testasin vielä 249€ maksavia ja ne oli parhaimmat tosta porukasta, mutta ei ne mitkään hyvät olleet tai edes samaa tasoa omieni kanssa. Kuitenkin noita beatsejä näkee junissa ja metroissa yms. ni eikö porukka siis kokeile ja vertaa noita kuulokkeita ennen kun ostaa? Nuo 249€ kuulokkeet olivat ehkä kaikista surkeimmat hintalaadultaa, kun miettii että Focalin Spirit kuulokkeet lähtee 299€ hintaa jotka nyt tähän mennessä on parhaimmat mitä olen testannut ja nehän on keräänyyt mm. Eisa palkinnon, ja alan lehdistä saanut mainintoja. Sama se mihin ihmiset mättää rahansa, mutta jos parempaa saa huomattavasti halvemmalla, niin miksi ei osta parempaa? Tosin joltain pissikseltä kun kysyy mitä Focal valmistaa niin tuskin tietävät, joten näin ollen beatsin brändäys on onnistunut... Mutta jos kuullokkeita harkitsette, niin suosittelen beatsien skippaamisen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissikset ostaa, kun ne on räppärin nimellä markkinoituja. Itse en ostaisi. Kannattaa kokeilla muita merkkejä, kuten AKG, Beyerdynamic, Sennheiser, Grado jne.

Vierailija
2/6 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puollustan kuullokkeita. Saan viellä mitallin. Kuullostaa hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tytön beatsejä ja niillä musiikki kuulosti todella hyvältä kaikkiin omiin kuulokkeisiini verrattuna. Ja kuulokkeet tuntui ihanan pehmeältä päässä. Kalliithan ne oli, mutta toivottavasti ovat pitkäikäiset.

Vierailija
4/6 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turtle Beach!

Vierailija
5/6 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pff ei kannata beatsejä ostaa lapsillensa. Paska äänenlaatu, ylihintainen ja rikki puolessa vuodessa. Myy ainoastaan niiden mainstreameytensä takia. Varmaan ne sun kuulokkeet on 10€ nappikuulokkeet. Studiotason kuulokkeissa, kuten AVG ja Sannhaiser äänenlaadun eron huomaa kuka tahansa.

Vierailija
6/6 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu kolmisen vuotta AKG.n (50 jotakin) tonnikalapurkkeja muistuttavat kuulokkeet jotka oikeesti olleet kestävimmät ja parhaimmat mitä on ikinä ollut mulla. Sillä nyt kun ne on kestänyt yllättävän kauan, niin ei ole uusia tullut testailtua. Meninkin sitten testaamaan luureja ja nappasin ekana 99€ maksavat beatsit ja kun pistin biisin soimaan mitä olin juuri omilla kuunnellut, niin ääni oli aivan järkyttävän huonoa omiini jotka näyttivät maksavan 20€ vähemmän kuin ne beatsit. Rassasin siinä sit kuulokepiuhaa, et onko vika siinä, mut ei ääni oli edelleen kun ois kaapissa kuunnellut. Vaihoin sitten johonkin 180€ beatseihin, niin ääni kyllä parani, mutta edelleen pölystä. Lopuksi testasin vielä 249€ maksavia ja ne oli parhaimmat tosta porukasta, mutta ei ne mitkään hyvät olleet tai edes samaa tasoa omieni kanssa. Kuitenkin noita beatsejä näkee junissa ja metroissa yms. ni eikö porukka siis kokeile ja vertaa noita kuulokkeita ennen kun ostaa? Nuo 249€ kuulokkeet olivat ehkä kaikista surkeimmat hintalaadultaa, kun miettii että Focalin Spirit kuulokkeet lähtee 299€ hintaa jotka nyt tähän mennessä on parhaimmat mitä olen testannut ja nehän on keräänyyt mm. Eisa palkinnon, ja alan lehdistä saanut mainintoja. Sama se mihin ihmiset mättää rahansa, mutta jos parempaa saa huomattavasti halvemmalla, niin miksi ei osta parempaa? Tosin joltain pissikseltä kun kysyy mitä Focal valmistaa niin tuskin tietävät, joten näin ollen beatsin brändäys on onnistunut... Mutta jos kuullokkeita harkitsette, niin suosittelen beatsien skippaamisen.

Kuulostaisi paremmin autenttiselta mielipiteeltä, jos olisit jättänyt nuo hinnat mainitsematta. Nyt sepustuksestasi tulee mieleen vain teinipissiksen brassaileva ja epätoivoinen itsekorostuksen tarve. Sorry.