Mitäs teiän lauantai-iltaan
Itse olen pari viikkoa tapaillut yhtä miestä ja nyt se kutsu mut luokseen, laittoi meille ruokaa ja oli ostanut hyvää valkkaria :) Äsken syötiin, katsotaan parhaillaan netflixiä. Mites teillä?
Kommentit (38)
Tänään jo tehtynä; töitä ja miesystävän tapaaminen. Nyt lasten kanssa leffa iltaa...
Vierailija kirjoitti:
Viinaa ja sometusta. Lasagne uunissa, toivottavasti en sammu sitä ennen ja pala poroksi. No mitä välii, ei musta kukaan välitä.
Terveisin hylätty mies ja isä.
Ryve itsesäälissä aikasi ja sitten otat itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydyt. Sinua tarvitsevat lapsesi. Ja usko pois, elämää on vielä edessä! hyvää elämää jos vain niin päätät.
Vierailija kirjoitti:
Viinaa ja sometusta. Lasagne uunissa, toivottavasti en sammu sitä ennen ja pala poroksi. No mitä välii, ei musta kukaan välitä.
Haluatko, että tulen piristämään? Tykkään isukeista.
N23
Alapeukutan. Mä alapeukutan. Titti di dii
Hyrisen tässä itsekseni. Tapasin tänään entisen rakkaani 20 vuoden takaa. Jouduimme erillemme ja perustimme aikanaan perheet uusien kumppanien kanssa. Silti tämä on ollut tämmöistä pitkien katseiden vaihtoa kaikki nämä vuodet, kun olemme sattuneet kohtaamaan toisemme. Sanoja ei tarvita. Katseet kohtaavat, takertuvat, ei pääse irti ennen kuin on ohitettu, suupieleen pyrkii hymy. Maailma pysähtyy silmänräpäyksen ajaksi.
Lapset pääsi pitkästä aikaa yökylään mummolaan ja meillä vanhemmillakin on huomenna kummallakin vapaata. Eli laatuaikaa puolison kanssa tiedossa :)
Vierailija kirjoitti:
Hyrisen tässä itsekseni. Tapasin tänään entisen rakkaani 20 vuoden takaa. Jouduimme erillemme ja perustimme aikanaan perheet uusien kumppanien kanssa. Silti tämä on ollut tämmöistä pitkien katseiden vaihtoa kaikki nämä vuodet, kun olemme sattuneet kohtaamaan toisemme. Sanoja ei tarvita. Katseet kohtaavat, takertuvat, ei pääse irti ennen kuin on ohitettu, suupieleen pyrkii hymy. Maailma pysähtyy silmänräpäyksen ajaksi.
Ööö......just.
Suren kuolemansairasta kissaani. Maanantaina on eutanasia odottamassa, enkä tiedä kuinka siihen asti selvitään :(
Vierailija kirjoitti:
Suren kuolemansairasta kissaani. Maanantaina on eutanasia odottamassa, enkä tiedä kuinka siihen asti selvitään :(
Voi ei! Mun rakkaan kissan pitkä elämä päättyi tänään 💔. Silitä, hoida ja rakasta vielä kun voit! Muista, että myös päivystävät eläinlääkärit auttaa tarvittaessa. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Mun rakkaan kissan pitkä elämä päättyi tänään 💔. Silitä, hoida ja rakasta vielä kun voit! Muista, että myös päivystävät eläinlääkärit auttaa tarvittaessa. 😢
Voimia sinulle! Kamalaa on. Me käytiin perjantaina lääkärissä ja diagnoosina kissalla oli iso kasvain mahassa. Otin kuitenkin ukkelin kotiin vielä, kun ei ollut sairaan oloinen ennen lääkärissä käyntiä. Ajattelin, että minulla on aikaa hyvästellä kunnolla ja hellitellä vielä ennen eroa. Olin väärässä, kissan vointi romahti lääkärikäynnin jälkeen niin, että heti maanantaina täytyy viedä. Ikää ei kollilla ole kuin 10 vuotta, joten pahalta tuntuu.
Jos tästä vielä huononee, vien toki jo huomenna johonkin päivystävään.
Sinkkuviikonloppu, kun mies Tampereella. Kuuntelen Spotifystä Alwari Tuohitorvea ja hihittelen niitä suomenkielisiä sanoituksia (Fantasiaa, Älä iske Tuijaa, Jytämimmi) ja naureskelen englanninkielisten biisien karmealle ääntämiselle. Ehkä niiden olisi pitänyt pysyä vain suomenkielisessä matskussa. Toisaalta ihmettelen, miten hyvin osaan vieläkin laulaa noiden englanninkielisten biisien mukana, vaikka aikaa on kulunut nelisenkymmentä vuotta siitä, kun olen viimeksi niitä kunnolla kuunnellut eli vähän päälle kymmenvuotiaana kakarana. Taisi niissä (Lazy lady, Into the country, Deep silence jne) sittenkin olla jotain taikaa, vaikka se ääntäminen, huh huh...
Kaikille kisujensa takia itkeville paljon haleja ja tsemppiä tuleviin päiviin. Olen ollut samassa tilanteessa eikä se helppoa ole nyt, mutta helpottaa, kun aikaa kuluu. Meillä on tosin mennyt yli seitsemän vuotta eikä vieläkään ole uutta kissaa, kun ei kukaan kuitenkaan olisi kuin se 17 vuotta meidän elämäämme jakanut oranssivalkoinen otus...
Kuuntelen naapurin möykkää joka jatkunut aamusta asti. Ahdistaa, tuskanhiki päällä.
Mummeli kirjoitti:
Kiitos hyvää kuuluu. Tosin kukaan ei varmaankaan halua kuulla mummon kuulumisia.
Juon valkovenäläisiä ja nautin olostani kissan kanssa 🍶
Sutko se edellinen kommentoija hautas.
Mitäs tänne, just tultii saunasta ja mie katson bumtsibumia ja mies nukuttaa poikaa :)
Töissä päivän, huomenna vapaata. Siideriä lipitän, teini pelaa huonessaan ja 10-vuotias vielä ulkona (talon edustalla). Hänelle tulossa kavereita yökylään. Harmittaa, koska olisi ollut kiva viettää koti-iltaa omien poikien kanssa.
Väsynyt yh.
Chillaan kotisohvalla neljän päivän reissun jäljiltä. Ihanaa olla kotona.
Vierailija kirjoitti:
M41v kirjoitti:
Aamulla makasin sängyssä ja haaveilin kiimaisesta hyvän näköisestä naisesta.
Aamupala ja lähdin mökille risusavottaan,satoi,märkää vitutti,miksi ikinä ei voi olla hyvä keli.
Sauna lämpenemässä,väsyttää,pari kaljaa autotallissa.
Tässä mietin miten hienoa olisi joku "salarakas" mikä tykkäisi mökkeilystä ja muutenkin ulkona touhuamisesta,alkeellisissa oloissa välillä olosta,lähtisi esim. Risusavottaan kaveriksi,mökki kun saadaan kuntoon, kynttilän valossa saunomista ehkä juopottelua,kirkkaassa kylmässä vedessä uimista,seksiä ym.ym.Miksi et hommaa oikeaa rakasta joka tykkää noista?
Se ei ole helppoa ja olen aika raskaasti pettynyt parisuhteessa olemiseen.