Onko pienet tissit muotia?
Musta tuntuu että kaikki hyvät miehet tykkää pienistä tisuista..
Terveisin, b-kupin nainen, johon miehet käyvät kuumana
Kommentit (30)
Toivottavasti ovat muotia ja toivottavasti pieniä tissejä nähdään ensi kesänä runsaasti katukuvasa.
M 33
Kyllä, ja meitsi on muodin huipulla.
Juu, just laitoin itsekin Diorin uudet muotitissit päälle. Ovat tosiaan pientä kokoa.
Lyhyen naisen isot tissit tekevät lihavan näköiseksi. PIenellä naisella pienet rinnat hyvät. Pysyvät pitkään ryhdissään, jos ei imetä.
Älkää ny viittikö haukkua naisia ominaisuuksilla, joille ei mitään voi. Onneks aivot on päässä naisella, joka ei rintojen arvostelun perusteella sorru keheenkään mieheen kuitenkaan, eikä perseenkään, vaan luonne ja kokonaisuus ehkäpä se tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen naisen isot tissit tekevät lihavan näköiseksi. PIenellä naisella pienet rinnat hyvät. Pysyvät pitkään ryhdissään, jos ei imetä.
Niin tekevät. Ja lyhyt nainen itse osaa arvostaa rintojaan, joista voi vauvalle imettää maitoa ja onnellinen rinnoista, jotka ovat terveet eikä niissä ole sairauksia eikä syöpää. T isotissinen imettäjä
Tietääkö mies, miksi naisella on rinnat?
Tietääkö mies, onko itse saanut vauvana maitoa tisseistä vai tuttipullosta? Tietääkö mies miksi.
Joo, samalla tavalla muotia kuin masennus ja siniset silmät. Äly hei älä jätäääääää
Tietääkö mies, miltä tuntuu naisesta, jolla on sairaat rinnat. Rintasyövän vuoksi poistettu, poistetut? Jutellaanko vielä tissimuodista.
useimpia miehiä ei kiinnosta rintojen koko jos nainen on muuten hyvä pakkaus. harvoin laihoilla naisilla on isot rinnat ilman kirurgiaa ja kasvot on tärkein. toki jos luonne on hyvä niin annan kaiken anteeksi
Sporttinen vartalo on muotia. Sporttiseen vartaloon yleensä yhdistetään pienet rinnat. Eli kyllä ne on muotia.
No ehkä nää on niitä asioita että joku tykkää blondeista ja joku punapäistä tai tummaveriköistä mutta kaikille on ottajansa kyllä ja jos ei ole niin ei ole ulkonäkökysymys.
Onko kengänkoko 38 muotia? Haloo joo!
Vierailija kirjoitti:
Älkää ny viittikö haukkua naisia ominaisuuksilla, joille ei mitään voi. Onneks aivot on päässä naisella, joka ei rintojen arvostelun perusteella sorru keheenkään mieheen kuitenkaan, eikä perseenkään, vaan luonne ja kokonaisuus ehkäpä se tärkein.
No siis rinnathan on niitä harvoja juttuja ulkonäössä mille itse jotain voi ja kohtuullisen helposti. Jos verrataan vaikka siihen onko sulla iso nenä, kauheen etäällä toisistaan olevat silmät, lättäperse.... Ei noita niin helpolla lähdetä muutteleen kun rintojen kokoa - pysyvästi veitsen kanssa tai 'huijaamalla'.
En tiedä, mutta itse koen himpun puistattaviksi sellaisen raskaat, lihakudosmaisemöntit, etenkin, jos niissä näkyy vielä kovin suonia. Hyiks.